Mi is köszönünk mindent.
Reggel elsőnek leértünk talán, utána kalandosan indult a nap, szervóm megint hozta a formáját, komolyan mondom, ha kivenném még jobban is járnék, mert súlyt takarítanánk meg, s tudom, hogy soha sincs akkor.
Eléggé gyatra idővel kullogtam a középmezőnyben, úgy, hogy ugye „családautóztatás volt éppen. Az első körön 3 kanyar alatt úgy felment a guminyomás, - gondolom emiatt, de úgy keresztbeálltunk, hogy csak na. 7-8 tizedet engedtem le a slickekből.
Mentem talán 3 kört, a harmadikban úgy elkaszálva egy bóját, hogy kicsi polírozás nem árt a sárvédőnek bal elől, de a bóját sikeresen kivégeztem, bocsi srácok, nem direkt volt, de az ott aránylag tempós rész volt már, s inkább a bóját vittem, mint hősködjek a kormánnyal, még a végén baj lehetett volna belőle...
Aztán letettem parkolópályára a kocsit, megnézni mi van, mi sérült, mi kapott, közben szóltak, hogy megint folyik valami, de nem belőlem jött, de volt nálam kartonpapír, alátettem, megnéztük, minden OK.
Aztán módosult a pálya mentem még párat, de a szervó továbbra is rakoncátlankodott, de a módosított pályán még az én bicepszem is elég volt a trollinak a kormányának a tekeréséhez
Idén nem vittem csúszkálós gumit, mivel már nem is nagyon van, s úgy tudom nem is lehet már a pályán csúszkálni, mert nem nézik jó szemmel, így örömautózás nem volt.
Délutánra talán kicsit hűlt az idő, szervó így már egész tűrhető volt, erre nehogy jó világ legyen, autóztatás mellett, elkezdett meghalni a kuplung. Éreztem, hogy van még némi idő benne, amit tudnék javítani, de egyszerűen rajtolni nem lehetett vele, 2-esből 3-asba téve szintén nem volt erő, csak bőgött a motor, eléggé fenn fogott a pedál, nem is értettem mi van. Mondom hát akkor parkolópálya megint, azt meglátjuk, hátha csak játszik újra a kisasszony
A végefele még mentem párat, néha egész elfogadható volt, de eredmény nem lett belőle szerintem, ott már csak arra autóztunk, hogy ha már ott vagyunk, és a társaságot vittem, akik odajöttek.
Tiszta pályán még mentem vagy 20-25 kört slicken, megautóztattam a családot újra, majd jöttünk haza. Itt már érdekes módon semmi baja nem volt a kuplungomnak újra…A végén meg elkövettem a legalapvetőbb szabálynak a megsértését, hogy a zsebemben volt a telefonom, ami megcsörrent, és rezgett is persze…lenéztem, hogy mi a baj a kocsival a lábamnál egy pillanatra, mire rájöttem, hogy a telefon az, de addigra késő volt fékezni, mert már hiában fordítottam rá, a 2. bal kanyarra a pályán, már nem fordult el. Szemből jött a gumibála, mondom azt nem kérjük, kormány jobbra, volt némi szántás-vetés rögvest. Mellettem ülő nem hitte el, még csörgött, mikor kiraktam üresbe, hogy hallja…
Aztán parkolóba ki, pakolás, kerékcsere, haza.
Sajnos videó nincs mindenről, elfelejtettem kártyát cserélni, vagy lementeni legalább ezt, így nem fért fel minden anyag, se a bójázásról, se a kicsúszásról nincs felvétel. Idővel megpróbálok összeollózni valami jót belőlük.
Köszönöm az ajándékokat, hogy ott lehettem, jó banda volt, jó melegben. Idővel jönnek a fotók, videók is.
Dr. Gáz úrnak köszönöm előre is a videót hátulról, örök hálám