Szerző Téma: BMW  (Megtekintve 130573 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #405 Dátum: 2013.10.19 15:23:46 »
Hogy a topikhoz is szóljak, a bömösökben sem lehetne hotelt nyitni a hátsó üléseknél.
Na igen. Ez klasszikus jellemzője a BMW-knek - de mivel az ügyfelek nem igazán panaszkodnak miatta (mert igen gyakran csak 1-2 ember ül ezekben az autókban), ezért annyira nem is igyekeznek rajta változtatni. Bár a legutóbbi típusaikban azért már több hely van hátul (is).

Na persze, hátsókerekes autóban eleve kicsit nehezebb feladat létrehozni a kellően tágas utasteret. De azért korántsem lehetetlen; bár akkora hely, mint mondjuk egy malacorrú Passatban, egy szivar Audi 100-asban, vagy épp egy Skoda Superbben - egy ugyanakkora méretű hátsókerekes autóban soha nem lesz.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:BMW
« Válasz #407 Dátum: 2013.12.27 19:50:18 »
Reméljük olyan tartós, mint amilyen erős a bömös dizelje, és  nagyon jó motorok lesznek a Toyotákban.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:BMW
« Válasz #408 Dátum: 2013.12.27 20:44:26 »
Múltkor olyan cikket olvastam (ha jól emlékszem rá), hogy az X5-ösök motorjainál alulméretezett a vezérműlánc, és hamar elszakadnak.
Talán kijavítják  :hmmmm:
Vagy majd a Toyotánál? ;)

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:BMW
« Válasz #409 Dátum: 2013.12.27 20:58:45 »
Csak a blokk jön a bmw-től, befecskendezo rendszer, hengerfej, egyéb körítésekről a Toyota gondoskodik! :-)

 www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/ujabb_infomorzsak_a_bmw-dizeles_toyota_versorol-11437
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.27 21:00:53 írta netferry »
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re: BMW
« Válasz #410 Dátum: 2013.12.28 10:26:47 »
112Le, 270Nm ez jól hangzik, meg a katalógusadat fogyasztás is, de 12,7s gyorsulás? Ehhez képest nemcsak a Corolláink, de a Yarisom is versenygép. Értem én, hogy mostanában nem számít kihegyezett motornak, és kis étvágyú, remélhetőleg tartós motor, de ez a (nem)gyorsulás nekem visszalépésnek tűnik. Bakker ezt a jellemzőt 25 éve sok alsó-középkategóriás ny-i gk hozta.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:BMW
« Válasz #411 Dátum: 2013.12.28 10:50:25 »
Csak a blokk jön a bmw-től, befecskendezo rendszer, hengerfej, egyéb körítésekről a Toyota gondoskodik! :-)

 www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/ujabb_infomorzsak_a_bmw-dizeles_toyota_versorol-11437
Hogy honnan jön a blokk az elég mellékes, a lényeg a többi.
(Pl a nyomdaiparban sok gép alapja, váza öntvények kinából jönnek, a lényeg az elektronika, vezérlés nyugati (vagy már azt is ott építik be).  :devil:

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re: BMW
« Válasz #412 Dátum: 2013.12.28 12:43:34 »
112Le, 270Nm ez jól hangzik, meg a katalógusadat fogyasztás is, de 12,7s gyorsulás? Ehhez képest nemcsak a Corolláink, de a Yarisom is versenygép. Értem én, hogy mostanában nem számít kihegyezett motornak, és kis étvágyú, remélhetőleg tartós motor, de ez a (nem)gyorsulás nekem visszalépésnek tűnik. Bakker ezt a jellemzőt 25 éve sok alsó-középkategóriás ny-i gk hozta.

Lehet inkább olyan váltót raktak alá, ami kényelmes a mindennapokban, és nem a 0-100-ra van kihegyezve. Hálistennek a Toyota sohasem a katalógusadatoknak gyártott autókat, hanem a mindennapi használatra.  :yes:

