Érdekesek ezek az adatok, alátámasztják az egykor tanultakat... (ha jól emlékszem, akkor a légellenállás a sebesség négyzetével nő..)
Még nem tankoltam az utolsó 400 km után igy csak az elso 3064 km van meg az egy hetes fordulóból.
466 km (városból ki, 120 km/h max kb 150 km-en keresztül utána is csak kb 130) - 8,48 l
476 km, 140-150 km/h, 10,06 l
516 km, 130 km/h, 7,88 l
708 km (elfelejtettem felirni egy közbenső km,t, de magyar osztrak szakasz) 130 km/h, 8,77 l
410 km (Wels-Würzburg) 150 km/h 10,49 l (csak neha ment 160 korul)
Mindezek, Conti Winter contact, 2 személy, közepes terhelés és normális forgalom szombat délután.
Ja igen, ezer köszönet és hála a budakeszi Mayereseknek, hogy szombatra szereztek egy új hűtőt és délre készen lett a kocsi és igy este fél nyolc körül már a würzburgi kavalkádot néztük. (de közben az osztrák almaspite vaniliaöntettel azert be lett tankolva ..)
Azaz, ahogy itt az előbb irtátok, csodák nincsenek, ez egy viszonylag nagy autó és nagy kaszni. Lehet ezzel keveset fogyasztani, de ha menni kell, akkor menni kell és ahhoz kell az energia. Holnap remélhetően átmegy a műszakin és megkapja az új nyári gumikat is és akkor azokkal lesz majusban egy hasonló kör, remélhetően kicsit lassabban...