Igazából nekem a tapasztalatom..hogy egy nagyon nagy szervíz minden autóra olyan 200e körül ráfér...és utána megint jók egy jódarabig... egy dolog mondjuk itt Mo.-on nagy gond...az utak és az üzema. minősége...ez sajna gyorsabban amortizálja az autót!!! Na meg a magyar mentalitás...hogy csak akkor foglalkoznak már az autóval amikor már javíttatni kéne!!
De amúgy ezekben a 2.2 manuálokban rohadt kevés dolog pusztul meg...mondjuk leginkább futómű (az is csak a hátsó szilentek) gondjuk szokott lenni!!
OK, a futómű, az egy dolog - de attól nem áll meg az autó. Viszont a vízpumpától, AC-pumpától, generátortól, önindítótól stb. megáll (vagyis utóbbitól el sem indul) - és ezek elkopnak, és jellemzően valahol 250-300 ezer környékén adják be a kulcsot. És akkor még az olajpumpát nem említettem, ami a Camrymben is egy sötét ló, eszembe is szokott jutni, hogy meddig bírja vajon
...
Na persze, ha valakinek van arra pénze, hogy mindezeket provizórikusan kicseréltesse/felújíttassa, az egy más dolog - de tudom irigyelni azt az embert, aki meglép egy ilyen beavatkozást egy pár százezer forintos kocsin, tudván hogy lehet, hogy az adott cucc még elfutna mondjuk 70 ezer km-t, és nem tudván, hogy akkor vajon meglesz-e még az autó egyáltalán