Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680184 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6270 Dátum: 2011.11.30 12:59:57 »
Szondacsere után reset volt.Vásrlástól nem tökéletes az alapjárat,de csak néha volt magasabb,akkor is csak olyan 1000,vagy 1100,de az esetek nyolcvan százalékában,működött rendesen.Megkapta az új gyertyákat,ugyanaz.Aztán járó motornál,lehuzva a vezeték,az alapjárati motorról,emiatt ujra reset,ugyanugy magas.Tegnap szétszedve,alaposan kitakaritva,a folytószelepház,ujra megnézve az alapjárati motor az is kitisztitva,vezetéket lehuzva hallani ahogy nyit zár,vákumcsövek ellenőrizve,szivócső ellenőrizve,nem szakadt sehol a gumi,gyertyák kivéve szépek,barnásak,ujra reset(1 órára levéve a saru)Inditás,ugyanugy magas az alapjárat,hibaüzenet nincs!

Ecu reset után közvetlenül egy 10-20 km-es (akár hosszabb) motor leállítás nélküli utat iktass be!
Alapjáraton, meleg motornál féktisztítóval spriccelj végig mindent, a szivósor környékén, injectorok, stb, szivósort alulról sem ártana, hátha ott kap falsot. Aztán az összes vékony vákuumcsövet, a szervodob környékén is, talán változik az alapjárat és meglesz a hiba.

Melegen  is magas az üresjárati fordulat? Mert utoljára ezt irtad: Inditás,ugyanugy magas az alapjárat,hibaüzenet nincs!
Indítás után nekem még nyáron is van 1300-1400 hidegen, melegen 800 körül.
Ilyen minuszokban meg 1500 bőven megvan.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6271 Dátum: 2011.11.30 13:35:02 »
pont az a gond hogy hideginditás után,1000-1100,az alapjárat.Ennek magasabnak kellene lenni.Melegen viszont folyamatosan 1500.,a 800 helyett.Megpróbálom mégegyszer a vákumcsöveket,és ezt a befújást,mert tényleg olyan mintha falsot kapna.

H-zoli

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6272 Dátum: 2011.11.30 19:42:06 »
Sziasztok!

Lehet, hogy utálni fogtok, de nem olvastam végig az egész forumot.
Lehet, hogy ezerszer már le lett írva, de azért megkérdezem.
Van egy kis gondom a Carinával....
Iszonyatosan szól a kormányszervó.
Ha már mentem vele, össze vissza, és bemelegedett, akkor abbamarad. De első indításnál még hidegen ijesztő....

Nagyra becsülném ha kioktatnátok! :)
köszönöm előre is!
CARINA E  <------- "Ez legalább autó!!!"

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6273 Dátum: 2011.11.30 19:48:41 »
Szia!
Ha szerencséd van, segíthet, ha kicseréled a szervóban az olajat. Dexron-III való bele elvileg, az enyém Shell-t kapott. Én a betöltőnyíláson keresztül szedtem ki belőle, amennyire tudtam, és töltöttem fel újjal. Kamikaze fórumtárs ennél jobban kiürítette, leszedte a csövet a szivattyúról, de talán belinkeli, hol írta ezt  ;)
Mondjuk nekem még nem szólt hála Istennek, de remélem javít a tiéden is a csere. Amúgy dolgozik a szervó, csak a hangja nagy?

kissanya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 155
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6274 Dátum: 2011.11.30 19:55:25 »
Sziasztok!

Lehet, hogy utálni fogtok, de nem olvastam végig az egész forumot.
Lehet, hogy ezerszer már le lett írva, de azért megkérdezem.
Van egy kis gondom a Carinával....
Iszonyatosan szól a kormányszervó.
Ha már mentem vele, össze vissza, és bemelegedett, akkor abbamarad. De első indításnál még hidegen ijesztő....

Nagyra becsülném ha kioktatnátok! :)
köszönöm előre is!

Van benne elég olaj??? ha van és nem szivárog sem a kormányműből sem a szivattyúból akkor valószínüleg a szivattyúnak van bajjja
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára.

kissanya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 155
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6275 Dátum: 2011.11.30 19:58:15 »
pont az a gond hogy hideginditás után,1000-1100,az alapjárat.Ennek magasabnak kellene lenni.Melegen viszont folyamatosan 1500.,a 800 helyett.Megpróbálom mégegyszer a vákumcsöveket,és ezt a befújást,mert tényleg olyan mintha falsot kapna.

Szia! Azt nem tudom hogy neked japo vagy angol carinád van e de a japánokon lehet állítani a folytószelep állás érzékelőn.Lehet elállítódott vagy a vezetéke szakadt el, vagy elrágta valami
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára.

Simó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6276 Dátum: 2011.11.30 20:33:22 »
Igen csak hogy tudd, milyen melegen.

Halihó!
akkor itt az új talány

csak hideget tudtam mérni
mert nem indult a járgány

hidegen:
G 207 Ohm
NE 413
bőven tartományban van mind a kettő

hibakód ujra 14es:(

ötlet?

