T-elágazás van a csomagban, legalábbis az audis szerint 3 különböző méretű is (amiből persze egyik sem volt jó neki
). Az elágazás bekötéséhez egyébként nem kell elvágni a gyári csövet, ugyanúgy a végére is be lehet toldani a T-t.
A sebesség méréséről nem írt részleteket, de a termék oldalán található rajzból nekem úgy tűnik, hogy a kilométeróra környékén az autó által adott jelet kéne megcsapolni valahogy :?
Kishaver: én komolyan úgy gondoltam, hogy nekiesünk aztán vakarjuk a fejünket
Épp ezért szeretnék még előtte tisztázni a leírtakhoz hasonló alapvető kérdéseket. A beszerelést elvégző műhelyektől eddig két árat hallottam, mindkettő a horror kategóriába tartozik. Hillaréknál nyilván más a cucc ára is, amit hajlandóak berakni, de az elsőként említett cégnél a pofám leszakad, hogy a cucc magyar árának kétszeresét kérik el munkadíjként (hiszen anyagköltsége nincs a beépítésnek). Ennyi pénzért (ennél kevesebbéri is) igen, szétszedem az autómat és megcsinálom magamnak, lehetőleg kopjon fel az álluk mielőbb :evil:
OFF: hogy csináltad, hogy naponta pont PI hozzászólásod van?
ON
Mondjuk azt én se szeretném, hogy a cucc esetleg hirtelen padlógázt adjon egy váratlan helyzetben, vagy esetleg elmenjen a fékszervóm emiatt. De gondolom, ezek mások fejében is megfordultak (pl. a gyártónál), és megvan rájuk a megoldás, csak még nem tudjuk.
Ebből a szempontból az elektromos szervós lenne a tuti megoldás (MS-700), de az audis azt írta, hogy az ára több mint duplája az MS-50-nek (ha jól emlékszem, 90£ vs 200£).
Végső esetben egyébként van nekem is autóvillamossági szerelőm, aki riasztót, vonóhorgot meg hasonlókat szerelt az autómba, őt megkérdezhetem, hogy mennyiért vállalna egy ilyet, esetleg van-e tapasztalata.