Szerző Téma: BMW  (Megtekintve 130688 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:BMW
« Válasz #285 Dátum: 2013.10.14 11:38:09 »
vasárnap hajnalban jöttem befelé az M7 nél a sasadi utca vonalában . szakadt az eső és van ott egy kis S kanyar és egy BMW őrült tempóban száguldott mellettem  de a kocsi hátsója úgy táncolt hogy rossz volt nézni.  le is maradtam , nagyon durva volt. hajszálon függött ..
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:BMW
« Válasz #286 Dátum: 2013.10.14 11:39:44 »
Erről ennyit szerintem:
huh,jól befosott a béjemvéj,biztos gagyi kínai motorja van;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:BMW
« Válasz #287 Dátum: 2013.10.14 11:58:13 »
Egy bmw forumban találtam, tiszta vicc  [rohog]

"egy pár hete, egy 2,2-es dízel Civic (ufo, nyílhegy) mentünk egy jót. a srác az utcánkba lakik, jött mögöttem, aztán ugye tudtuk mi lesz, én vissza 3.-ba aztán gyerünk. nem tudott rámjönni, kivéve akkor, amikor egy elég hepehupás útszakaszhoz értünk, olyan 160 körül, és a DSC elkezdett szabályozni, elvette a gázt, meg fékezett, ekkor jött rám, de aztán meg jött egy nagy kanyar, amibe én 160-ról motorfékkel gurultam, aztán kanyarba 130-nál újra gáz. hát kanyarba nem gyengén lemaradt. illetve ha kikapcsolom a DSC-t akkor rám sem jött volna. pedig az van vagy 170lovacska körül, a nyomaték is legalább a duplája. szóval azt kell mondjam nagyon elégedett vagyok a gyári 116 lovammal :D pedig a civic még súlyra is könnyebb. azt viszont öröm nézni, hogy normál autóval 80-90-es kanyart én 130 körül eljesítem, a rekord 140 volt, de még biztos tudna már többen mondták, hogy feeling-es mögöttem autózni, mert körforgalomba, kanyarba úgy megyek, hogy a féklámpám meg sem villan "
Erre szokta mondani kollégám:
- Eriggyél má'!!!  [rohog] - mekkora kamu...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: BMW
« Válasz #288 Dátum: 2013.10.14 12:02:20 »
én már ezt mondondom akkor is,ha meghallom,h bmw vagy mercedes.;))
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #289 Dátum: 2013.10.15 01:41:27 »
Éi: minden gyártónál volt-van-lesz ilyen-olyan hiba.
Persze. Csak nem mindegy, hogy milyen gyakorisággal.

Te milyen munkatársat választanál szívesen? Aki évente, vagy aki negyedévente egyszer vét valami komoly hibát?

Ha az utóbbi azzal érvelne, hogy "mindenki hibázhat", mennyit számítana ez neked  :) ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #290 Dátum: 2013.10.15 01:47:09 »
És abban már szériafelszereltség a hátsó elektromos ablakemelő is, mert az anno 6M Ft-s 316i-ben nem volt az, nem fért bele...  :innocent: :D
Az alap Avensis II sem került sokkal kevesebbe, ha jól emlékszem - és abba sem fért bele a hátsó elektromos ablak, ha jól rémlik.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #291 Dátum: 2013.10.15 02:15:44 »
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/10/10/soha_tobbe_bmw-t/

 :lol:
Tipikus történet. Dehát megtehetik a németek - csak meg kell nézni az eladási adatokat, hogy mennyire megtehetik. Ennyi. Akinek pedig van esze, az tanulhat ezekből a sztorikból és eldöntheti, mit szabad megvenni és mit nem.

Én akkor kezdtem belelátni ebbe az egészbe, mikor a saját Audinkról volt szerencsém megtudni, hogy a motorjának olyan aprócska konstrukciós hibái vannak, mint a szelepfészkek között elrepedő hengerfejek, az elrepedő és az égéstérbe bepottyanó előkamrák, és az olajteknőbe lepotyogó olajfúvókák miatt összeomló kenési rendszer. Ez csak egy márka, egy típus, egy motor.

Olyan listát lehetne írni bármelyik német "prémium" márka konstrukciós hibáiról, hogy az összes japán márka összes konstrukciós hibája nem érné el a hosszát. De azért a hülye európai továbbra is vesz évente 1000 BMW-t, és 10 Lexust. Hát hajrá, megérdemlik.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #292 Dátum: 2013.10.15 02:24:00 »
A gondolatmenetet tovább is lehet folytatni:
- ismert előéletű egy használt autó,
- a márkaszerviznek sem tűnik fel az átalakítás (ok), és különösebben a szakértőket sem érdekelte,
- olaj mennyiség, minőség/hamis olaj?
Rengeteg a nyitott kérdés, nem feltétlenül a motor a hibás, és nem biztos, hogy annyira rossz a konstrukció mint amennyire a cikk beállítja.
A cikk annak állítja be, ami. Súlyos konstrukciós hibával bíró csúcsterméknek (meglehetősen megalázó kombináció a gyártóra nézve), amit bizonyít, hogy hány ilyen motorral van hasonló gond világszerte.

Az átalakítás csak a gyári végsebesség-korlátozás kiiktatását eredményezte, amit felár ellenében maga a gyártó is elvégez.

A fordulatszám-túllépés egyszeri volt és kis mértékű (8200 vs. 8500). Aki ennek tud be egy ilyen hibát, az egyet akar elérni: a tulajra kenni a felelősséget. (Erről amúgy eszembe jut az a korábbi vita -nem közted és köztem zajlott- , melyben többen kifejtették azt a sületlenséget, hogy a motor kopása szempontjából szinte irreleváns, hogy milyen fordulatszámon használják jellemzően. Aha, ez a példa is mutatja, hogy mennyire.)

