Ennyire azért nincs szerelő fülem. Az tuti hogy a motorból jön. Még azt is megkockáztatom hogy a teteje felől. Kedden tud fogadni a szerelő. De ebben a motorban a láncfeszítés automatikus asszem
A feszitő automatikus.
Szerintem szelep lesz, a rugókat hallod ahogy mozognak.
Sziszegést meg kicsit lehet hallani, anno mikor nekem bent volt a K&N akkor miután leaállitottam szisszent egyet és hallani lehetett a szívó hangot.
Bár még mintha mást is hallanék...talán vmi szijat és vizpumpát de ehhez látnom kellene...
A szelepfedélre rakd rá a kezed és figyelj, van e vibráció, a füledet odatartod mit hallassz és a pillangó szelepet mozgasd meg a bowdennel mert kiváncsi volnék terhelésen milyen a hangja...
alapjárat 600-800 között kb ebbe az időben 1000 2000 3000 illetve 4000 és 6000 leszabályozásnál milyen a hangja és milyen a gázreakció.
Holnap felveszek vmit az enyémről, mert uilyen van csak 260 ezer km-el és végig 5W 30-ast kapott egyedül a kipuff miatt fogsz hallani mély hangot. (TTE sport dob)