Nem a rugalmasság kérdéséről kezdtünk vitát szvsz, hanem tkp. a gyorsulásról...
Igazán nincs vita köztünk szerintem. Egyébként a jobban megy kifejezésen indult meg a polémia, az nem tudom, hogy rugalmasságot, vagy gyorsulást jelent, de mindenképpen egy szubjektív érzetet.
Na jó, döntetlen
Tkp. a gyorsulás és a rugalmasság azért valahol összetartozó jelenségek/fogalmak.
Jobban megy kérdése: nyilván, amit írtam erről eddig az csak és kizárólag szubjektív. Nincs mögötte egzakt mérés (a katalógusadatokat nem tartom sokra...), csak az a benyomás, amit eddig szereztem a tárgyban. Más a kettő, nem vitás.
Peter: azért 170-180-at egy ekkora géppel, nem tudom, hogy lehet/érdemes-e tartósan menni ... (persze, kérdés, mit jelent a tartós...). Ennyit szerintem még a hasonló méretű 1.4 benzinessel sem érdemes, pedig annak egy kicsit hosszabb a vége, de sok tartalék 180-nál már abban sincs...