Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 1558762 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Corolla Verso
« Válasz #3960 Dátum: 2014.06.03 22:35:54 »
Igen ez igaz, mert a Citrónál sokszor ez a gondom,hogy nem tudom magasra pakolni.
Még ha a kalaptartót kiszedem, akkor sem nyerek vele túl sokat a csapott segge miatt.
Azt hiszem tényleg tökéletes választás lesz egy 1.8 benzines Corolla Verso a részünkre.
Bár a külső visszapillantó elektromos behajthatósága és a tolatóradar (mert megszoktam) kellene .
Ha az elektromos tükör nem napi használatú - pl. garázs miatt - akkor azért túl lehet élni a hiányát. Nekem is volt az Avensisben, szerettem is, de nem dőlt össze a világ. Tolatóradart meg bárhol beszereltethetsz, nem tétel.
music     

koii

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Corolla Verso
« Válasz #3961 Dátum: 2014.06.04 07:45:22 »
Ha az elektromos tükör nem napi használatú - pl. garázs miatt - akkor azért túl lehet élni a hiányát. Nekem is volt az Avensisben, szerettem is, de nem dőlt össze a világ. Tolatóradart meg bárhol beszereltethetsz, nem tétel.
Sajnos a garázs bejárat miatt napi szinten használnám az elektromos tükröt.  Radart akár TESO-sat is :) ócsójé utólag , ezt tudom.
Bár néztem azt is ,hogy ha leengednémm a bal első ablakot és magam hajtanám be a tükröt, amikor át kell mennem az ajtónyíláson és ha átlibben visszalököm, hogy lássak jól hátra talán kivitelezhető lenne. :)

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Corolla Verso
« Válasz #3962 Dátum: 2014.06.04 13:48:40 »
magam hajtanám be a tükröt, amikor át kell mennem az ajtónyíláson és ha átlibben visszalököm, hogy lássak jól hátra talán kivitelezhető lenne. :)
Csak ne felejtsd el ùjra behajtani mikor hàtramenetben kifelé indulsz...
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

koii

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Corolla Verso
« Válasz #3963 Dátum: 2014.06.04 19:17:29 »
Csak ne felejtsd el ùjra behajtani mikor hàtramenetben kifelé indulsz...
:)
Tolatva szoktam beállni. Ezért kell a tökörből mindent látnom hátrafelé.
Az ajtó vonalában rázósabb a helyzet, ha nem behajtható a tükör.
Igen a kézzel való ki-be hajtás ezért kényelmetlen lenne, és nem elfelejthető művelet.

lupus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Corolla Verso
« Válasz #3964 Dátum: 2014.06.04 19:44:18 »
:)
Tolatva szoktam beállni. Ezért kell a tökörből mindent látnom hátrafelé.
Az ajtó vonalában rázósabb a helyzet, ha nem behajtható a tükör.
Igen a kézzel való ki-be hajtás ezért kényelmetlen lenne, és nem elfelejthető művelet.
Nezz utana bontokban,alkatresz boltokban,ebay-en,hogy mennyi lehet egy ilyen tukor.Ne a felszereltseg legyen a befolyasolo tenyezo vasarlaskor!

hatragyi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:Corolla Verso
« Válasz #3965 Dátum: 2014.06.10 09:49:33 »
Sziasztok,
Kis családom részére megbízható, biztonságos autót szeretnék vásárolni, volna egy konkrét Avensis, viszont a 2004-2005-ös benzines Corolla Verso-kat is nézegetem. Érdeklődöm, hogy 9-10 évesen 160-200 ekm-el (tételezzük fel, hogy valós a futás, és nem volt törve, vagy trehányul javítva a karosszéria vagy bármi).
Érdeklődöm, hogy 5-6 éves távlatra, évi 10-15ekm-hez érdemes ezeket nézegetnem? Ha a vásárláskor rendben van a karosszéria rozsda szempontjából, akkor kell e ilyen problémákra számítanom 14-15 éves korába? Sajnos csillaggarázsba áll.

hatragyi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:Corolla Verso
« Válasz #3966 Dátum: 2014.06.11 20:33:45 »
Segítsetek ebben, nem tudom eldönteni mi legyen, az COV vagy Avensis. Az Avensis topicba tettem a felvetést,  mert oda korábban többet írtam. Köszönöm!
http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=9.msg596249#msg596249

atoa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Corolla Verso
« Válasz #3967 Dátum: 2014.06.12 21:47:52 »
Üdv.
Van egy Corolla versom d4-d d-cat 2.2 177 lóerős autóm. Az autó 260000 km futott és 2006-os. Problémám ott kezdődött, hogy egy idő után kezdtem érezni, hogy kezd elmenni az erő benne, és csak 2500-as fordulatnál kezd húzni, ez alatt a fordulat alatt, nagyon-nagyon lomha volt. Utána néztem az interneten az EGR szelepnek, és ha az elvan dugulva, lehetnek e fajta problémák. Ki is tisztítottam. Most úgy érzem, hogy valamennyire vissza is jött az erő benne. Most úgy 2000 fordulatnál kezd megindulni. Esetleg lehet valami más problémája? Valaki tapasztalt ilyet? Turbója is lehet, hogy kezd tönkremenni?

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Corolla Verso
« Válasz #3968 Dátum: 2014.06.12 22:11:55 »
Ha az EGR el volt kokszosodva, akkor lehet a turbó is el van. Nem tudom mennyire jellemző ez a D-catokra, de a változó geometriás turbó ha elkokszosodik, akkor meg tud ragadni úgy, hogy csak magasabb fordulaton épüljön fel a töltőnyomás.

