Ha már tuning, használ itt valaki K and N sportszűrőt?Nem a direktre dondolok, hanem amit a gyári helyére tesznek be!
Bar en Yaris TS-ben hasznalok jelenleg, szerintem nagyjabol ugyanaz a hatasa. Szemely szerint annyit erzek, hogy jobban megy alol es miutan kivettem a gyarival majdnem lefulladtam amikor 2esben akartam elindulni... Ennyi hatasa van kb. Tisztitoszettel egyutt 20-25ezerbol megall. Hosszutavon behozza az arat, de csodakat nem kell varni tole.
Hát, meglehet, hogy én is kipróbálom, bár én pont azt hallottam, hogy az alsó fordulatszámon kicsit erótlenebb lesz, és folyamatosan pörgetni kell, hogy ki tudja az ember használni.De akkor ez hülyeség!
Lizard is probalta ugyanezt egy masik yarisban es ugyanazt tapasztalta mint en...
Ha vegiggondoljuk akkor nagyon alacsony fordulaton nincs akkor szivoereje a motornak mint magas fordulaton. Mivel a K&N panelszuro tobb levegot enged at mint a gyari, ezert ott jobban erezni. Magas fordulaton meg akkora a szivohatas, hogy nem sok szerepe van a tuning panelszuronek a gyarihoz kepest. Yarishoz van egy masik valtozat: K&N Typhoon Induction Kit, ami alucso segitsegevel szivja a hideg levegot a kodlampa mogul egy direktszuron keresztul. Ezzel a valtozattal alol is es felul is jobban megy. Gondolom avensishez is gyart hasonlot a K&N. Ennek az ara is borsosabb.
Ááá, én mindenképp olyat akarok, amit a gyári helyére beteszek, és kész.Végülis nem akarom, hogy baromira menjen, nekem elég lenne, ha kicsit nyomatékosabb lenne, meg a motornak könnyebb lenne levegőhöz jutnia!