Ja persze lejtőn lefelé nulla, ha nincs gáz 0, sőt ha áll akkor is nulla
Pedig fogyasztás gondolom álló helyzetben is van, méghozzá nem is kevés, ha jól tudom.
Sík úton direkt figyeltem ma reggel 130-140 között az M7-en, 3,8-5 között ingadozott a fogyija és számomra nem kiszámolható módon, tehát van úgy hogy 110-nél magasabb az érték és 140-él kisebb, van úgy hogy fordítva. Kisebb sebességnél - ez mondjuk emelkedőn fölfelé volt - észrevettm, hogy 70-es tempónál négyesben többet zabál 2-3 literrel, mint ötösben, mondjuk erre számítottam
Zénóka: és a Yaris esetében (1.0) ez most akkor hogyan van belőve??? Igazából azt sem értem, amit a Yaris tesztek írnak, hogy olyan intelligens a VVTi, hogy szinte kitalálja az ember szándékát és a vátó e szerint kapcsolható vagy kapcsolódik, vagy kapcsolja az ember
Szóval én nem tudtam összerakni, mert intelligencia ide vagy oda ha van egy Polski Fiat és odalépek neki [smilie=sm43.gif] , akkor amikor érzem, hogy már lehet följebb váltani akkor váltok, józan paraszti ésszel ez minden autónál így működik, fordulatszám-maximalizálás és váltás. Akkor hol itt feedback? Mit kéne éreznem?