Van is ezzel kapcsolatban kérdés. Csere után Neked levegőztették a rendszert?
Vagy esetleg aki maga csinált már ilyet, szoktátok levegőztetni a rendszert betétcsere után?
Nem. Legalábbis, nem úgy, mint pl. a kuplung cserénél kellett.
Annyi volt, hogy összeszerelésnél mindkét oldalon a dugattyúkat célszerszámmal visszanyomta a nyeregbe, hogy könnyen ráhelyezhető legyen a betétekre, illetve a tárcsára. Itt annyira kell figyelni, hogy a dugattyúkat körülölelő gumimembránt is óvatosan vissza kell nyomogatni, mert a dugattyúk mozgása miatt levegő kerül alá és nem a dugattyúval egyszerre lehet visszanyomni a "házba".
Ahogy kész volt az egyik oldal, úgy a motortérben a féktartály fedelét is lelazítottuk kicsit, hogy a dugókat ne nyomja vissza(?), ha a másik oldalt is állítja.
Ugyanezt a műveletet megcsinálta a másik oldali féknél is (dugattyúk visszanyomása, membrán igazítása), majd a tartályon is újra meghúzta a sapkát. Ezt követően, indítás után
legalább 10-15 pumpálással keményedett vissza újra a fékpedál.--------------------------
Kézifékállítás:Megkértem a szerelőt, hogy állítson a kéziféken is, mert határozottan csak a 8. kattanásra rögzíti az autót. Én úgy szeretem, ha a 3. kattra már érződik (vízszintes felületen már megáll) és a 4.-re határozottan rögzíti az autót (lejtőn sem gurul el).
Az állító csavar a kézifékkar mellett van kb 4cm-re, éppen a kart mellett lévő konzolelem gumírozott széle takarja, tehát, nem kívülről a hátsó kerekeknél kell állítani!!! A középkonzol 4db 8-as csavarját kiszedtük, a könyöklőben, az alján lévő 2db csavart is kiszedtük és félre húztam az egész takaró elemet annyira, hogy a csavarhúzó odaférjen a függőlegesen álló szárhoz (ez az egyetlen menetszár van ott, nem lehet összetéveszteni). Van rajta egy kontra anya, ezt le kell csavarni és az alsó csavart rátekerni annyira, hogy a kívánt kattanásszámot elérjük. Ha ez megvan, a kontraanyát vissza kell hajtani és visszarögzíteni a többit is.
Nálam az volt a helyzet, hogy az alsó (állító)csavar már tökig be volt hajtva, tehát, elképzelhető, hogy a rögzítő fék pofa elkopott, cserélni kellhet majd. Idő hiányában nem bontottuk szét ezt is, majd egy következő alkalommal fogjuk meglépni.