Szerző Téma: BMW  (Megtekintve 130619 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #240 Dátum: 2013.09.30 00:18:42 »
Sose várnám el egy 2000cc-s motortól hogy 10 liter alatt fogyasszon, kivéve persze ha 500kg önsúlyú a komplett gépjármű :D
Pedig teljesen reálisan elvárhatod :) ... jó ideje (értsd: évtizedek óta) simán 10 alatt fogyaszt (átlagban) a legtöbb 2.0 szívó benzines motor. Pár példa házon belül: a 83-as Camrym 8.3-at eszik (közel 250 ezer km átlaga, a 2004-es Avensisünk 8.5-öt; egyik jóbarátom 97-es Carinája szintén 8.5-öt evett. Csak intenzív belvárosi forgalomban, vagy autópályán valahol 150-160 környékén lépi át ezeknek az autóknak a fogyasztása a 10 litert.

Persze, ezek aránylag gazdaságos motorok. De a legtöbb más kétliteressel sem bűvészmutatvány 10 alatt tartani az átlagot.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #241 Dátum: 2013.09.30 00:23:40 »
mondom én. nekem brüsszelben fagyban dugóban (10-12km/h átlagsebességgel) 14-16 liter között fogyasztott az avensis. biztos más a benzin  :D
Az autó más  :szemez: ... komolyan, nem is értem az ilyen összevetéseket. Az az autó ennyit fogyaszt - a legújabb generáció képviselője, ami fejlődést hozott ezen a téren. A Hondánál is - és a Toyotánál is. Nézzétek meg Nagycitrom Avensisének az értékeit  :otlet: ... semmivel sem hihetetlenebb, vagy hihetőbb, mint labiscsakl Hondájáé. Ezek legújabb konstrukciós motorok, ennyit esznek, örüljünk neki  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: BMW
« Válasz #242 Dátum: 2013.09.30 00:25:42 »
Persze, csak nem egy benzines BMW-től.
Ó, ugyan már, mégis miért nem  :) ? 1.6, 1.8, 2.0 benzines motorok ezek is... miért kéne többet fogyasztaniuk? Nézd meg a Sprites átlagokat, amiket a többiek belinkeltek  :otlet:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:BMW
« Válasz #243 Dátum: 2013.09.30 07:08:33 »
Az autó más  :szemez: ... komolyan, nem is értem az ilyen összevetéseket. Az az autó ennyit fogyaszt - a legújabb generáció képviselője, ami fejlődést hozott ezen a téren. A Hondánál is - és a Toyotánál is. Nézzétek meg Nagycitrom Avensisének az értékeit  :otlet: ... semmivel sem hihetetlenebb, vagy hihetőbb, mint labiscsakl Hondájáé. Ezek legújabb konstrukciós motorok, ennyit esznek, örüljünk neki  :)
és pár év alatt ekkorát fejlődött volna a technika? a toyota 2.4-ese sem volt egy kőbalta  :hmmmm:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:BMW
« Válasz #244 Dátum: 2013.09.30 08:26:11 »
Belemagyarázol olyat, amit nem is állít  :flowers:
Nem állít, csak sugall. Hülyeséget. Azt mond meg nekem légy szíves, hogy azzal a fényképpel mi volt a hirdető célja, ha nem az, amiről én beszélek?  :szemez:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #245 Dátum: 2013.09.30 23:35:07 »
és pár év alatt ekkorát fejlődött volna a technika? a toyota 2.4-ese sem volt egy kőbalta  :hmmmm:
Elég nagyot. Hasonlítsd össze pl. a mostani Avék fogyasztását az Ave II-esekével. Átlagban kb. egy literrel lett kisebb, ami HATALMAS ugrás  :yes: ! Ehhez fogható fejlődés utoljára akkor volt, amikor az elektronikusan vezérelt injektorok leváltották a karburátorokat a 80-as években (pl. az én Camrymből a 2.0 injektoros 105 lovas egy bő literrel eszik kevesebbet, mint az 1.8 karbis 90 lovas).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:BMW
« Válasz #246 Dátum: 2013.10.01 02:22:48 »
... es szerencsere nem allt meg a fejlodes!
Nezd meg ezeket. Evrol evre mennek le az atlagok. Kar, hogy az enyem nem 2013-as model. Pedig azokban a motor ugyanaz a 2.4-es mint az enyemben, csak modositva (tobb loero, kisebb fogyasztas).


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:BMW
« Válasz #247 Dátum: 2013.10.01 08:23:23 »
miért nem kapható kis régi 3as cápabmw a hahun? csak restauráltak csilliókért.  :eek:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #248 Dátum: 2013.10.01 19:30:05 »
miért nem kapható kis régi 3as cápabmw a hahun? csak restauráltak csilliókért.  :eek:
Mert kihaltak  ::) ... Ahogy te is látod: már csak a kiváló állapotban megmaradt, vagy restaurált példányok léteznek. Németországban is igen nehéz már ilyen autót találni - ami nem restaurált, hanem jó állapotban megmaradt, azok javarészt 315-ös meg 316-os alapváltozatok, de ezekből is igen kevés van. És az áruk erősen megy felfelé.

Még pár év, és ugyanez lesz a helyzet az utód, E30-as sorozatú 3-assal is! Ebből MÉG nem nehéz találni jó & eredeti állapotút, aránylag olcsón (mondjuk, 2000-2500 euro körül) - de ezek is javarészt mind négyhengeres alapváltozatok, amiket jellemzően idősebb emberek vettek, gyakran automatával. 316i, 318i... A hathengeresek már ebből is nagyon megritkultak, és ennek megfelelően, a jó állapotúak már drágulnak.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:BMW
« Válasz #249 Dátum: 2013.10.02 08:56:30 »
 :cry:
E30at nem kedvelem.  :no:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #250 Dátum: 2013.10.02 21:36:35 »
:cry:
E30at nem kedvelem.  :no:
Hümmm  :hmmmm: ... különös ez nekem, mert én meg mindig is az E30-at kedveltem jobban a kettő közül. Pedig ugye nincsenek nagy eltérések  :) ... de valahogy az orra kevésbé jön be a kis cápának. Meg az a furcsaság hátul, hogy a lámpák között egy fekete blende van, a rendszámot pedig lejjebb helyezték el. De azért persze kéne egy ilyen is  :yes: ... méghozzá valami kisebb motoros, szimpla fényszórós változat, mert azoknak a kinézete sokkal jobban tetszik.

Egy ilyen, ni  :)

(Tényleg van már áruk. És ez még az olcsóbb példányok közül való!)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: BMW
« Válasz #251 Dátum: 2013.10.02 21:57:29 »
Nekem az E30 jön be, abból is a legutolsó széria, ami már ráncfelvarrott volt. 320i természetesen.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #252 Dátum: 2013.10.02 22:01:15 »
"Természetesen"  ;) ...

Prímán ellennék egy kétajtós, automata, fapados 316i-vel - a típus esszenciája abban is benne van :yes:

(Még vezettem is ilyet amúgy: megdöbbentően szűk és puritán belül!)

OK: a 320-asnak szebb a hangja  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:BMW
« Válasz #253 Dátum: 2013.10.10 19:12:56 »
Corolla 1,4 VVT-i 2005

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:BMW
« Válasz #254 Dátum: 2013.10.10 19:26:25 »
game over