Hamis olaj, minden alkalommal? Leírták, hogy a többi hajtórúd csapágya is erősen kopott volt - ez a kopás nyilván fokozatosan jött létre.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #293 Dátum: 2013.10.15 02:36:18 »
A dolog árnyaltabb.  Ha a Toyota olajteknőjét megütik és 8500 fölött forgatják, lehet, hogy annak is hajtókarcsapágy megszorulás lesz a vége!!
Nyilván. Csak a Toyotában erre sokkal kisebb az esély, mert más az olajteknő elhelyezése.

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:BMW
« Válasz #294 Dátum: 2013.10.15 05:38:35 »
Persze. Csak nem mindegy, hogy milyen gyakorisággal.

Te milyen munkatársat választanál szívesen? Aki évente, vagy aki negyedévente egyszer vét valami komoly hibát?

Ha az utóbbi azzal érvelne, hogy "mindenki hibázhat", mennyit számítana ez neked  :) ?

Ezt nem is vitatom, de azt kijelenteni, hogy a BMW egy az egyben xar, azt nem tartom helyesnek.

Visszatérve a munkaerőpiacra: a vezetőnek minden beosztottját meg kell ismerni és arra kell "használni", amiben a legjobb. Így minimalizálhatjuk a hiba megjelenésének gyakoriságát.  Nem az időnkénti hibával van a gond, ez bele van kódolva az emberi munkaerőbe, hanem annak rendszeressége és gyakorisága okozhatja a munkaadó esetleges szankcióját.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:BMW
« Válasz #295 Dátum: 2013.10.15 08:06:53 »
egyetértek. én több bmw-tulajt is ismerek. mind odavan a kocsijáért. én pl. soha nem éreztem semmit, amikor beültem az avéba (mondjuk nem is vagyok egy szentimentális fajta, lehet, hogy a bmw-ben sem éreznék semmit :D)
ja és egyiknek sincs semmi baja.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:BMW
« Válasz #296 Dátum: 2013.10.15 08:58:47 »
Ezt nem is vitatom, de azt kijelenteni, hogy a BMW egy az egyben xar, azt nem tartom helyesnek.


Pedig az első a megbizhatóság, tartósság.
Nem F1-es autókról beszélünk, amik jó ha kibírnak két futamot [rohog]
Engem  a 80-as években vittek egyszer  egy 3-as BMW vel 180-al az M7-esen, valóban maradandó élmény volt. És most a német főni egy új 6-os BMW-vel de csak a városban, előzött (egyet ;)) úgy ahogy én a sportmotorrommal szoktam. Dehát neki volt már Jaguárja is , szoval tudja milyen a megbizhatatlan autó, de leszarja 3 évenként legkésőbb lecseréli.
Aki hasonló vagy mégnagyobb élményben akar részesülni, megfizethető áran, az motorozzon :devil:
Aki meg fél az forumozzon :hug:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10699
BMW
« Válasz #297 Dátum: 2013.10.15 09:30:30 »
Az alap Avensis II sem került sokkal kevesebbe, ha jól emlékszem - és abba sem fért bele a hátsó elektromos ablak, ha jól rémlik.

Az Avensis éppen a lélektani 5M Ft-s határ alatt volt elvihető (igaz ritka, aki 1.6-os fapadost vett), a 316-os BMW pedig már akkor is kb 6M Ft-ba került, és akkor még jellemző volt az a spúrság, hogy a hátsó elektromos ablakok csak a 320i-től kezdve (jobban mondva csak a 6 hengeres motoroktól kezdve) volt alapáras tétel, ami már ugyebár nem 6, hanem inkább 7,5M Ft-ba került.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:BMW
« Válasz #298 Dátum: 2013.10.15 09:32:59 »
Oldpiet, nekem is a tartósság és a megbízhatóság az egyik legfontosabb tényező az autóval kapcsolatban. Viszont ezzel nem mindenki van így. Van, akinek az életérzés fontosabb (ezek jobb esetben tehetős emberek, rossz esetben suttyók) és ezért vállalnak - számunkra - jelentős kockázatot.
Azt mondják, hogy lesz*rják, hogy az Alfa lépten nyomon produkál valami bajt, ha egyszerűen vérpezsdítő a V6-os, 3.2-es benzin motor hangja, vagy a sor6 benzin BMW-k hangjától ejakulálnak.  :lol: Ez mind rendben van, amíg nem az én/mi pénztárcánkat sújtják ezek javítási számlái.

A BMW tipikus 1 tulajos autó lesz/lett. Ha újonnan meg tudja venni az ember, akkor valameddig (ált a gar. idő lejártáig) biztosan jó lesz, de a következő tulajok nagy valószínűség szerint szopni fognak vele. Ennyi, ez legyen az Ők dolgouk. Élvezzéák ki a BMW-feelinget, amíg megy.  :whistling: :surrender:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:BMW
« Válasz #299 Dátum: 2013.10.15 09:35:21 »
Az Avensis éppen a lélektani 5M Ft-s határ alatt volt elvihető (igaz ritka, aki 1.6-os fapadost vett), a 316-os BMW pedig már akkor is kb 6M Ft-ba került, és akkor még jellemző volt az a spúrság, hogy a hátsó elektromos ablakok csak a 320i-től kezdve (jobban mondva csak a 6 hengeres motoroktól kezdve) volt alapáras tétel, ami már ugyebár nem 6, hanem inkább 7,5M Ft-ba került.  ;)
Volt is egy reklám a 316-os BMW-ről, hogy 6 alatt... Tehát, a legfapadosabb verzió került 5,99M-ba.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i