Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 724529 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #2550 Dátum: 2015.12.16 12:40:10 »
Ez érdekes, én is egy Mazda beszerzését tervezem a mostani mellé. Néha csak kisautó kell, mert sokat megyünk 1-2 fős utakra vagy kis csomaggal. Úgyhogy megállapodtunk, hogy jövőre kiegészítjük a flottát egy kismazdával, a Passatomat meg megörökli a tesóm, mert három kocsi már sok lenne a jóból.

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
Re:Avensis III.
« Válasz #2551 Dátum: 2015.12.17 08:01:08 »
Kár, hogy a Mazda3 rohadt drága, bár nem tudom milyen évjáratot néztek.
Viszont én most cseréltem a Prius3-at Lexus CT200h-ra, ha az árkategóriába belefér, nézzétek meg, iszonyúan jó autó.
Az enyémben 152e km van, de újszerű az állapota.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2552 Dátum: 2015.12.17 09:49:28 »
a drágaság gyakran elég nehezen értelmezhető fogalom...

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2553 Dátum: 2015.12.17 10:06:25 »
a drágaság gyakran elég nehezen értelmezhető fogalom...
Pláne egy Le(u)xusból nézve... ;)

Hani

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Avensis III.
« Válasz #2554 Dátum: 2015.12.22 22:26:34 »
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni: kinéztem egy 2011-es Toyota Avensist, 2.0 D4D motorral, 100000 alatti futásteljesítménnyel, felszereltségben pont olyan, amit keresek családi autónak. Ránézésre az autóval minden rendben, ami viszont kétséget kelt bennem: tipikusan városban használnám az autót, ami úgy tudom, hogy nem tesz jót nekik. (Tipikusan munkába járok vele (ami 3-4 km városban), vásárolni (városon belül többszöri megállás-indítás 500-1000 méter megtételével), hetente 1x megyek 50-100 km-t, havonta 1x 200-300 km-t). Ez a használati mód ártana ennek az autónak? Milyen meghibásodásra kell számítani? (Akár a fenti használati módból, akár attól függetlenül)

Előre is köszönöm válaszotokat!

Hani

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis III.
« Válasz #2555 Dátum: 2015.12.22 22:28:52 »
benzinest vegyél...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Avensis III.
« Válasz #2556 Dátum: 2015.12.23 06:33:06 »
Erre én is benzinest vennék.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Avensis III.
« Válasz #2557 Dátum: 2015.12.23 07:08:50 »
Valmi elektronyosat v. kombit végy inkább! :yes:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #2558 Dátum: 2015.12.23 10:27:17 »
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni: kinéztem egy 2011-es Toyota Avensist, 2.0 D4D motorral, 100000 alatti futásteljesítménnyel, felszereltségben pont olyan, amit keresek családi autónak. Ránézésre az autóval minden rendben, ami viszont kétséget kelt bennem: tipikusan városban használnám az autót, ami úgy tudom, hogy nem tesz jót nekik. (Tipikusan munkába járok vele (ami 3-4 km városban), vásárolni (városon belül többszöri megállás-indítás 500-1000 méter megtételével), hetente 1x megyek 50-100 km-t, havonta 1x 200-300 km-t). Ez a használati mód ártana ennek az autónak? Milyen meghibásodásra kell számítani? (Akár a fenti használati módból, akár attól függetlenül)

Előre is köszönöm válaszotokat!

Hani
Ahogy írják fentebb, benzines a te barátod. Nálunk 1 km-es utak vannak, amik a dízelt megették 3-4 év alatt, úgyhogy 1.8 VVTi lett véve. Magyarok közt eléggé vaciláltam,  meg ugye nem gyakori a benzines, a dízelek vannak többségben, úgyhogy becsuletesnepper féle import lett Németországból. Kinéztem, kiment, megnézte és ami jónak tűnt azt hazahozta. Annyiban szerencsénk van, hogy 2003-2005 környékén még nem szenvedtek dízel fetisizmusban az emberek és sok benzinest adtak el.
Nálunk az van, hogy reggel elmegyünk oviba, ott leállunk, onnan melóba, ott leállunk, onnan haza, délután oviba, onnan haza, esetleg boltba el.... Csupa 1-1,5km-es út, a városban a legnagyobb távolság 2 km. Jellemzően addig állunk, hogy visszahűl a motor. Ezt a benzines sem szereti, de kevésbé gyilkolja. Távirányítós állófűtésen gondolkoztam még dízelhez, de az annyiba kerül mintha másfélszer full generált kapna a VVTi. Plusz a VVTi 2 km után már kezd melegedni, 3km-nél meg értékelhető meleget fúj. Akkor inkább elteszem azt a pénzt és generáloztatom akkor amikor kéri.

