Kicsit furcsállottam először a 185-öt a D4-D-től, de aztán rájöttem, hogy az a leejtőn volt. :-)
szerintem ne csodálkozz, mert én mindig szemmel abszolút síknak látszó részeken nyüstölöm és nem csak egyszer egy helyen, hanem azért többször és más helyeken. Nekem már ment "síkon" 180-at többször is. Annyi csak az érdekesség, hogy nagyon sok idő kell ahhoz, hogy a 0 felé konvergáló nyomaték még tolja. 160-ig partner mindenben. 170 felett már hosszú másodpercek árán kínlódik felefelé. Szerintem simán el lehet kínlódtatni 185-ig csak van aki ezt kivárja, van aki nem! Azt se felejtsük el, hogy óra szerinti 185 az kb 173-175-nek felel meg. Ez pedig a gyári adat végre. Szóval lejtőn lefelé 185 nem egy nagy dolog. Síkon már érdekesebb, de szerintem kivárható.
Nekem kb óra szerint 175-ig elég jól gyorsul, aztán 180-ig már nem annyira, és onnan elég lassan mozdul el.
Persze ha hosszabb lenne az 5-ödik, akkor menne többet is, de nekem inkább "alacsonyabb" sebességeken muzsikáljon. Városban ritkán megyek 180 felett:-)
Amúgy baromi jó, amikor autópályán megyek belsőben 150 körül, és jön hátulról valami ellenfél, és villog. Ekkor szoktam ugyanazzal a sebességgel megelőzni a belső sávban haladót, amit amúgy is előztem, és amikor le tudnék húzódni, akkor szoktam elkezdeni gyorsítani, és röhögni, hogy hogy küzd mögöttem és marad le. :-)
Azért jó, mert nem nézik ki egy Yarisból, hogy lehagyja őket, csak esetleg aki ismeri a típust:-)