Ne vegyél még rá mérget, ez sok mindenen múlik... Változik a világ folyamatosan, így, még az is megeshet, hogy a Toyota/Lexus jön ki győztesként ebből a kérdéskörből. Az biztos, hogy a dízel motorok léte, ahogy a technika fejlődik, megkérdőjeleződhet a személyautók szegmensében, pláne, ha bevezetik az EuroVI normát, pláne, ha az olyan szigorú lesz, mint, ahogy rebesgetik.
Nem tartom földtől elrugaszkodottnak azt az egyébként optimista és marketing szagú mondást, hogy akinek egyszer volt Lexusa, az többé nem is akar mást...
- megkockáztatom, hogy itt a GS450h miatt igenis lehet ennek a gondolatnak létjogosultsága, kifejezetten a dízelmotorok ellenében.
Az, hogy hova valók, hagyjuk. Lehet, hogy a Yaris HSD és a Prius is alapból jobban érzi magát a városban, vagy közúton, de ez egy teljesen más kategória, én nem említeném egy snassz hibridnek. Ebben megvan az igazi erő is a V6 által, az elektromos hajtással, pedig a komfort és a takarékosság is adott, mindezt érezhetően kisebb zajjal egy bármilyen dízelhez képest.
Biztos láttad már az előző GS450h és egy BMW 330i (306LE) összehasonlító Youtube videóját, ahol csak a sebességmérő látszik. Na, azalapján továbbra is úgy gondolod, hogy nem autópályára való a GSh?
Segítségül:
A GSh egy igazi stresszmentes utazóautó, aminél nagyobb nyugalomban nem sok autóban utazhatsz. Persze, szubjektív ellenérveket lehet hozni ellene, hogy másolja a BMW formáját, meg ilyesmi, kinek hogy...
Igen, lehet, hogy nyomokban hasonlít egy-két részlete, de ez baj? Jót másolni nem bűn, mindamellett legalább egy dologban messze túlmutat bármelyik BMW-n a GSh..