Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2871558 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

sanya77

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 248
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6210 Dátum: 2010.12.29 19:08:40 »
Sziasztok!
Mintex fékbetéttel van valakinek tapasztalata?
corolla 1.6 HB terra 2004

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6211 Dátum: 2010.12.29 19:14:38 »
Sziasztok!
Mintex fékbetéttel van valakinek tapasztalata?
Van. Nekem nem váltak be, mert nagyon kemények voltak a betétek. Elkezdték megenni a tárcsát, miközben a betétek is eléggé koptak. Tehát még azt sem lehetett mondani, hogy a betét kemény és nem kopik.

A hőtűrő képessége sem volt jó, hamar felmelegedtek ezek a betétek. Én nem javaslom a használatát a Mintexnek.

Amit javaslok, az a Ferodo, azzal sosem volt semmi probléma sem. Ha már Ferodo, akkor a Premier széria a legjobb, mert ez még megfizethető, de jobb, mint az alap SL széria.

sanya77

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 248
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6212 Dátum: 2010.12.29 19:26:58 »
Sziasztok!
Mintex fékbetéttel van valakinek tapasztalata?
Van. Nekem nem váltak be, mert nagyon kemények voltak a betétek. Elkezdték megenni a tárcsát, miközben a betétek is eléggé koptak. Tehát még azt sem lehetett mondani, hogy a betét kemény és nem kopik.

A hőtűrő képessége sem volt jó, hamar felmelegedtek ezek a betétek. Én nem javaslom a használatát a Mintexnek.

Amit javaslok, az a Ferodo, azzal sosem volt semmi probléma sem. Ha már Ferodo, akkor a Premier széria a legjobb, mert ez még megfizethető, de jobb, mint az alap SL széria.
Köszi a választ.
A Bárdinál kérdeztem közép árban vannak,de akkor nem kísérletezem vele.
corolla 1.6 HB terra 2004

TZoli

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6213 Dátum: 2010.12.29 19:38:58 »
Sziasztok!
Mintex fékbetéttel van valakinek tapasztalata?

Úgy nyikorog mint az állat.
Amit bátran használhatsz: elsősorban ATE, majd FERODO, TRW

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6214 Dátum: 2010.12.29 20:20:45 »
Textar?

Gepida

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6215 Dátum: 2010.12.29 20:42:49 »
 :helpsmilie: :helpsmilie: Heloo! Tanács kellene kb. 3hete nem indítottam be az autót tegnap próbáltam, kiástam a hóból és se kép se hang nem indult. Gondoltam lemerült az akksi. Így hát másik autóm mellé bikázás és továbbra is semmi csak a riasztó ordított. Akksi 2 éves így nem lehet elöregedve. :helpsmilie: 

Satriani

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6216 Dátum: 2010.12.29 21:04:06 »
Bikázás előtt nem árt, ha picit "rátölt" az ember a lemerült akksira. Édesanyám autójában tavaly annyira lemerült az akksi, hogy kb. 10 perc bikakábellel való töltés után sikerült megforgatni az indítómotort. Tovább kell próbálkozni, ennyi a titok.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6217 Dátum: 2010.12.29 21:24:11 »
Meg az sem mind1, hogy milyen bikakábellel próbáltad. Ugyanis a kereskedelmi forgalomba kaphatók 90%-án egyáltalán nem megy át áram. Jobbanmondva átmegy, de arról még egy izzó sem tud világítani...
Tehát ha a bikakábel nagyáruházból való, akkor elöször keress másikat  :D
Xanyi

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6218 Dátum: 2010.12.29 21:45:08 »
:helpsmilie: :helpsmilie: Heloo! Tanács kellene kb. 3hete nem indítottam be az autót tegnap próbáltam, kiástam a hóból és se kép se hang nem indult. Gondoltam lemerült az akksi. Így hát másik autóm mellé bikázás és továbbra is semmi csak a riasztó ordított. Akksi 2 éves így nem lehet elöregedve. :helpsmilie: 
Én a helyedben kiszedném az akksit a kocsiból, rátenném töltőre minimum 24órára, aztán próbálkoznék.
Nekem is 1hétig állt a kocsim, ma kivakartam -8fokban a jég és hó fogságából, kb 40percig járattam a motort, fújattam a meleget az ablakra, és mentem vele egy kört, hogy ledobja magáról a jeget és a havat.

zsherdon

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 84
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6219 Dátum: 2010.12.29 21:51:36 »
Sziasztok,
az miért lehet hogy a téli gumi szettel jobbra húz a verda? (165/70 R14-es, lemezfelnin)
- a régi (165/70 R14) és az új (185/60 R14) nyári gumival gyári alufelnivel egyenesen megy...
- guminyomás rendben van
- mielőtt felraktam ki lett centirozva, nincs megütve
- félre nem kopik a gumi
ötlet?


