Amúgy nem akarok venni, csak eljátszottam a gondolattal.
A Neo alap valóban 490, de a Jog már 555, az Aerox meg 670.
Plusz némi kezdőfelszerelés...
Anno én is így voltam a robogó témával.... 0 hozzáértéssel, de a használt autó-kereséshez hasonló, minden részletre kiterjedő, sziszi-fuszi keresgéléssel eltöltött 3-4 hónap után kikristályosodott, hogy milyen robeszre (motor/felépítés/márka/típus) van szükségem, illetve milyet szeretnék. kb. 50 motor tetszett meg, ebből 20-at felhívtam, 10-et később is visszahívtam, 1-ért utaztam mikrobusszal 320 km-t, és végül megvettem egy 2001.-es Aprilia SR50-t, amit a mai napig imádok! 2 évig napi rendszerességgel, majd 1,5 évig egyáltalán nem használtam. 3 hete elővettem, lemostam, majd 6. rúgásra (mert az akksi már lemerült) beindult. Újra napi használatban van, az akksi visszatöltődött, a fogyasztása baráti (~3 l/100 km - nem Di-Tech, de cserébe nagyon megy), ketyeg, mint egy Doxxa. Ezzel nincs nagy forgalom, nincs dugó, forróság, parkolóhely-hiány, parkolódíj, szervizköltség (na, jó: 2x elvittem un. szezon előtti átnézésre, 2,5 eFt/alkalom) stb... Éves biztosítási díja 2.500.-Ft(!). Nem voltam/vagyok kényszerpályán, autózhatnék is naponta, de ez...ez teljesen más feeling! A kezdő felszerelésről pedig annyit, hogy egy jó bukó + lánc + eü-csomag, szumma max. 30e Ft. Ha protektorokban/ruhákban gondolkodsz, ne is kezdj robogózni....