Pedig ezzel nem tudsz mit csinálni: a jól beállított automata klímák a meleg levegõt lentre, a hideg levegõt fentre fogják fújni.
Nekem a meleggel nincs is bajom, de jó lenne ha a hideget nem szembe fújná... És nekem a "fent" a szélvédõre fújást jelentené. :kacsint:
Mégis mi alapján? Gondolj bele: mikor beülsz a parkolóban hagyott, nap által felmelegített utastérbe, ahol vagy 45-50 fok is van, és AUTO állásba állítod a klímát (mondjuk 23 fokra), a ventillátor eleinte teljes fordulatszámon üzemel, majd csökken a fordulatszáma, végül pár perc után - miután lehûtötte az utasteret - beáll kettes sebességre. Közben a kinti hõmérséklet nem változott, csak a benti...
Már bocs, de szerintem ugyan ezt írtam:
"AC bekapcsol! :arrow: Hõmérséklet beállít (jóval hidegebbre mint ami outside) :arrow: AUTO gomb megnyom :arrow: Ventillátor felpörög, nyomja a hideget, majd szép lassan beáll 2-esre miután elérte a beállított hõfokot" -hát persze, hogy az utastér hõmérséklete áll be, mi más??? lehetne :kacsint:
A kérdés az, hogy ha módosítod hova fújjon :arrow: kialszik az "AUTO" lámpa :arrow: na akkor törõdik-e a digit klíma azzal, ha megváltozik a hõmérséklet (természetesen az
utastérben) :figyellek:
Még valami: full OFF Ford Focus C-Max ON digit klímájánál nem alszik el az "AUTO" lámpa és folyamatosan figyeli az utastér hõmérséklet változását miután módosítod, hogy hova is fújjon.
Még1x megjegyzem, hogy én lennék a legboldogabb, ha nektek lenne igazatok. Már várom a jó idõt, hogy megcsináljam a tesztet. :kacsint: