Azt hiszem szükséeg lesz rád, mert az előbb hívtam az úriembert és csak annyit mondott, hogy egy bowdent rá kell kötni a pedálra. Mire én mondtam, hogy mind ezt 180e-ért, akkor csak "bólogatott". A diesel elektromos podáljára pedig semmit nem tudott mondani. Csak benzinest látott :x :x
Ennyit eddig is tudtam, vagy talán picivel többet is :x
Az a tapasztalatom, hogy egy-egy ilyen topicban összegyűlt tapasztalatot nem igen oktatják - mondjuk, maradjunk ennél a témánál - auótvillamossági szakon.
A tempomat témából gyakorlatilag mindent összeszedtünk, amit csak lehetett. Erre mondtam azt, hogy ennek a tudás birtokában minden nehézség nélkül be tudnánk szerelni a kütyüt.
1edül a Te dizeledbe gány a beszerelés, de csak az elektromos gázpedál miatt, ugyanis a bowdennek minden valószínűség szerint kell egy tartóbakot szerkeszteni, és a bowden húzószálát a pedálhoz rögzíteni. Ehhez meg a pedált ki kell szerelni és ki kell fúrni lyan módon, hogy a bowden vége átmenjen azon, és visszafele bele is akadjon. (két furatot kell készíteni, egy nagyobbat az átdugáshoz és egy kisebbet, amibe a bowden feje beleakadt. Ezt követően a nagyobb furatot sziloplaszttal, vagy műanyag dugóval kell biztosítani a véletlen kiakadás elkerülése végett. Ezt sacc/kb 3 órás műveletnek saccolom, mivel elsőre foglmam sincsen a pedál kiszerelésének módjáról.
Na ezzel meg is oldottam a problémát - elméletben.
Szóval a végén csak-csak összejön egy 7végés tempomatbeszerelési időintervallum - magánba.
Ha valaki nekiáll, feltétlen dokumentálja az egyes fázisokat írásban, és természetesen fotóval is, még a telefonos fotók is jól jöhetnek a többieknek!