A nyomás sajna attól is ingadozhat a rail-csőben, hogy az injektornak nagy a "vesztesége". A tankban nincs semmilyen szivattyú: a kisnyomású rész is a nagynyomású pumpában van. Az igaz, hogy a korábbi, (1CD-s) motoroknál gyakori volt az SCV hibája, de az 1AD motoroknál ennek az esélye gyakorlatilag nulla.
Ettől függetlenül azt hiszem, jó nyomon jársz, mert üa. probléma lesz, de az ELM327-el nehéz lesz kiszűrni. Toyotás diaggal meg kellene nézni a befecskendezők kompenzációs értékeit alapjáraton. (más esetben nem is mutatja az OBD-n, csak alapjáraton)
Majd azért jelezd, hogy mire jutsz, minden tanulság fontos...
vasárnap kipucoltam az EGR szelepet, MAF szenzort, illetve az EDU-földjeit kimértem (találtam leírást ahol ez nem volt meg, és okozott fura hibát), nálam megvolt, illetve az összes csatit amit elértem széthúztam és megfújtam kontaktspray-el.. ezek után mentem egy tanuló-kört, amin egyébként megint lefulladt, ekkor még nem volt meg a teljes gázpedál kinyomás, de ezt is sikerült megtennem az út további részében..
kopp-kopp azóta nem fulladtam le, akár mit is csinálok vele..
ami még eszembe jutott, hogy a pesti út előtt teletankoltam, előtte kb félig volt, mostanra értem el ugyanezt a szintet, lehet a gázolaj volt vizes?
sikerült találnom egy diesel diagnosztát itt Veszprémben, de eléggé elfoglalt, viszont vannak jó műszerei a hiba meghatározásához, ha lesz egy kis szabad ideje, akkor összehozunk egy komolyabb diagnózist a kocsiról..