Mi a véleményetek erről a féktárcsárol:?
http://www.mister-auto.hu/hu/els-fektarcsa/bosch-0-986-479-454_g900007_a0300!986!479!454.html
ez megvan itt is csak féláron:
http://www.mister-auto.nl/fl/remschijven-vooras/bosch-0-986-479-454_g900007_a0300!986!479!454.html
Egy honapja kellett első tárcsát cserélnem a kocsin, azota pár száz km-t mentünk a kocsival és én hülye, először sporolni akartam és egy autoszerelő ajánlásával egy noname vagy legalábbis nm tudom milyen, utángyártott féktárcsát rakott a kocsira, 15e.ért
Simán ment minden, legalábbis mig pályára nem mentem. 100as tempo felett fékezésnél berázza a kormányt. Eddig ilyen sose volt a kocsival. Mielőtt nekem szétráz vmit, ki akarom hamar dobni belőle.
A fenti linken bosch tárcsát, 56 euroért meg tudnám szerezni, lesz olyan mint a gyári volt?? A gyári fékbetétek azok bosch-ok de h a tárcsa milyen azt nem tudom. A fékbetétből anno megvettem mindig a bosch-t erre most ezzel a tárcsával meg megszivattam magam. Mivel többnyire pályán van használva az auto ezért semmiképp nem akarom igy hagyni. Pályán sokat nincs fékezgetve igy a betétet talán még nem verte szét. 145ekm után kellett először első betétet cserélni, a gyári hátso betét meg 160e km-nél lett kidobva 2mm-eresen., aztán most 162ekm-nél vtam ugy vele h jobb nem tovább huzni az első tárcsát
Egy alapvető hiba, féktárcsát betéttel együtt cserélünk
Azért csinálja ezt a kormányod, mert a betét nem ahhoz a felülethez van hozzákopva, megoldódik, csak menni kell vele úgy 2000km-t vegyesben, autópályán többet. Amint kicseréled a betét is, el fog tűnni a hiba, de nem azért, mert Bosch van a betétbe ütve...
A drága tárcsával is ez történik, ha nem egy a két anyag minősége, Te most a körtét nyomod az almához, ez a következménye. Ha a noname új betétet teszel be noname új tárcsával, akkor megszűnik a hiba. Amikor gyártanak, akkor egy adott összeállításra gyártanak, a Bosch betét Brembo tárcsával ugyanezt csinálja.
Tény, fék és gumi nem játék, de én a futóművet is hozzátenném a kormánnyal...
Spórolni nem szabad rajta, de ne is a legdrágábbat vedd belőle, mert hulla felesleges, a Bosch nem olcsó, sem a Brembo. A TRW ugyanolyan jó és nincs annyiban, mint az előző kettő. Arany középút, csak figyelj h ne lágyabb betét kerüljön bele, mint a gyári minőség, mert az hamarabb kopik.
nana,nocsak nocsak,te vagy a kb10.ember idén,aki ezt írja.
a spórolással most dupla pénzt dobsz ki kp.
azért ugatjuk itt már évek óta többen is,h brembo,textar,ferodo,trw,ebc,ate.
elérhető és ár/érték arányban én elsödlegesen textart ajánlom,vagy brembo, majd ferodo,ami talán 1fokkal jobban kopik,m az előző kettő.
bárdiban,unixnál,lángnál jó árban elérhető.
pl.cov-hoz multkor a 4tárcsa 2pár betéttel,1l bosch fékfolyadék 63e volt bárdinál. amire az ujpesti toyota 134ezres ajánlatot adott egy kartársunknak,aki még most lesz fórumtárs.
és egy aranyszabály a végére: FÉK ÉS GUMI NEM JÁTÉK!!!! azon SOHA ne spórolj!!!!!
azthiszem ezzel egyetért minden fórumtárs.
Ők sem a Bosch-t teszik be ennyiért
Megrendelik a britt gyártótól, biztosan ismered melyik az. Úgysem szeded ki megnézni h rajta van e a Bosch logó, a folyadékról meg beöntés után mond meg, h milyen van benne...