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: BMW
« Válasz #413 Dátum: 2013.12.28 14:11:13 »
112Le, 270Nm ez jól hangzik, meg a katalógusadat fogyasztás is, de 12,7s gyorsulás? Ehhez képest nemcsak a Corolláink, de a Yarisom is versenygép. Értem én, hogy mostanában nem számít kihegyezett motornak, és kis étvágyú, remélhetőleg tartós motor, de ez a (nem)gyorsulás nekem visszalépésnek tűnik. Bakker ezt a jellemzőt 25 éve sok alsó-középkategóriás ny-i gk hozta.
nem sok jelentősége van a 0-100-nak. a mazda5-ösöm 14 (!) mp alatt tudta katalógus szerint. és soha nem éreztem gyengének, kivéve a cuccolós autópályameneteket (ahol még egy box is súlyosbította a helyzetet)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: BMW
« Válasz #414 Dátum: 2013.12.28 14:57:09 »
nem sok jelentősége van a 0-100-nak. a mazda5-ösöm 14 (!) mp alatt tudta katalógus szerint. és soha nem éreztem gyengének, kivéve a cuccolós autópályameneteket (ahol még egy box is súlyosbította a helyzetet)
Mert megszoktad ;)

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re: BMW
« Válasz #415 Dátum: 2013.12.28 17:05:36 »
14 (!) mp alatt tudta katalógus szerint. és soha nem éreztem gyengének
Mert nem gyenge volt, csak simán nem gyorsult. Az óra nem hazudik.
14s lehet erősnek érezni, de még a Yarisom is állva hagyja, amit meg kifejezetten gyengének lehet érezni. Előzésnél nem az érzés számít, hanem az előzéssel eltöltött idő. Én a hosszú 6. híve vagyok, de csak normális gyorsulás mellett.
Furának tartom, hogy pl. a biztosítást a teljesítmény növekedésre hivatkozva emelték, holott nagyobb teljesítménnyel is rosszabbul mennek az autók.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.28 17:07:43 írta Agyarka »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:BMW
« Válasz #416 Dátum: 2013.12.28 18:37:44 »
Jó példa erre a "nem a 0-100-ra gyorsulás a lényeg" dologra tesóm Sharanja. Gyári 150LE-s, 320Nm nyomatékkal, 6-os manuál váltóval.

A 0-100 értéke a valóságban (nem ugrik be a katalógus adat) egy darab kaka. De tényleg! Viszont, amit 120-tól tud 6-ban akár 7 személlyel is, az az igazán komoly teljesítmény! Úgy megy, mintha kötélen húznák, mindegy neki, hogy emelkedőn megy, vagy lejtőn, rohamosan kúszik fel a sebességmérője. Kb, mintha az én Avémat visszagangolnám 4.-be és lepadlóznám szintén 120-tól. És közben nem eszik 6,5 liternél többet átlagban, de ez most mellékes. Az autó 1724kg (forgalmi szerint)!

Tehát, a Verso új motorja sem lesz rossz, ebben biztos vagyok, mint, ahogy abban is, hogy nem lesz annyira egyenletes teljesítmény leadású, mint a jelenlegi agyonfejlesztett 2,0-s motor. A köbcentik közti különbségek érződni fognak szerintem. A kisebb ccm-es motort jobban kellesz majd húzatni, de ne legyen igazam.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: BMW
« Válasz #417 Dátum: 2013.12.28 18:56:34 »
a mazda5 is ilyen.
ma hajtottam egy cov-t. 1.6vvti mocival,az picit lomha volt a mazda után nekem.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:BMW
« Válasz #418 Dátum: 2013.12.28 20:41:02 »
Azért egy TD motor máshogy adja elő magát, seggberúgás szerűen jön meg a nyomaték, nem lineárisan, mint egy szívó benzinesnél.

Előzésnél inkább a rugalmasság számít szerintem. A 0-100 adatot el lehet szúrni egy rövid 1-essel is, pedig ugye kényelmesebb, ha pl dugóban autózva nem kell folyamatosan kuplungot csúsztatni, vagy indulásnál hamarabb fel lehet engedni. Egy sportautónál érdekes lehet, de egy hétköznapinál szerintem nem sok mindenre lehet következtetni belőle.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:BMW
« Válasz #419 Dátum: 2013.12.28 20:46:38 »
Azért egy TD motor máshogy adja elő magát, seggberúgás szerűen jön meg a nyomaték, nem lineárisan, mint egy szívó benzinesnél.

Előzésnél inkább a rugalmasság számít szerintem. A 0-100 adatot el lehet szúrni egy rövid 1-essel is, pedig ugye kényelmesebb, ha pl dugóban autózva nem kell folyamatosan kuplungot csúsztatni, vagy indulásnál hamarabb fel lehet engedni. Egy sportautónál érdekes lehet, de egy hétköznapinál szerintem nem sok mindenre lehet következtetni belőle.
Te érzel ilyent? :hmmmm: Én semmit, folyamatossan gyorsul ennyi.
A benzinesnek pedig ha felpörög máris elfogy a + ereje