Jó példa erre a "nem a 0-100-ra gyorsulás a lényeg" dologra tesóm Sharanja. Gyári 150LE-s, 320Nm nyomatékkal, 6-os manuál váltóval.
A 0-100 értéke a valóságban (nem ugrik be a katalógus adat) egy darab kaka. De tényleg! Viszont, amit 120-tól tud 6-ban akár 7 személlyel is, az az igazán komoly teljesítmény! Úgy megy, mintha kötélen húznák, mindegy neki, hogy emelkedőn megy, vagy lejtőn, rohamosan kúszik fel a sebességmérője. Kb, mintha az én Avémat visszagangolnám 4.-be és lepadlóznám szintén 120-tól. És közben nem eszik 6,5 liternél többet átlagban, de ez most mellékes. Az autó 1724kg (forgalmi szerint)!
Tehát, a Verso új motorja sem lesz rossz, ebben biztos vagyok, mint, ahogy abban is, hogy nem lesz annyira egyenletes teljesítmény leadású, mint a jelenlegi agyonfejlesztett 2,0-s motor. A köbcentik közti különbségek érződni fognak szerintem. A kisebb ccm-es motort jobban kellesz majd húzatni, de ne legyen igazam.