Nyilván luxuskategória, más világ. Az pedig, hogy van pénzem, nem jelenti automatikusan azt, hogy muszáj feleslegesen elszórni. Ezek a dolgok azért tudnak így működni, mert vannak, akik mégis megteszik (és mentek is a kocsival vagy 24 ezer km-t, aztán el is pattintották)
Csak a kontraszt miatt:
Veyron:
Egyetlen gyújtógyertya 58000 HUF, VW-nél ugyanaz 6000 HUF, mire kicserélik 40-50 munkaóra és 6,8 millió HUF (Helló báttya, ugyanezek a gyertyák mennek a Golfban is, ott 6 rugó, de neked 58
)
Carina:
Egyetlen (gyári Denso) gyújtógyertya listaáron 1511 HUF (Toyotától 4289 a listaára, de azt is odaadják 3212-ért), kedvezménnyel 1134 HUF, mire kicserélem 1/4 munkaóra és 4536 HUF.
Jó, nem is megy 400-at, csak 200-at
Szerk.:
Ránéztem, a főtengely jeladó pl. ugyanaz benne, mint Apósom 1.2 D Corsa-jában