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Corolla Verso
« Válasz #3969 Dátum: 2014.06.15 14:44:07 »
Üdv.
Van egy Corolla versom d4-d d-cat 2.2 177 lóerős autóm. Az autó 260000 km futott és 2006-os. Problémám ott kezdődött, hogy egy idő után kezdtem érezni, hogy kezd elmenni az erő benne, és csak 2500-as fordulatnál kezd húzni, ez alatt a fordulat alatt, nagyon-nagyon lomha volt. Utána néztem az interneten az EGR szelepnek, és ha az elvan dugulva, lehetnek e fajta problémák. Ki is tisztítottam. Most úgy érzem, hogy valamennyire vissza is jött az erő benne. Most úgy 2000 fordulatnál kezd megindulni. Esetleg lehet valami más problémája? Valaki tapasztalt ilyet? Turbója is lehet, hogy kezd tönkremenni?

Mért mennyitől kellene húznia? szerintem a 2000 már jó vagy nem?

hatragyi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:Corolla Verso
« Válasz #3970 Dátum: 2014.06.15 23:46:01 »
Szóval megnéztem a héten egy COV-ot, SOL, 1.8 benzin, manuális váltó, 2004-es 200 ekm, garban cserélt motor, végig vezetett szervizkönyv, normális, szimpatikus tulajdonos. Az egyik sárvédőn és ajtón van egy sérülés (húzás) ami már enyhén rozsdásodik, a két első ajtók alján belülről is van már pár rozsdapötty, a motortérben a torony csapágyak tetejei és a tartóbakok rozsdásak (lehet csak felületi), illetve az egész motortérben fehér lerakódások vannak kiülve, a csavarokra, mindenhova, illetve a kuplung hamarosan cserés, már nagyon fent fog és a kemény a pedál.
A szerviz szerint a lerakódás csak esztétikai probléma.

A lényeg a lényeg, nem tudtunk megegyezni az árban, a kuplung és sárvédőelem és ajtó javítását akartam lealkudni. Egyébként nagyon tetszett az autó. Hatalmas nagy. Motorikusan is nagyon jól megy.

Szóval most másikat keresek, a kérdésem, hogy esetleg az M-MT váltótól nagyon kell félni? Vagy okosan használva lehet tartós és jól működő darab? Esetleg érdemesebb elkerülni? Hogyan is működik ez?
Köszi!

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Corolla Verso
« Válasz #3971 Dátum: 2014.06.15 23:53:44 »
Sziasztok,
Kis családom részére megbízható, biztonságos autót szeretnék vásárolni, volna egy konkrét Avensis, viszont a 2004-2005-ös benzines Corolla Verso-kat is nézegetem. Érdeklődöm, hogy 9-10 évesen 160-200 ekm-el (tételezzük fel, hogy valós a futás, és nem volt törve, vagy trehányul javítva a karosszéria vagy bármi).
Érdeklődöm, hogy 5-6 éves távlatra, évi 10-15ekm-hez érdemes ezeket nézegetnem? Ha a vásárláskor rendben van a karosszéria rozsda szempontjából, akkor kell e ilyen problémákra számítanom 14-15 éves korába? Sajnos csillaggarázsba áll.
Igen, az egyik legmegbízhatóbb típus.
De 8-10 év bőven elég arra, hogy tönkre vágjanak egy autót. Szóval mindig konkrét autót kell megnézni.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Corolla Verso
« Válasz #3972 Dátum: 2014.06.15 23:55:53 »
Szóval megnéztem a héten egy COV-ot, SOL, 1.8 benzin, manuális váltó, 2004-es 200 ekm, garban cserélt motor, végig vezetett szervizkönyv, normális, szimpatikus tulajdonos. Az egyik sárvédőn és ajtón van egy sérülés (húzás) ami már enyhén rozsdásodik, a két első ajtók alján belülről is van már pár rozsdapötty, a motortérben a torony csapágyak tetejei és a tartóbakok rozsdásak (lehet csak felületi), illetve az egész motortérben fehér lerakódások vannak kiülve, a csavarokra, mindenhova, illetve a kuplung hamarosan cserés, már nagyon fent fog és a kemény a pedál.
A szerviz szerint a lerakódás csak esztétikai probléma.

A lényeg a lényeg, nem tudtunk megegyezni az árban, a kuplung és sárvédőelem és ajtó javítását akartam lealkudni. Egyébként nagyon tetszett az autó. Hatalmas nagy. Motorikusan is nagyon jól megy.

Szóval most másikat keresek, a kérdésem, hogy esetleg az M-MT váltótól nagyon kell félni? Vagy okosan használva lehet tartós és jól működő darab? Esetleg érdemesebb elkerülni? Hogyan is működik ez?
Köszi!
Én nem vennék M-MT váltós autót. Az enyémben amúgy 202000 van, igaz, csak 6 éves mindehhez, de a szervizben mindig megdicsérik, hogy nem látszik rajta a futásteljesítmény.
music     

hatragyi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:Corolla Verso
« Válasz #3973 Dátum: 2014.06.16 00:01:40 »
Én nem vennék M-MT váltós autót. Az enyémben amúgy 202000 van, igaz, csak 6 éves mindehhez, de a szervizben mindig megdicsérik, hogy nem látszik rajta a futásteljesítmény.
Újonnan vagy használtan vetted?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Corolla Verso
« Válasz #3974 Dátum: 2014.06.16 22:23:09 »
Használtan. 179000 volt benne és 3,5 éves volt. Megnézettem szervizben - nem abban, ahová járatták - és azt mondták, kutya baja, nyugodtan vegyem meg. A sok km miatt pedig olyan fél millkával olcsóbb volt, mint a hasonló korúak.
music