Köszönöm a választ! Ezeket a hibakódokat dobta .Töröltem és újra dobja ilyen indítások után amit írtam. 252,089,045,1228,1271,380,340,403.Előtte soha nem volt hibakód. Viszont ha beindul és már meleg akkor hibakódot sem produkál.Hogy látod esetleg az alacsony vagy a magas nyomású üzemanyag szelepek közül nem lehet ludas valamelyik?
Egy hibakódnál (többnél pláne) mindig kérdés, hogy
ok vagy okozat-e? Az üzemanyag nyomásszabályozás eredménye pl. nem független az üzemanyag szűrő telítettségétől stb.
Meg kell nézni, hogy az indításnál az ECU milyen szabályozók/jeladók értékét veszi figyelembe. Itt nem feltétlen az üzemanyag befecskendezés körül kell gondolkodni - főleg amiatt, mert csupán a hidegindításnál áll fenn, a motor hőfokához viszont egy nyomásszabályozónak nem kell, hogy kapcsolata legyen - ez inkább lehet
következménye annak, hogy az ECU nem ad neki jelet/parancsot a befecskendezésre, mert előzetesen nem kapta meg az előírt értéket/pozíciót a főtengely/vezérműtengely jeladóktól, ami alapfeltétel a motor indításához.
Bár én benzinüzeműt hajtok, ilyen hiba, és okozat volt már nálam is, jelesül főtengely-jeladó hiba csak hideg motornál jelentkezett (fokozatosan romlott, a végén már percekig tartott a procedúra), pár percnyi járatás, bemelegedés után már nem volt gond. Én is cseréltem előtte benzinszűrőt, sőt szivattyút is (mondjuk egyik sem bej ennyi futásnál), de a gond a jeladó haldoklása volt. A vezérműtengely jeladója ugyanúgyn Hall-jeladó, el tud fáradni.
De mivel az egyszerűbbtől, olcsóbbtól haladunk a bonyolultabb/drágább javítás felé, ezért (is) először egy fojtószelep/alapjárati szelep pucolással kezdenék - az se árt soha.