Mi az a több ok ami miatt M800 lett? Szép az a motor, kétségtelen, de az én szivem akkor is a Banditért dobog :szivecske:
Az meg ne izgasson hogy most olcsobb, gondolj bele hogy már mennyit motoroztal vele azóta. Tényleg mennyit is? Mikor vetted?
Júniusban vettem, s 6000 km van benne. Valamivel több is lehetne, de nyár vége felé inkább már kevésbé járkáltam vele, hogy a 6000-es szervízt ne kelljen megcsinálnom. Mivel az a legjobb, ha tavasszal kap friss olajat, annyit meg ugyse tudtam volna vele menni, hogy 12.000 legyen. Így nem kell a pár-száz km-es olajat tavasszal kiöntenem. Egybe esik a 6000-es meg a tavaszi szervíz!
Hogy miért M800 lett? Ez hosszú story:
Öcsémmel együtt akartunk motort venni. Mármint 2 db motort, csak egyszerre. Õ mindenképpen Hondát akart venni. Autója is Honda. Azonbelül CBF600. Ekkor én még Bandit 650-ben gondolkodtam. Mellesleg 125-ös Virago-m volt ekkor, amit nagyon szerettem, soha semmi baj nem volt vele, bár nem is sok km volt benne. De nekem bejött már az is, amit ez a kissárkány kínált. Abszolút nem száguldozásra való, hanem eljutni A-B-be, nyugodtan, méltóságteljesen és biztonságosan. Mellesleg ez a felfogás a szüleimnek is tetszett (tudod mindenkit féltenek a szülei a száguldozástól és motoron azért mégiscsak veszélyesebb, mint autóban). Ezért amikor nyáron motorozgattam a kissárkánnyal mindig eszembe jutott a Bandit mellett, hogy mi lenne, ha ennél a stilusnál maradnék kicsit nagy köbcenti mellett. Aztán megláttam az M800-at élõben. Szerelem volt elsõ látásra :szivecske: , de azért még hetekig tépelõdtem a Bandit VS. M800 ügyben. Öcsém ekkor még mereven kitartott a CBF mellett. Aztán talán nem a legjobb eljárás, de mivel a szüleink jobban örültek volna 2 "nyugodtabb" motornak lassan "tanácsokkal látták el" az öcsémet, hogy miért nem vesz õ is cruiser-t. Teltek-múltak a hetek, jó idõ volt, motoroztam. És egyre inkább kezdett bennem kirajztolódni, hogy inkább M800-at szeretnék és nem Banditot. Ezt otthon is elõadtam, sajnos az öcsém kárára! Beindult a hittérítõ hadjárat az öcsém ellen. :nagymosoly: Aztán õ is elkezdett kacérkodni a gondolattal, hogy inkább csilli-villi króm legyen, de szigorúan csak Honda. S mivel elsõ nagymotorja, úgy gondoltam Honda Spirit 650. De ez nem sokáig tartott! Elmentünk egy Honda-kereskedésbe, ahol kipróbáltuk. Jó kis gép ez. Igazi "kezdõ" motor, könnyû kezelhetõséggel, alacsony üléssel, viszonylag könnyû (kategóriájához képes, talán tulságosan is). Az öcsémrõl tudni kell, hogy enyhén nagyobb darab nálam, mindenféle tekintetnen (súly, magasság). Nem érezte jól magát a Spiriten. Ekkor jött a megvilágosodás: vegyünk mindketten Suzukit, így 2 motorral valószínûleg nagyobb kedvezményt tudnunk kialkudni mint egyre. Így is lett. Öcsém vett egy C800-at én meg egy M800-at! Elõszõr mikor még csak egy motorról beszéltünk azt mondták kb 120.000 Ft értékben adnak ajándékot a motorhoz (ruha, sisak, felszerelés, bármi). Ez az összeg két motornál 300.000-ra nõtt.
Emellett jöttek a nemgazdasági tulajdonságok:
Alacsony fordulaton mûködõ motor (hosszú élettartam), kardánhajtás (teljesen gondozás-mentes hajtás) stb...
Ja és 125 cm3, 12 LE után, nekem bõven elég elõrelépés a 800 cm3, 53 LE is. Tartsuk be a fokozatosságot,k szerintem!
Asszem lassan befejezem, mert már így is elég hosszúra sikerült ez a kisregény és még azt hiszed, hogy le akarlak beszélni a Banditról, pedig ez nem így van! A mai napig megdobban a szívem, ha látok egyet és eszembe jut, jobb döntés lett volna-e ezt választani?! :hmm: Megaztán azt válaszd, amin igazán jól érzed magad!
Ui.: Ha Bandit lesz, majd találkozunk és cserélhetnénk, hogy "kicsit legyen olyanom is"! :nagymosoly: