Egyet értünk. Erre szokták mondani, hogy "sok kicsi sokra megy".
Erről jut eszembe: tesómék vettek úgy 2 hónapja egy korához és a gyártmányhoz képest jó állapotú Fiat Cinquecento-t. Meséli a minap, hogy - mivel városi használatban a felesége vezeti - megemelte a guminyomást 2,5 barra, hogy kevesebbet fogyasszon. Mondom neki, hogy csak ettől nem fogja megérezni, hogy kevesebb benzin fogy... sógornőm nő módjára akkor is nyomja a gázt (gyorsít), ha előtte 80m-re pirosra vált a jelzőlámpa, nem különösebben üzemanyagtakarékos a vezetési stílusa, ezáltal, pusztán a guminyomás emelése sem lesz mérhető hatással.
Ellenben ez a kis gyösz autó (csak úgy becézik, hogy "csikó") legutóbb 10l-es fogyasztást produkált nem kis megdöbbenésükre.
-> valószínűleg lambdaszonda a lúdas, cserés lesz, mert egyébként 4,5-4 litert kajál országúti 90-100-as tempó mellett. Ha hozzá vesszük, hogy városban van a legtöbbet használva és téli hideg van, akkor sem szabadna 8 liternél többet fogyasszon, nemhogy 10-et!
AMúgy, egyszerű, mint a faék, fillérekből kicseréltette benne a tömítéseket is. Viszont meglepő, hogy pl. termosztátot nem lehet benne csak önmagában cserélni, egyben van valami speckós csővel, meg miegymással. Így, viszont az olcsóbb alkatrésszel is 6000Ft-tól indul egy termosztát probléma megoldása...