Palaczk már tényleg szeretnélek megismerni!!!!Hát a galantot mindenképp megnézem.
Ami engem elsősorban befolyásol, az az, hogy mennyire érzem magamat jól a vezető oldali ülésen, és mennyire állnak kézhez a kezelő szervek.
Az omega belső nagyon tetszik, és hihetetlen jó élmény volt vezetni.
(ez egy 2.2-es dízel C-s omega volt.)
A galant belső kevésbé tetszetős, de baromira jól néz ki az autó, és hát japán. Mióta a barátnőmnél van a carisma, semmi gond nem volt vele, tehát bízom a galantba.
Az a baj, ha olyasvalakit kérdezek meg aki német autó párti, az egyszerre mondja, hogy az AUDI, meg az OPEL...
Japános barátim, ti pedig csak a japánra esküsztök, ami szerintem jó, mivel egy kollégám ráfaragott (szerintem) az astra kombijával.
Csak hát ő is lila ködöket lát, meg hogy mennyire csak 60000kilóméter van benne, de az ülések ki vannak ülve jobbra (tehát ferdén ülsz a kocsiba), és a kormány is ki van kopva cefetül. Az enyém sem piskóta...
Az autómban óra szerint 170.000van, de szerintem az már 200.000fölött jár. Mindegy az övét a "nap szívta ki".
Szóval nincsenek jó opelos tapasztalataim, de ez az omega baromira otthonos egy kocsi, és azt gondoltam, hogy egy ilyen kategóriás autót megcsinálnak opelék...
Na "van képem hozzá"
OMEGA:
GALANT:
A végén meg veszek egy previa-t.
Nagy is, a benzint fizeti a főnököm, TOYOTA találkozón meg jól mutat...