Igazából Te tudod, de valószínűleg nem költséghatékony. Az 1.6 kevesebbet fogyaszt mint az 1.4? Mármint a gyári autókra gondolok. Az E11-et nem ismerem, de E12-nél van minimális különbség.
Nem tudok sajnos gyári fogyasztási adatokat, de az 1.8-ra alakítás, úgy vettem ki az itt leírtakból, hogy nem hozza a 140LE-t, a sok egyéb különbségből adódóan ami egy 1.4 és egy 1.8-as motor között van. (Ha jól emlékszem ~120LE körüli értékeket sejtenek a gyorsulások alapján a fórumtársak) Ebből pedig arra jutottam, hogy 1.4-ről 1.6-ra (+15LE, mert itt a motorok között gyárilag sincs több különbség és az ECU hibatűrése is engedi elvileg) alakítani jobban megéri mint azért a +10LE (1.6 vs átalakított 1.
kifizetni még 300eFt-ot.
Persze még így sem döntöttem el, hogy lesz átalakítás, csak próbálom összeszedni az infókat, hogy van e értelme. Mindenesetre én úgy érzem, hogy a +nyomaték nagyon kellemes élmény lenne az én autómban. Persze a +45LE lenne az igazi, csak kérdés, hogy elérhető e és, hogy mennyiből.