Szerző Téma: BMW  (Megtekintve 130628 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:BMW
« Válasz #150 Dátum: 2013.04.01 09:22:48 »
Meglehetősen toleráns a modicsapat. Egy pontig.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: Re:BMW
« Válasz #151 Dátum: 2013.04.01 14:25:26 »
Ez így van.
ugyan már, legalább van miről beszélgetni  :hug:  :D

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:BMW
« Válasz #152 Dátum: 2013.04.01 20:46:03 »
Én sztem a Merci az elegánsabb vonal(bár már sportosodik az is), a BMW a sportos, az Audi meg egy felkapaszkodott VW :)
Csak neked :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #153 Dátum: 2013.04.01 21:29:19 »
Ez jóóó  :yes:

Amúgy az Audi mindig is több volt, mint "felkapaszkodott VW".
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:BMW
« Válasz #154 Dátum: 2013.04.01 21:42:38 »
Ez jóóó  :yes:

Amúgy az Audi mindig is több volt, mint "felkapaszkodott VW".
Hát nem tudom :hmmmm: Emléxel az Audi 50-esre, 1-1-ben Polo volt.
És a BMW-nél is voltak minimálautók (Isetta pl :D)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #155 Dátum: 2013.04.01 21:50:25 »
Hát nem tudom :hmmmm: Emléxel az Audi 50-esre, 1-1-ben Polo volt.
És a BMW-nél is voltak minimálautók (Isetta pl :D)
Fordítva  :otlet: : az Audi kifejlesztette az 50-est - a VW fogta, lenyúlta (tehette, hisz övé volt az Audi), és megcsinálta belőle az első Polot.

Az első Passat dettó: az első Audi 80-as klónja.

A BMW-nél voltak más kis furcsaságok is az Isetta mellett - pl. a 700-as sorozat  :yes:

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re:BMW
« Válasz #156 Dátum: 2013.04.01 21:50:31 »
Örök vitatéma ez az egész. Egy biztos, a német triót senki és semmi nem tudja letaszítani arról a bizonyos emberek fejében létező képzeletbeli trónról. Eddig se sikerült senkinek és eztán se fog menni.  :) Ha meg már szóba került az F1, az az egész a monoton hangjával egy paródia, akinek eseménydús és érdekes autóverseny kell - nem mellesleg német autókkal  :yes: - az ezt nézi:
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #157 Dátum: 2013.04.01 21:52:44 »
Hátulról masszívan felfedezhetők a későbbi Moszkvics 408 stílusjegyei  :D :



Ami persze nem csoda, mert mindkettőt az olasz Michelotti iroda tervezte. Mindenesetre a Moszkvics esetében nem nagyon erőltették meg magukat, hogy kitaláljanak egy új designt  :lol:

Ezt az autócskát 700 köbcentis, kéthengeres boxermotor hajtotta (a BMW motorkerékpár-motorjain alapult), amit hátulra építettek be, és változattól függően 30-40 LE között teljesített, ami 120-135 km/h közötti végsebességet biztosított. Ez nem volt rossz akkoriban (1959-1965), hisz pl. a Bogarakat ott lehetett vele hagyni  :)
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.01 21:57:17 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:BMW
« Válasz #158 Dátum: 2013.04.01 21:55:25 »
Ez a BMW AUDI Merci téma olyan hogy ha már rászánsz 20 misit autóvásárlásra, azt veszed, amelyiknek tetszik a pofája. Amikor csak 3-5 misid van, az is hitelre, akkor azt fogod, amelyik a legtöbb extrát vagy garit adja a legjobb konstrukcióban.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re:BMW
« Válasz #159 Dátum: 2013.04.01 22:09:04 »
Fetisizálás, hittérítés, urambocsá Toyota bácsi f...ának sz...ása? Álljon már meg a menet, milyen fórum is ez?!  :nonono:

Egyre jobban úgy néz ki, hogy valami sznob játszótér a neten. Miért kell nektek mindenkit elkergetni? Úgy kezdődött, hogy a másik visszaütött. Tudom. De azért picit szálljatok már magatokba...
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:BMW
« Válasz #160 Dátum: 2013.04.01 22:11:35 »
Ez a BMW AUDI Merci téma olyan hogy ha már rászánsz 20 misit autóvásárlásra, azt veszed, amelyiknek tetszik a pofája. Amikor csak 3-5 misid van, az is hitelre, akkor azt fogod, amelyik a legtöbb extrát vagy garit adja a legjobb konstrukcióban.
Ez a fogalmazás sajnos még mindig helytelen: a lényeg, hogy most elfogyasztod, amit a következő években meg fogsz keresni.A gari meg extrák csak becsalik, amire sajna nem tudsz ellenállni és x-szeresét fogod visszafizetrni.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:BMW
« Válasz #161 Dátum: 2013.04.01 22:17:34 »
Fordítva  :otlet: : az Audi kifejlesztette az 50-est - a VW fogta, lenyúlta (tehette, hisz övé volt az Audi), és megcsinálta belőle az első Polot.

Az első Passat dettó: az első Audi 80-as klónja.

A BMW-nél voltak más kis furcsaságok is az Isetta mellett - pl. a 700-as sorozat  :yes:


Amit akartam mondani:  az Audi is a BMW is alulról is épitkezett az emlitett kisautók nem voltak luxusutók. A kis Audi majdnem csak az emblémában különbözött (lehet volt benne több extra) a Pólótól. A BMW- ből volt műtyürtől luxusautóig minden.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:BMW
« Válasz #162 Dátum: 2013.04.01 22:24:19 »
Ez a fogalmazás sajnos még mindig helytelen: a lényeg, hogy most elfogyasztod, amit a következő években meg fogsz keresni.A gari meg extrák csak becsalik, amire sajna nem tudsz ellenállni és x-szeresét fogod visszafizetrni.
Látom egyből a hitel szót szúrtad ki :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:BMW
« Válasz #163 Dátum: 2013.04.01 22:28:29 »
Amit akartam mondani:  az Audi is a BMW is alulról is épitkezett az emlitett kisautók nem voltak luxusutók. A kis Audi majdnem csak az emblémában különbözött (lehet volt benne több extra) a Pólótól. A BMW- ből volt műtyürtől luxusautóig minden.
A BMW kénytelen volt kihozni a kiskocsikat (az Isettát, a 600-ast meg a 700-ast) az 50-es években, egyrészt mert erre volt igény, másrészt mert ezeket tudták aránylag olcsón létrehozni, a meglévő motorkerékpár-technikájukra alapozva. De a háború előtt csak nagyobb kocsikat gyártottak.

Az Audinál az 50-es megjelenését (1974) megelőzte egy csomó nagyobb típus - és előtte nem is volt más kiskocsi a márka történetében (meg persze utána sem, egészen az A2-esig). Tehát nem erre építkezett az Audi, hanem csak próbáltak lefelé nyitni, de aztán ezt a VW négy év után megvétózta. A Poloval meg, mondom, a dolog fordítva volt: a Polo épült az Audi 50-esre - amúgy igen, valóban szinte teljesen megegyezett vele.

Ezzel együtt tény, hogy a BMW-nek egészen a 60-as évek végéig, az Audinak pedig egészen a 90-es évek elejéig nem volt olyan modellpalettája, amit a Mercedesével egy lapon lehetett volna említeni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:BMW
« Válasz #164 Dátum: 2013.04.01 22:29:26 »
Látom egyből a hitel szót szúrtad ki :D
Inkább legyen egy 16 éves Toyotád mint sok adósságod :sorcerer: