belement a priusba nagyhirtelen majdnem 4500 km, ennek a nagyja egy hazaút volt.
hát mit mondjak, tényleg nem egy autobahnraser...a motor szerintem ebbe a kasztniba a pályára gyenge, legalábbis, ha nyaralós-telelős üzemben megy.
nagyon jók az ülések, erre nem számítottam.
a távtartós tempomat jópofa dolog, de szerintem erre az emberiség még nincs felkészülve
a ledes lámpák frankón világítanak, de nekem egyszerűen túl rövid utat világítanak be. megpróbálom majd átállíttatni, ha lehet, hogy 20-30 méterrel távolabbra nézzenek.
úgy utaztunk benne öten, hogy mindhárom sort használtuk. jelentem, még box nélkül is lehetséges! mondjuk a gyerekek még kicsik, de ha megnőnek, már úgysem jönnek velünk
jó a navi, nyugat-európában a tmc is egész jól működik.
a hifi is jó.
a HUD pályára nem való, mindig kikapcsoltam. városban vagy akkor hasznos inkább, ha navigálni is kell, mert a nyilakat a szélvédőre is kiteszi és nem kell lenézni.
a középre helyezett műszerfalról továbbra is az a véleményem, hogy egy baromság. egyszerűen veszélyesebb odanézni, mint előre a kormány mögé. érdekesség: a műszerfalon egyetlen darab mutató sem található
durván kapta az ívet: először is öten vagyunk. aztán sietünk. csomagból mindig annyit viszünk, amennyi hely van, úgyhogy visszafelé feltettük az eddig otthon levő boxot is az újonnan beszerzett tetőcsomagtartóra (thule, frankó!). Az odaút és az otthoni csavargások átlaga 7.2 lett. A visszaúté 9.2.
Ez utóbbit kifejtve: csúnyán ráállt szegény prius a szopórollerre: feltettük rá a boxot, beleültünk öten és ezek után németországban -10 és -20 (!!!) fok közti hőmérsékleten hajtottam 135-ös tempomattal, úgymond kímélő tempóval, hamár a visszaúton átlagosan HÚSZ fokkal volt hidegebb, mint odafelé...
belefagyott a szélvédőmosó, ez külön bónusz volt. még abban sem vagyok biztos, hogy a kereskedő nyári ablakmosóval adta át a kocsit, annyira hideg volt az éjszaka. de legalább száraz.
és amikor már nagyon-nagyon régóta toltuk, akkor belgiumban megkaptuk a pofánkba a hóval borított autópályát, amin csendben szemerkélt az eső. minusz 2-4 fokban... aztán a kocsisor egyszercsak lelassult kábé 50-re, miután vagy két előrébb haladó matador is látványos mutatványokba kezdett, szerencsére senki nem esett le az útról.
ennyike