Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 738646 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3300 Dátum: 2013.01.15 22:59:05 »
Nem rossz, nem rossz, de nem fogok érte sorbaállni. Akkor inkább veszek egy Celica Suprat az IS mellé.

Nekem kicsit elment a dolog Merci-BMW irányba. Kényelmes, szép autó, amiből az eladások zöme a hibrid lesz, és kézi váltóval csak a prospektusban fog létezni. A karakter valahogy bentről kintre került...

Kézi váltós prospektusban sem lesz. Az új Lexusok (GS, facelift LS és az új IS is), karakteresek belül is. Ültél már valamelyikben ezek közül? Élőben azért nagyon más. A GS ülése pl. önmagában egy karakter.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3301 Dátum: 2013.01.15 23:41:49 »
Hát még ahogy tolja előre a s@gg@d@t.  :innocent:

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3302 Dátum: 2013.01.16 00:23:55 »
Kézi váltós prospektusban sem lesz. Az új Lexusok (GS, facelift LS és az új IS is), karakteresek belül is. Ültél már valamelyikben ezek közül? Élőben azért nagyon más. A GS ülése pl. önmagában egy karakter.

A beltér kifejezetten tetszik. A karakter alatt viszont a vezetési élményt értettem. Amit imádok az IS-ben, az a kettősség. Hogy egyrészt autópályán sem zajos, kényelmes autó utazni, tényleg minőségi beltérrel, de ha elgurul a gyógyszer, akkor a mennyei váltón vissza kettő, aztán dalol a sorhat és iszonyat jó érzés vezetni.

A hármas Bömbit is ezért imádták szerintem a vásárlók annyira. Befért a család, kényelmesen el lehetett menni A-ból B-be, de ha a gazdinak elborult az agya, akkor ment keresztbe és zenélt a motor.

Ez utóbbi, ami nekem hiányzik. Vitathatatlanul prémium kategóriás a beltér, az erőben sincs hiány, nem is csúnya az autó. De másfél tonna fölött, automata váltóval, ez már elvész. És ez az, ami nekem egyre inkább hiányzik. Aki élményautózni akar, az tartson két autót, erre megy a világ.

Mindehhez hozzá jön az, hogy az egész Toyota-Lexus palettán jelenleg egyetlen sportos vezetési élményt adó autó van, ez a GT86. Csak emlékeztetőül, még néhány éve egyszerre volt Yaris TS, Corolla TS, MR2, Celica és IS.

Remélem, az LF-FC változtat majd ezen egy picit. Arról van valami infód?
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.16 00:34:29 írta montoya »
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3303 Dátum: 2013.01.16 09:27:54 »
Az új irányvonal, ami a GS-nél kezdődött már kiemelt vezetési élményt nyújt. Az új GS minimum annyit ad vezetési élményben, mint az 5-ös BMW. Volt szerencsém az összeset versenytársat kipróbálni nem csak közúton, de versenypályán is (Estoril), így a fentieket saját tapasztalat alapján mondom.
Az új IS is kiemelkedőt nyújt majd ezen a téren. Ebben egészen biztos vagyok.

 :flowers:

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3304 Dátum: 2013.01.16 10:17:20 »
A beltér kifejezetten tetszik. A karakter alatt viszont a vezetési élményt értettem. Amit imádok az IS-ben, az a kettősség. Hogy egyrészt autópályán sem zajos, kényelmes autó utazni, tényleg minőségi beltérrel, de ha elgurul a gyógyszer, akkor a mennyei váltón vissza kettő, aztán dalol a sorhat és iszonyat jó érzés vezetni.

A hármas Bömbit is ezért imádták szerintem a vásárlók annyira. Befért a család, kényelmesen el lehetett menni A-ból B-be, de ha a gazdinak elborult az agya, akkor ment keresztbe és zenélt a motor.

Ez utóbbi, ami nekem hiányzik. Vitathatatlanul prémium kategóriás a beltér, az erőben sincs hiány, nem is csúnya az autó. De másfél tonna fölött, automata váltóval, ez már elvész. És ez az, ami nekem egyre inkább hiányzik. Aki élményautózni akar, az tartson két autót, erre megy a világ.

Mindehhez hozzá jön az, hogy az egész Toyota-Lexus palettán jelenleg egyetlen sportos vezetési élményt adó autó van, ez a GT86. Csak emlékeztetőül, még néhány éve egyszerre volt Yaris TS, Corolla TS, MR2, Celica és IS.

Remélem, az LF-FC változtat majd ezen egy picit. Arról van valami infód?
Nyilván nem egyformán látjuk a dolgokat..
Nálam az IS200 nem egy sportos autó, az egy átlagosnál kicsit jobban motorizált szedán. Jó váltóval és futóművel, ami miatt valóban jó vezetni, de ebből nem vesz el semmit az automata váltó.
Az én autóm is automata és nincsen semmi hiányérzetem a sportosságával. ;) (Ha versenypályán akarnám használni, akkor nyilván inkább kézi váltó és más futómű kellene alá)
A mostani hybrid Lexusok (GS és az IS) szerintem legalább annyi, de inkább több vezetési élményt adnak mint az IS200.