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6277 Dátum: 2011.11.30 20:49:14 »
Japán carina,állitható,a folytószelepállás érzékelő,de a gyári festékjelölés még érintetlen,vezeték hibátlan,ha járó motornál lehúzom változik az alapjárat,ugyhogy elméletileg dolgozik!

H-zoli

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6278 Dátum: 2011.11.30 21:00:06 »
Szia!
Ha szerencséd van, segíthet, ha kicseréled a szervóban az olajat. Dexron-III való bele elvileg, az enyém Shell-t kapott. Én a betöltőnyíláson keresztül szedtem ki belőle, amennyire tudtam, és töltöttem fel újjal. Kamikaze fórumtárs ennél jobban kiürítette, leszedte a csövet a szivattyúról, de talán belinkeli, hol írta ezt  ;)
Mondjuk nekem még nem szólt hála Istennek, de remélem javít a tiéden is a csere. Amúgy dolgozik a szervó, csak a hangja nagy?

Be kell vallanom, hogy eddig Opeles voltam. Azaz: (Lada...Trabant...AstraF...AstraG) most váltottam Japora, de nagyon tetszik, csak kicsit löködt vagyok hozzá :(

Ez aszem még a rendes Japo.

Hol találom a szervótartályt?  :hmmmm:

Van valami képetek? Esetleg link?

CARINA E  <------- "Ez legalább autó!!!"

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6279 Dátum: 2011.11.30 21:08:02 »
...
Van valami képetek? Esetleg link?
Hirtelen ez van, a bal felső sarokban látható a tartály teteje (meg rajta a kupak):
Kép
Egyben van a szivattyúval.

Jut eszembe, injektoroknál cserélt valaki tömítést? Lehet-e  kapni, hol, mennyiért, milyet érdemes venni?
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.30 21:11:00 írta vd1234 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6280 Dátum: 2011.11.30 23:28:53 »
Halihó!
akkor itt az új talány

csak hideget tudtam mérni
mert nem indult a járgány

hidegen:
G 207 Ohm
NE 413
bőven tartományban van mind a kettő

hibakód ujra 14es:(

ötlet?

Japán gyújtáselosztót még nem láttam, de érdekelne! Tudsz jó felbontású képeket csinálni a leszedett fedélről, azaz mi van alatta?

A 14-es hiba -> Nincs visszaigazoló jel (IGF) a gyújtásmodulból.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6281 Dátum: 2011.11.30 23:32:32 »
Japán carina,állitható,a folytószelepállás érzékelő,de a gyári festékjelölés még érintetlen,vezeték hibátlan,ha járó motornál lehúzom változik az alapjárat,ugyhogy elméletileg dolgozik!

Ez az alkatrész is lehet ludas, az alapjárat beállitásában van szerepe:



A neve: bimetal vacuum switch

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6282 Dátum: 2011.11.30 23:50:47 »
Most én kérdezek!

Volt már valamelyőtöknek olyan, hogy a középkonzol / rádió tájáról kisebb füst ereszkedett fel?
Ma tesóm ment a géppel és erről számolt be!  :hmmmm: :wacko:

Kivettem az előbb a rádiót, vezetékeknél semmit nem láttam, mindenesetre újraszigeteltem a rádió vezetékeit, végig szigszalaggal.
Most ugrott be, hogy a ködlámpa kapcsoló szokott kiolvadni, többen is irták itt, erre gyanakszom.
A többi kapcsoló, hátsóablak fűtés, elakadásjelző nem szokott probléma lenni!
Ha van tapasztalata valakinek irja meg kérem!

Holnap szétszedem a kapcsolókat, nem szeretnék elektromos tüzet!

Simó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6283 Dátum: 2011.12.01 08:45:16 »
Japán gyújtáselosztót még nem láttam, de érdekelne! Tudsz jó felbontású képeket csinálni a leszedett fedélről, azaz mi van alatta?

A 14-es hiba -> Nincs visszaigazoló jel (IGF) a gyújtásmodulból.

Fujtam WD40 et a csatlakozókra szemmel látható hiba sérülés nincs.
nem tudom, hogy lényeges e vagy sem de a 6os csatlakozót nem lehet rápattintani a tartóvillára mert az aljából ki van törve a műanyag saru.
így a kábel el tud mozdulni és hozzáért a motor oldalához a burkolat kicsit meg volt olvadva, de ahogy szétnyitottam a kábeleknek nem volt baja.
nem bontottam szét teljesen a gyújtást de lehet megteszem akkor és csinálom a sztárfotókat

köszi

Simó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6284 Dátum: 2011.12.01 08:53:39 »
Ez az alkatrész is lehet ludas, az alapjárat beállitásában van szerepe:



A neve: bimetal vacuum switch

nálam eltört a 2. kék csövecske összeragasztottam elvben jól sikerült.
mi pénzért adják ezt?