Én igennel szavaztam, nekem nagyon tetszik, fõleg a belseje...
De hogy milyen motorral választanám, hát ez egy komoly dilemma... :hmm:
Mivel normális benzinmotor NINCS! Hogy az a xxxxxxxx... :robbanfej:
Végezhetne a Toyota egy felmérést, hogy hány vevõt veszít el (most persze nem pont kishazánkra gondolok ) azzal, hogy nem csinálnak kellõ benzines(!) motorparkot az autónak...
Biztos lehetsz benne , hogy végeztek is . Nem szokták a véletlenre bízni az ilyesmit . És a többi gyártó példája jól mutatja , hogy (sajnos) igaza van ezzel a Toyotának : ha megnézzük bármelyik fõ konkurrens (Golf , Astra , Focus , Megane , PUG 307 stb) eladási statisztikáit a nyugat-európai nagy piacokon , akkor azt látjuk , hogy a pálmát az 1.6-osok viszik , utánuk jönnek az 1.4-esek , az 1.6-osnál nagyobb benzinesekre viszont csak az eladások kis töredéke (egyjegyû százalékok) esik . Egyszóval , a gyártás költséghatékonysága szempontjából (ami annál jobb , minél kevesebb változatban kell gyártani az adott modellt) ez a döntés bizony megalapozott :roll: ... és a Toyota ebben mindig is profi volt . Ez kicsexés persze azokkal , akik megvennének egy változatot az 1.6-os és a sportos csúcsmodell KÖZÖTT - dehát , mint az ábra mutatja , ezek az emberek meglehetõsen kevesen vannak . Ráadásul az arány egyébként is gyors ütemben tolódik el a dízelek felé , nem véletlen , hogy az Aurishoz is immár ugyanannyi féle dízelmotor lesz , mint benzines (most a benzinesekhez hozzávettem a leendõ TS-t is) .