gyak kialakult a végsö verzió:
-olaj csere 0w20ra. 3l 0w20 ~ 9.000Ft de amugy is kellett volna = 0Ft
-régi gumi csere Michelin Energysaverre. 165/70 R14 ára: 13.000Ft *4 de amúgy is kellett volna = 0Ft
(Gondolkodtam a 145ös ecopian is, de Pécsen beszerezhetetlen + virsligumi="nem szép" + 2003as adac teszten "csak" ajánlott volt és nem csak én vezetem a yarist)
-vezetéstechnikai trükkök 0Ft ( motorfék, dimbdombnál üres, kanyarba begurulás, forgalom jobb kiismerése....)
-2.2 helyett a 10%törésbe még böven beleférö 2.4re fogom fujni a gumikat. Evvel még se a gumi kopást se mást nem kockáztatok az tuti.
Mindent összevetve 6dl~=12% a reális amit még biztos le tudok még csipni a fogyasztásból. Én keveset megyek évi 15.000kmet azaz 0Ft befektetéssel évi 40.000Ftt sporolok meg. Az nekem egy hét nyaralás balcsin.
amin még filozok:
-motormelegitö. kb 40.000Ft. Még ki kell kalkulálnom, hogy a megtakaritás, a befektetés + áramszámla kapcsolata hogy alakul. Jut eszembe, hány Wos a szerkezet és mennyi idö alatt lesz -10Cs vizböl nagyjából jó? (??50C az jó?) Agusztus végéig ki kell ezt számolni.
más(Off): Én nem értem mért mennek a német sztrádán 200+al. "Hülyék, balesetveszélyes bla, bla, bla...." Mégse irom ezt, csak itt a plda kedvéért. Ti nem ismeritek Zénoka vezetési stilusát, gumija tapadását, nem probáltok dimbdombnál üresben gurulni és.... és mégis visszakézböl balesetveszélyesnek tituláljátok. Föleg nem értem seducert mért kell ebben a hangnemben hozzászolni....
a személyeskedés részt meg Szilvi szépen leirta.