Köszönöm a tanácsokat, a szempont már a tapasztalt és a hozzászólásaitok alapján is az 1.8as motor, minél korrektebb belső, jó motorikus állapot. Ha minden igaz,megvan a nyerő példány, 2 éve magyar tulajdonostól.
Én is úgy gondolom, hogy -mondjuk több pénzből- de lehet venni pár éves Skoda Rapidot, de sem a tuning dízel, sem a befecskendezéses kicsi benzinmotor nem tűnik tartósnak, szóval én is maradnék a bevált modelleknél.
Ami a kárpitot illeti,az egyik nepper azt mondta, félig megbontva, fújható palmatex szerű ragasztóval lehet orvosolni a leválást, de nem tudom,mekkora meló megbontani az ajtót, illetve tényleg jó-e a megoldás.
Az alvázzal szerintem érdemes foglalkozni, ha le van ápolva, évekig ellenáll, s ha rendben tartja az ember, nyugodtan csapathat télen is, de érdemes havonta egy alvázmosást csinálni,ha nincsen -10 fok.
Ami az ülésszivacsozást illeti, biztos van olyan cég,aki korrektül megcsinálja, súlyos ember alatt hosszú használat után összeesik, de talán egyszerűbb rendbe tenni,mint 1 ülésre vadászni.
Ami pedig a navis kijelzőt illeti, én olyat láttam autópiacon , hogy a gyári keretbe faragták bele a kijelzőt. Nem volt rossz,de mintha nem fért volna bele, s felül kilógott,meg azért nem tűnt tökéletesen egyenesnek a kivágás. Amíg nincs gyári keret, ez is megteszi, ha nem kár a régi burkolatért, de lehet,h pl e-bayen talál az ember ezt-azt...
Üdv.
Még csak kezdő Toyotás vagyok,tavaly nyáron zongoráztam végig azt amit most te,végül szeptemberben sikerült vennem,egy 1.8-as COV-ot.Összegezve:vehettem volna ennyi pénzből sokkal fiatalabb autót,de nagyon örülök,hogy ez mellet döntöttem,nem bántam meg.
Sok sikert és szerencsét a vásárláshoz.
A hét ülés nem befolyásolja a fenntartási költségeket.