Nem lesz eleg a 260ccm injektor. 1.6-hoz sem eleg. 1.8 turbonal kezdj el gondolkozni a valton (nyeles tengely es 5-os fokozat csapagy meg fog halni -egy ev utan mar nekem is dalol-, 1.8 turbo es 1.4-es valto meg neccesebb), uj kuplung is kelleni fog. Es azok a muszerek (+turbonyomas) amiket hasznaltatok, de veglegesen beszerelve. Valamit kell csinalnod a 2800-4000 RPM tartomannyal (closed loop, de a turbo mar tolt), ahol nekem is nagyon melegedett autopalyan.
Amugy gratula, a 10.6:1 tenyleg eleg dus, bar az is igaz, hogy nem tudjuk mennyi egy szeria motornal, mert senki sem merte meg. SZVSZ 12:1 korul. A 670fok EGT az tok jo, ez viszont nekem hasznos, mert korabban ezt csak saccolni tudtuk, hogy mennyi lehet szivo motornal.
Latod mondtam, hogy felejtsd el az LTFT alapjan a keverekarany szamitast, amit az a chiptuningos mondott, most talan mar vegre el is hiszed. Foleg, hogy minden folyamatosan valtozik a kulso levego homerseklet es a tengerszint feletti magassag fuggvenyeben. 4000 felett azert dusul be, mert akkor van open loop, nem neztetek meg az 1.4-s injektorokkal? Bar ha nem lett berakva az emanage, akkor nem lehet megnezni, hogy az 1.4-es injektorok hany %-on mennek es akar el is durranhatnak ha sokaig 100% az injektor duty cycle.