"Eddig akinél láttam ilyet, mind 8-12 éves korban következett be. Mivel már nem garanciális, így nem érdekli őket. Mivel elég ismert dolog, sokan nem várják meg hogy váratlanul tegyen keresztbe és még időben megcsináltatják. Valóban típusprobléma, de azért lehet tudni, ha ideje cserélni. "
Látom a smileyt, de nem tudom, mikor lehet tudni hogy, ideje cserélni. Egyébként egyetértek a hsz.-el , de itt a fórumon nem tudom hányan vannak ilyen "veszélyeztetett " COV-os és ebből hány cserélte ki " időben "
A korrózió legkisebb jelére érdemes lépni. Van aki azt mondja kár bántani amíg nem kell, csak ott a gond, hogy amikor kell az az autó mozgásképtelenségével jár, ami azért járhat túlzott plusz költéssel. Pl. tréler kellhet, nincs idő nézegetni és muszáj kifizetni a drágább gyári megoldást.
Volt Avensis topicban olyan cartárs aki megnézette, nem látszott rajta túlzott korrózió, így benthagyta, majd nem sokkal később kúpos törés keretében eltávozott a féltengely. Felületen előzetesen nem látszott szinte semmi.
Amúgy aludj arra az eladásra egy nagyot. Ami történt veletek, az nagyon kellemetlen, de semmiképp nem a kocsi hibája. Vannak ismert típusproblémák. Ezeket ismerni kell és időben védekezni ellene. Ha ez megtörténik, akkor szuper kocsik ezek.
Ez a féltengely-törés fenyegetettség csak a Cov-okra vonatkozik, vagy az E12-es Corollàkra is fennàll?
Pl. T25 Avensis is érintett a bal féltengely mizériában. A 2003-2009 közti gyártásoknál biztosan előfordult. Ha E12-ben ugyanaz a féltengely mint a CoV esetében, akkor az is lehet érintett.