Egy jobb első SACHS lengéscsillapító a Unix-nál bruttó 57875 HUF. Ehhez se rugó, se szilent, még csavart se adnak, csak a pőre valóság.
Igen arról az autóról beszélünk, de a viták elkerülése végett arra próbálok rá világítani, hogy mit sem ér ha fele annyi km van a blokkban, ha minden más tropa, és ugye magyar utak, magyar szervizek, magyar sofőrök, tropa lesz hidd el nekem, hacsak nem cserélték korábban, de az csak akkor derül ki, ha felemeled.
Nem a szerelés bonyolultsága a kulcs szó, hanem a lézeres futómű beállítás kérdése, mert ugye az új lengéscsillapítóval újra be kell állítani, és én azt otthon nem tudom megtenni. Bár még sosem szorultam ilyesmire...
Na meg ki tudja mi mindent találnék még azon az autón, 100 szónak is egy a vége, én személy szerint nem esek hasra az ilyen motorcserés autóktól, inkább jobban félek tőlük. Mondjuk ez esetben más a szitu, mert tudjuk h ezeket a benzines motorokat visszahívták, ha nem ették az olajat, akkor is.
Szerintem annyi pénzért érdemesebb nézni egy kevesebbet futott Avensis-t.
Nem vitázunk, ez konstruktív eszmecsere
Ok, rendben, Te másképp nézed, tiszteletben is tartom. Egyébként nem védem az adott autót, közöm nincs hozzá.
Annyit tennék hozzá a témához építő szándékkal, hogy:
1. Nem vagyok biztos abban, hogy a Sachs jobb a Kayabánál. Utóbbi az adott kocsihoz egyébként bruttó 20800 pénz (tehát nem a 2004-eshez, hanem az általad írt 2001-eshez). Ha valakinek van pénze, vegyen 60-ért Sachs-ot, de szerintem nagyon jó a Kayaba is bele: utóbbit tettem Carinába előre (carinások közül többen döntöttünk a márka mellett, jó tapasztalatokkal), kétcsöves gázos amit vettem, nagyon brutális már kinézetre is, még mindig Made in Japan, és hihetetlenül jobban fogja az utat vele a kocsi, ezenkívül emelt is rajta, nemcsak szemre, hanem jóval kevesebb helyen ül fel, ahol eddig szokott. Először azt hittem, hogy valamit elszúrtam a szereléskor, nem kapcsolt az ABS, aztán kiderült, hogy új lengéscsillapító, új gumik, ennyivel jobban tapad
.Ha végre sikerül összehozni, le is méretem őket. Hátra is majd ilyen van tervben, ha kifekszenek a régiek. Rugót meg nem is cseréltem, tudtommal nem kell, ha normális állapotú.
2. Azért egy bruttó listaár kb. elriasztásnak van ott, általában 20% kedvezménnyel indítanak, itt a fórumon többeknek van 40% itt-ott, nekem Szakálmetálnál jelenleg 30%, de egyszer hallottam már 60%-os (!) kedvezményről is. A legritkább esetben vesz valaki ilyen áron alkatrészt. Ha megnézed, a bolt, amit linkeltem, rögtön hasonló kedvezményeket ad, többször lehet látni, hogy a listaár Ft-ra annyi, mint más cégeknél, és ebből adják bárkinek a kedvezményt. Ha nézed a fórumot, lehet tudni, hogy kinek van a Unixnál 40% kedvezmény, és biztos vagyok benne, hogy segít is, ha kell. Nekem is Bárdinál amit csak ott vettem a motorhoz, kb. 60.000 lett volna, de segített valaki, és így lett kb. 36.000, nagyon nem mindegy
3. Futóművet én is állíttattam, mert otthon belepakoltam az alkatrészeket, de nem tudom, milyen volt a gép, azért 2000Ft-ot kért a jóember. Állítani annyit kellett rajta, hogy a kormány kicsit balra állt, tehát minden más jó volt hála Istennek, de állítás után kb. annyit áll jobbra, szóval erről ennyit... Gumit nem nyalja, remélem tényleg jó