Az Én tippen valami gumi szerkezeti probléma, szálszakadás vagy hasolnó, vagy gyártási problémás gumi..... javaslom én is hogy cseréld meg elsőt hátsókkal és ha kevésbé vagy abszolút megszűnik akkor ott lesz a baj....
Corolla TS 1.8 vvtl-i  "Szerelem első hallásra..."

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6220 Dátum: 2010.12.30 14:46:55 »
A flatblade lapát tudtommal nem megy fel az E12-es ablaktörlőre...
Mármint hátra? Az lehet, előre viszont biztosan jó.
90-ezer van az autóban és a gyári lapát teljesen tökéletes.  A TITKA:
-Le kell szeddni és tapéta vágó késsel le kell finoman kapargálni a nyáron rásült bogarakat
-Meg kell mosni ultra derm.el vagy valami intenzív suroló/mosószerrel
-Száradás után Valami negyon spéci gumiápolóval be kell kenni (ez nekem Wurth,gumiápoloó,amit  amúgy is kell vennem mindíg a gumi évszakváltások miatt,kb.3000-4000Ft/flakon)
-Jó egy nap száradás után szintén alapos zsíroldós mosószerrel lemosni és mehet a helyére

Erre akkor jöttem rá amikor az 5000Ft-os Valeo Lapát nem bírt ki 2 Hónapot.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6221 Dátum: 2010.12.30 16:02:46 »
.  A TITKA:
-Le kell szeddni és tapéta vágó késsel le kell finoman kapargálni a nyáron rásült bogarakat
-Meg kell mosni ultra derm-mel vagy valami intenzív súroló/mosószerrel
-Száradás után Valami nagyon spéci gumiápolóval be kell kenni (ez nekem Wurth,gumiápoló,amit  amúgy is kell vennem mindig a gumi évszakváltások miatt,kb.3000-4000Ft/flakon)
-Jó egy nap száradás után szintén alapos zsíroldós mosószerrel lemosni és mehet a helyére
Kiegészíteném (ha zárt udvaron áll az autó): nyáron tűző napon és téli fagyok, hó idején hajtsuk fel, ne legyen az üvegen!

Gepida

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6222 Dátum: 2010.12.30 20:30:05 »
Köszönöm a tanácsokat, holnap kipróbálom a rátöltést!

sanya77

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 248
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6223 Dátum: 2010.12.31 11:20:44 »
Sziasztok!
A corimban Yuasa akksi van,van rajta min-max jelölés de az egész akksi fekete színű és nem lehet látni rajta a savszintet,ja és zárt akku.
Akkor mégis hogy lehet ellenőrizni a savszintet,vagy ezeknél nem is kell?
Ha nem kell akkor meg minek van rajta a min-max jelölés?  :hmmmm:
corolla 1.6 HB terra 2004

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6224 Dátum: 2010.12.31 11:28:08 »
Sziasztok!
A corimban Yuasa akksi van,van rajta min-max jelölés de az egész akksi fekete színű és nem lehet látni rajta a savszintet,ja és zárt akku.
Akkor mégis hogy lehet ellenőrizni a savszintet,vagy ezeknél nem is kell?
Ha nem kell akkor meg minek van rajta a min-max jelölés?  :hmmmm:
Szerintem nem zart az akku, csak Te hiszed azt. A gyari Yuasa akkum olyan volt, hogy egy fedelet kellett lepattintani a tetejerol es akkor hozzafersz a csavarokhoz. A fedelet meg egy ontapados matrica is rogzitette, ezert elsore en is azt hittem, hogy ez nem vizezheto. Amikor benezel a lukakon, akkor latod a savszintet. Es akkor a kinti min-max jelzes alapjan be tudod a savszintet loni. Mondjuk tenyleg nem szerencses, hogy a haz nem atlatszo, mert igy csak kb-ra latod a szintet.

Amugy okolszabaly, hogy a savnak eppen el kell teljesen lepnie a cellak tetejet. Azaz egy fel centivel legyen a szint a cellak teteje felett, ne 2-3 centivel, de ne is legyen szaraz 1 cella teteje sem. En mindig igy allitom be szemre a szintet, nem foglalkozom a kinti min-max jelolessel.