Nem gyengén inkorrekt vagy.
Szerintem én objektív vagyok, a cikk az inkorrekt. Aki felületesen olvassa, és nem kezdi el boncolgatni, azt teljesen megvezeti, a címe meg egyenesen hatásvadász.-(
A Toyota olajfogyasztást érintő problémáját mai napig példamutató módon oldotta meg, ...
Ne hasonlítsd a BMW-hez.
Szerintem is példamutatóan járt el a Toyota (ezt már korábban többször elmondtam). A hasonlat csak annyi, hogy buherált autóra sem ők, sem más gyár nem vállal garit.
Az M5 és M6 motorja tök azonos. Ugyanaz az 507 le-s S85 motorkódú.
A YHSD és a PII benzin motorja is azonos kódú, mégsem azonos.
Talán Shadowbull kicsit jobban ért a BMW-k benzinmotorjaihoz, én elhiszem neki, hogy nem azonos.
A tulaj nem lehetett ennél körültekintőbb, hiszen teljesen leinformálta vétel előtt a kocsit. Az, hogy nem volt az átvizsgálás teljesen mélyreható, nem a vevő hibája.
A benne lévő elektronika a gyár által használt hivatalos BMW gyári tuner, a Lumma munkája és terméke.
Átvizsgálás ide vagy odaa 2. tulajnak is elgondolkozhatott volna, hogy mitől fogy az olaj, és villog a sárga lámpa, és vajon miért tud 250 felett menni a kocsi.
A tuning 2 lépcsős volt, a benne maradt Lumma, csak a 2., aminek alkalmazásakor nem biztos, hogy a BMW nem módosít mást is.
A tuning azon része, amely a fordulatszám emelését, és még ki tudja mi mást csinált, már nincs az autóban, de a naplózás bizonyítja a létezését.
Szerintem olvasd el a Novoth Tibor hozzászólásait is a Shadowbull-é mellett.
Az azért vicc, hogy egy ilyen brutális sportmotort nem lehet úgy használni, hogy az igazi élményt kiautózzák.
Lehet, csak nem közúton. -)
Műszaki szempontból meg csak megfelelő odafigyeléssel, karbantartással, szakértelemmel lehet, egyébként a tervezett élettartam rovására megy.
a Corolla TS vezérműtengelye majd 500 le teljesítményt bír ki. Mert túl van méretezve, nem pedig kicentizik.
Egy egy alkatrész túlméretezése nem jelent semmit, rendszerben kell gondolkozni. A lánc annyit bír, mint a leggyengébb láncszem, felesleges jelentősen túlméretezni a többi részt, ráadásul indokolatlanul drágít. Ti sem minden utat harckocsikra méreteztek, mi meg szívunk a kátyúkkal ...
Az, hogy egy gyár egy terméket mennyire gyárt tuningolható alkatrészekkel egy közúti iszonyúan brutális autót szinte tökmind1 (nekünk). A BMW-nél láthatóan úgy döntöttek, hogy aki még jelentősen többet akar, az ne csak a szoftverre költsön. Azért mert a Corolla TS vezérműtengelye majd 500Le kibir az M6-ot 1000Le -re kellene tervezni???