Na, milyen módon:
A menet a szokásos. Sopron-Tompaládony 70 körül. Tompaládony-Szombathely 70-75 körül (itt sok a kaminyon és nem normák úgy tolnak ha lassabban megyek)
Ez a két nap alatt úgy 4x.
Sopron-Balaton. Itt olyan 70-80 között, ahogy kijött. Amikor lementem totál szélcsend, mikor ott reggel felébredtem fene nagy szél, persze sopron irányából. Na az a 140km erös szembeszélben símán rontott szerintem az egész mérésen (710km) legalább 2 decit. Így lett ugye 2,97. Szerintem a gyakorlatban produkálható technikai minimuma a dízelnek olyan 2,4-2,5 körül van. A szél miatt legalább 2 deci, plussz ha tényleg nagyon finoman megyek max 70-el, nem pedig 70-80-al. Ehhez hiányzott a fogyimérö, mert ugye az ember nem látta egyböl a +5km/h val történö "száguldozás" megbocsáthatatlan hatását.
Egyébként ha az 1.0-val úgy megyek, mint a d4d-vel a 710km alatt, akkor pont 1 literrel jött volna ki több. A benzinessel a rekordom 3,5 liter "nagyon finoman", ebböl kiindulva is stimmelhet a d4d 2,5 körüli minimum fogyija.
A nagy """"baj"""" egyébként az, hogy az 1.0-s vvt-i motor is nagyon de nagyon takarékos. Ehhez képest persze, hogy a d4d még tutkóbb, de ugye ez 1 kicsit olyan mint amikor 1 bányarém után nézünk meg 1 szépséget, meg amikor 1 szép után nézünk rá egy még szebbre. Nincs akkora "hatás"