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3305 Dátum: 2013.01.16 10:57:01 »
Nyilván nem egyformán látjuk a dolgokat..
Nálam az IS200 nem egy sportos autó, az egy átlagosnál kicsit jobban motorizált szedán. Jó váltóval és futóművel, ami miatt valóban jó vezetni, de ebből nem vesz el semmit az automata váltó.
Az én autóm is automata és nincsen semmi hiányérzetem a sportosságával. ;) (Ha versenypályán akarnám használni, akkor nyilván inkább kézi váltó és más futómű kellene alá)
A mostani hybrid Lexusok (GS és az IS) szerintem legalább annyi, de inkább több vezetési élményt adnak mint az IS200.

Hat, a vezetesi elmeny szerintem kevesse loero fuggvenye. Ha kijon az uj IS, elgurulok valahova kiprobalni, aztan meglatjuk. Mindenesetre en azert nem vagyok ennyire optimista.

Nem mint ha autot akarnek cserelni, csak egyelore azt az autot sem latom, amit mondjuk 5 ev mulva szivesen megvennek. :)
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3306 Dátum: 2013.01.16 11:10:34 »
Vezetted már a mostani GS-t? Akár benzin, akár hibrid? Szerintem felkerülne a listádra.

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3307 Dátum: 2013.01.16 11:47:58 »
Vezetted már a mostani GS-t? Akár benzin, akár hibrid? Szerintem felkerülne a listádra.

 Nem, eleddig nem. De az egy balna :D Biztos jo, de GS-t csak akkor vennek, ha lenne mellette egy S2000 a hetkoznapokra, a GS meg tokeletes utazni.
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3308 Dátum: 2013.01.16 12:26:15 »
egy barátom december végén kapott egy GS-t egy napra. ahogy mesélte, úgy tűnik, baromi jó. a klímát ő se tudta kikapcsolni, cserébe nem is akarta :D

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Re:IS (Altezza)
« Válasz #3309 Dátum: 2013.01.16 14:53:32 »
Hat, a vezetesi elmeny szerintem kevesse loero fuggvenye. Ha kijon az uj IS, elgurulok valahova kiprobalni, aztan meglatjuk.
És attól jobb lesz a vezetési élmény ha kézzel kapcsolhatod a fokozatokat?

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re: Re:IS (Altezza)
« Válasz #3310 Dátum: 2013.01.16 15:00:23 »
És attól jobb lesz a vezetési élmény ha kézzel kapcsolhatod a fokozatokat?

Ez kerdes? Nyilvan.
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3311 Dátum: 2013.01.16 15:03:46 »
én ebben nem vagyok biztos...apósom IPadján is mindig autmatára állítom az autót a versenyhez  [rohog]
egyébként meg nem is tudok annyira vezetni, hogy ez számítson, és asszem, hogy a vélt vagy valós Sumaherekhez képest mi vagyunk többségben...én asszem simán ellennék egy automata sportkocsival, legalábbis, ha jó erős  :devil: egy MX5-ös vagy mini azért valszeg inkább kézivel kéne ...

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Re: Re:IS (Altezza)
« Válasz #3312 Dátum: 2013.01.16 15:57:33 »
Ez kerdes? Nyilvan.
Ok, ezért kérdeztem.
Számomra pedig nem nyilvánvaló. Nekem volt kézi váltós sportautóm és most van automata. Nem tudnék ilyen szempontból sorrendet tenni.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: Re:IS (Altezza)
« Válasz #3313 Dátum: 2013.01.16 23:34:28 »
Ez kerdes? Nyilvan.
A vezetési élmény jobb lesz, talán... de a vezetési teljesítmény, a gyorsulás, az első kuplungulást követően, lassabb lesz.  :tt2:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3314 Dátum: 2013.01.17 20:30:56 »
Nem pontosan értem, hogy mi az irányváltó karocska.
Vannak váltófülek a kormány mögött, de ez már évek óta így van.
Én csak a Prius megoldást ismerem, és azt gondoltam, hogy a Lexus hibridekben is hasonlóan nincs váltó, még előre beállított, fülekkel kapcsolható áttételek sem. Ezt csak a hibridre értem, a sima benzinmotoros esetében egyértelmű.

Hogy érthetőbb legyek: azon a sok képen, ami a face-en közzé lett téve, csakis a 300h látható, vagy vegyesen a sima benzines modell is? Mert amire a kérdésem irányul, az egy sima benzines változatot feltételez, miközben a sorozat az IS 300h-ról szól. Csak ennyi, ami megzavart...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i