Azért még mindig jobb mint a Ft9,-/km+üzemanyagnorma nálunk
A 15 éves autó amortizációja azért már elég karcsú és ha mázlid volt, éppen nem sok javítás volt a 3 év alatt
Közepes javítások voltak. Nagy (értsd százezres nagyságrendű) nem.
Érdekes egyébként, hogy mondjuk már az én esetemben is - pedig én még elég keveset mentem a magam 34.000 km-ével - már egy hirtelen 200.000 Ft-os költség is szépen elterülne ennyi km-re is, már csak kb. 6 Ft-os költségtöbbletet jelentene kilométerenként, ami kb. az eddigi összköltség 10%-a. Mondom, egy majdnem 15 éves autóról beszélünk.
Szerintem sokan nem nagyon tudják, hogy milyen arányú egy autó használatának költségösszetétele és mondjuk megijednek egy hirtelen pár százezer Ft-os költségtől, hogy az autó értékének X százaléka, és most aztán húha. Holott az autó értékét már többször elköltötték a benzinkúton, a gumisnál, az állami kasszáknál, szervizre, alkatrészre, olajra, stb...
(Van fogadó fél itt a fórumon az ilyesfajta szőrszálhasogató számolgatásra? Vagy csak magamat szórakoztatom, amikor ilyeneket írok?)