Ebben teljesen igazad van. Az okot is meg kéne találni, főleg azt kéne megtalálni. Én teljesen analfabéta vagyok ehhez, de szerintem ennek kiderítése egy hozzáértőnek sem egyszerű. Nekem ami szembetűnő, az az, hogy szerintem ami az akksira megy testkábel nagyon vékonynak tűnik. Nem tudom ez okozhatott-e ilyen problémát, ha egyáltalán tényleg vékony. Az a baj, hogy én eddig elvittem szerelőhöz ha valamit észrevettem, és hozzátettem, hogy nézze át, és ha valamit lát, csinálja meg. Aztán ilyenek történtek az autóval, hogy teljes elsőfék (tárcsa, betétek) csere után úgy kaptam vissza, hogy folyamatosan fogott a fék, és iszonyatosan melegedett is. Így adta ki a kezéből a "munkát" A fékolaj helyett valami teljesen más olajjal lett feltöltve, ami úgy nézett ki a fékolajtartályba mint amikor a hideg húslevesen úszkál a zsír. Azóta néha beragadnak a munkahengerek. A váltónak semmi baja nem volt, hibátlanul működött, de abba is valami szutyok olajat öntöttek, és most 60-nál nem tudom visszatenni harmadikba, csak gázfröccsel, vagy erőltetve, és síró hangja is van a váltónak. Amikor megvettem az autót, kicseréltettem a komplett vezérlést. Most mondja a szerelő, hogy egy gyári Toyota szíj van rajta, ami hosszában két helyen ketté van szakadva. Emlékszem, én Gates szíjat vettem hozzá. Azt se cserélték ki. Ha egy autónak nincs semmi baja, majd a "szerelő" csinál gondot. Ennél a szerelőnél most van először. 2 éve könyörgök neki, hogy vállalja el, mert tudom, hogy Ő becsületes, ügyes, és tényleg megcsinálja. Annyi melója van, hogy most ajánlotta fel, hogy megcsinálja. Remélem, rendbe tudja szedni a sok (2) hülye kontár után. Köszönöm a segítséget.