Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2348529 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9394
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10605 Dátum: 2016.12.20 19:40:01 »
Tudna nekem valaki segíteni? Tolyota avensis  T27 D4D ha bekapcsolom a klímát megemelkedik az alapjárat 1200-as fordulatra viszont ha kikapcsolom vissza esik 700-ra mi lehet a hiba?
Kicsit belegondolsz, ez teljesen logikus. A plusz fogyasztónak kell a plusz töltés.  ;)
Benzines is ilyen.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10606 Dátum: 2016.12.20 20:58:13 »
Ha tartom a gázpedálon a lábam és a stabil 50km/h-át  akkor is 19-23litert mutat folyamatosan,nem csak akkor amikor gyorsítok!
Amíg nem kell 150-200km-enként tankolnod, addig nem aggódnék. Élvezd a kocsit, a BC-t kapcsold ki, amikor felvillan a sárga lámpa, a következő 100km-en belül tankolj. Abból már kiszámolhatod, hogy ténylegesen mennyit fogyasztasz.

Tudna nekem valaki segíteni? Tolyota avensis  T27 D4D ha bekapcsolom a klímát megemelkedik az alapjárat 1200-as fordulatra viszont ha kikapcsolom vissza esik 700-ra mi lehet a hiba?
Az lenne a hiba ha nem így lenne. Mit gondolsz a klímakompresszort mi hajtja? :D Motor által meghajtott tárcsán átmenő hosszbordás szíjon keresztül van a rendszerbe fűzve. Amikor bekapcsolod a klímakompresszort, pluszerő kell, hogy meg legyen hajtva.

Capeti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10607 Dátum: 2016.12.20 21:32:54 »
Sziasztok!
Új vagyok, ma óta van egy Toyota Corolla Verso-m, 2006-os.
Gyári audió problémám van.
A hangerő, a ki/bekapcs gombon és a Mute gombon kívül semmire sem reagál.
A szám gombok nem mennek, léptetni nem tudom a cd-n a dalokat, hangszínt nem tudok állítani stb.
Van valami kombináció amivel le lehet zárni az egészet?
Amikor leállítom az autót és kiveszem a "kulcsot" akkor a világításnak le kéne kapcsolódnia? Gondolok itt a tompított fényszóróra.
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv: Cápeti

« Utoljára szerkesztve: 2016.12.20 21:38:13 írta Capeti »

Norbee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 216
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10608 Dátum: 2016.12.21 17:31:10 »
Hogy ne unatkozzak / unatkozzunk.
P0136 hiba kódom van pár napja. Mennyit mehetek még így?


akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10609 Dátum: 2016.12.21 17:59:52 »
ez nem légtömegmérö??
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bagesz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10610 Dátum: 2016.12.21 18:32:36 »
Ez rendben van de idáig nem így volt mert ha bekapcsoltam a klimát  max 800- as ra emelkedett a fordulat.És ha csak a fűtést kapcsolom be klima nélkül akkor is megemekedik 1200-ra  a alapjárat.

gabor.soltesz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10611 Dátum: 2016.12.21 19:00:44 »
Ez rendben van de idáig nem így volt mert ha bekapcsoltam a klimát  max 800- as ra emelkedett a fordulat.És ha csak a fűtést kapcsolom be klima nélkül akkor is megemekedik 1200-ra  a alapjárat.
A pillanatnyi fogyasztást nem nézted közben? Ha az is megemelkedik közben, akkor komolyabb baj van.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S60-w eszközömről


mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10612 Dátum: 2016.12.21 21:24:25 »
Nagyon aggasztó ezt látni. Ha valakinek van valami ötlete,hogy mi ez a jelenség akkor azt szívesen meghallgatom. 
 Üdv.: Petya
Át kell kapcsolni a kijelzőt másra  :cool2: .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9521
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10613 Dátum: 2016.12.22 19:22:24 »
Ha valaki másnál is olyan hiba van a kulcs-távirányítóval, hogy csak zárni lehet vele az autót, nyitni nem, akkor itt a megoldás rá. Yaris II-nél reprodukálva, de sztem ez teljesen modell-független, mert ugyanazt az elektronikát több modellnél is alkalmazták.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10614 Dátum: 2016.12.22 20:35:02 »
Ha valaki másnál is olyan hiba van a kulcs-távirányítóval, hogy csak zárni lehet vele az autót, nyitni nem, akkor itt a megoldás rá. Yaris II-nél reprodukálva, de sztem ez teljesen modell-független, mert ugyanazt az elektronikát több modellnél is alkalmazták.
Nálam is volt ilyen 3 gombos T25 távirányítóval, de csak nagyon néha jön elő. Érdekes módon nem a gyári Valeo problémázik ilyenkor, hanem az utángyártott elektronikával felújított.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10615 Dátum: 2017.01.08 17:55:51 »
Kicsit off autó, de érdekes a probléma. Feleségem a héten nem dolgozott a céges kocsit leállítottuk hétvégén. Egy Ford Connect 1.5TDCI-ről van szó, ami júliusban kapott, tehát fél éves autóról beszélünk, 23 ezer kilométerrel. Szóval én állítottam le az autót, világítás nem maradt rajta, tudomásom szerint semmi fogyasztó (sípol, de körbe is néztem). Péntek délután (5 nap állás után) az autó nem indul, de se kép-sem hang, a központi zár sem megy, minden ajtót kézzel zárni. Rámértem az akkura, 3,2V volt benne, tehát durván nincs benne semmi áram (le tud egyáltalán ennyire merülni, fogyasztótól?). Próbáltuk bikázni, a Corollával járó motor mellett, sőt magasabb 2000 körüli fordulatszámmal is, és a műszerfali cuccok világítanak, de a motort csak leheletnyit mozdítja meg... A Corollában, 56Ah akku van, a Fordban 60Ah, tehát nem lényegesen nagyobb. Ez alapján indulnia kellene, de esélytelen...

Én cellazárlatra tippelek, de bikázva akkor is kellett volna indulni. Mit gondoltok?
Holnap elviszi a tréler, ki fog derülni, de addig is kíváncsi vagyok...
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mh197

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10616 Dátum: 2017.01.08 18:22:12 »
Az lenne a kérdésem, hogy Avensis 1.8 vvti (T25) esetében vagy hasonlóan ilyen 1zz-fe motor esetén más autóban mérte/nézte-e már valaki a katalizátor utáni második lambda szonda feszültség értékét?

Arra lennék kíváncsi, hogy ha jó katalizátor mellett mérem/rajzoltatom ki ennek a szondának a feszültségét, akkor stabilan áll-e 0,8 V körül másnak is, illetve gázadásra mi történik, leesik-e a feszültsége, vagy tartja magát fixen?

Előre is köszönöm, ha segít valaki ebben!

Toyota Avensis 1.8 (T25) lépcsőshátú (2004)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10617 Dátum: 2017.01.08 18:29:29 »
Kicsit off autó, de érdekes a probléma. Feleségem a héten nem dolgozott a céges kocsit leállítottuk hétvégén. Egy Ford Connect 1.5TDCI-ről van szó, ami júliusban kapott, tehát fél éves autóról beszélünk, 23 ezer kilométerrel. Szóval én állítottam le az autót, világítás nem maradt rajta, tudomásom szerint semmi fogyasztó (sípol, de körbe is néztem). Péntek délután (5 nap állás után) az autó nem indul, de se kép-sem hang, a központi zár sem megy, minden ajtót kézzel zárni. Rámértem az akkura, 3,2V volt benne, tehát durván nincs benne semmi áram (le tud egyáltalán ennyire merülni, fogyasztótól?). Próbáltuk bikázni, a Corollával járó motor mellett, sőt magasabb 2000 körüli fordulatszámmal is, és a műszerfali cuccok világítanak, de a motort csak leheletnyit mozdítja meg... A Corollában, 56Ah akku van, a Fordban 60Ah, tehát nem lényegesen nagyobb. Ez alapján indulnia kellene, de esélytelen...

Én cellazárlatra tippelek, de bikázva akkor is kellett volna indulni. Mit gondoltok?
Holnap elviszi a tréler, ki fog derülni, de addig is kíváncsi vagyok...

Bosch S3 akksi van benne?   Egyébként a cellazár szinte borítékolható.  A Rollában is január 2.-án volt garis csere.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10618 Dátum: 2017.01.08 18:36:11 »
Bosch S3 akksi van benne?   Egyébként a cellazár szinte borítékolható.  A Rollában is január 2.-án volt garis csere.
Fél éves autó, gyári ford akkuval, lehet, hogy bosch nem tudom, csak ford felirat van rajta.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10619 Dátum: 2017.01.08 18:39:06 »
Fél éves autó, gyári ford akkuval, lehet, hogy bosch nem tudom, csak ford felirat van rajta.
Ha három volt körüli, akkor az már mélymerülésben van. Csak speciális töltővel érdemes/lehet - ha egyáltalán lehet - visszatölteni.  Nagy valószínűséggel cserélik.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.