Szóval megnéztem a héten egy COV-ot, SOL, 1.8 benzin, manuális váltó, 2004-es 200 ekm, garban cserélt motor, végig vezetett szervizkönyv, normális, szimpatikus tulajdonos. Az egyik sárvédőn és ajtón van egy sérülés (húzás) ami már enyhén rozsdásodik, a két első ajtók alján belülről is van már pár rozsdapötty, a motortérben a torony csapágyak tetejei és a tartóbakok rozsdásak (lehet csak felületi), illetve az egész motortérben fehér lerakódások vannak kiülve, a csavarokra, mindenhova, illetve a kuplung hamarosan cserés, már nagyon fent fog és a kemény a pedál.
A szerviz szerint a lerakódás csak esztétikai probléma.
A lényeg a lényeg, nem tudtunk megegyezni az árban, a kuplung és sárvédőelem és ajtó javítását akartam lealkudni. Egyébként nagyon tetszett az autó. Hatalmas nagy. Motorikusan is nagyon jól megy.
Szóval most másikat keresek, a kérdésem, hogy esetleg az M-MT váltótól nagyon kell félni? Vagy okosan használva lehet tartós és jól működő darab? Esetleg érdemesebb elkerülni? Hogyan is működik ez?
Köszi!