A dízelünk OFF autó, de a mi szempontunkból irreleváns, mert minden dízelben lecsapódik a víz meg a dízel, ha nem melegedhet fel. A hétvégén járattam egy órát, mert gyanúsan magas volt az olajszintje(kb. plusz 1 liter!) és kissé dízeles fénytörés is látszott a nívópálcán. Az 1km-es utakon nem melegedett be, a lecsapodó víz meg a belekerült dízel miatt 1 literrel felhígult a 4 liter motorolaj. Egy óra járás után 4 decivel csökkent a nívópálca szerinti jelzés, de még kéne vele járni, mert legalább 5 deci van benne ami nem olaj. A hideg olajnak nem jó a kenése, a víz és a dízel kenése meg nulla. Hidd el, nem szereti a dízel ezeket a kis utakat, bármennyire is jól nézzen ki az adott kocsi ami szembejön, mint kihagyhatatlan vétel.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2559 Dátum: 2015.12.23 12:29:22 »
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni: kinéztem egy 2011-es Toyota Avensist, 2.0 D4D motorral, 100000 alatti futásteljesítménnyel, felszereltségben pont olyan, amit keresek családi autónak. Ránézésre az autóval minden rendben, ami viszont kétséget kelt bennem: tipikusan városban használnám az autót, ami úgy tudom, hogy nem tesz jót nekik. (Tipikusan munkába járok vele (ami 3-4 km városban), vásárolni (városon belül többszöri megállás-indítás 500-1000 méter megtételével), hetente 1x megyek 50-100 km-t, havonta 1x 200-300 km-t). Ez a használati mód ártana ennek az autónak? Milyen meghibásodásra kell számítani? (Akár a fenti használati módból, akár attól függetlenül)

Előre is köszönöm válaszotokat!

Hani
Benzines. Csak, és kizárólag. :yes:
Ritka , mint fehér holló a szénakazalban... :wacko:
Ha valóban 100ezer alattit szeretnél, 4 millió alatt ne is gondolkodj.  :nono: (Van olcsóbban is, de azt, hogy mennyi van valójában benne... :hmmmm:) Bár, ki lehet fogni. Egy 1.8-asról én is lecsúsztam, mert túl későn hívtam. A hirdetés megjelenése után kb 5 órával... Amikor én hirdettem az autómat, az enter lenyomása után 10 másodperccel, már csörgött a telefonom... Szerintem nem véletlenül...

sygma

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Avensis III.
« Válasz #2560 Dátum: 2015.12.28 10:46:30 »
Sziasztok,

Édesapám vett egy 1.8-ast a napokban és még ismerkedik vele. Az lenne a kérdésem, ha a tükör automata, de hátramenetben az utasoldali nem borul le a padkára, akkor csak mi nem vettünk észre valami beállítási lehetőséget vagy ez alapból nem biztos, hogy tartozéka az aut. tükörnek? Ebben az esetben lehet programozni az elektronikát(mert ugye a hardver kepes ra, csak nincs szoftveresen meghajtva)?

Köszönöm!

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #2561 Dátum: 2015.12.28 11:11:39 »
Sziasztok,

Édesapám vett egy 1.8-ast a napokban és még ismerkedik vele. Az lenne a kérdésem, ha a tükör automata, de hátramenetben az utasoldali nem borul le a padkára, akkor csak mi nem vettünk észre valami beállítási lehetőséget vagy ez alapból nem biztos, hogy tartozéka az aut. tükörnek? Ebben az esetben lehet programozni az elektronikát(mert ugye a hardver kepes ra, csak nincs szoftveresen meghajtva)?

Köszönöm!
Kormány alatt balra van a műszerfalon a tükörállító kapcsoló. Tükörállító kapcsolótól jobbra fel ha a tükörbehajtó gombot megnyomod akkor mi történik? Elvileg be kéne hajtania a tükröt benyomásra, ha meg újra megnyomod, akkor ki kéne engednie. Ill. amikor indulsz, akkor egyes típusok automatikusan kihajtják a tükröket, bár ilyet én még nem láttam.
Kézikönyved 107. oldalát nézzétek meg, ott van a kép róla.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2562 Dátum: 2015.12.28 11:50:14 »
Kormány alatt balra van a műszerfalon a tükörállító kapcsoló. Tükörállító kapcsolótól jobbra fel ha a tükörbehajtó gombot megnyomod akkor mi történik? Elvileg be kéne hajtania a tükröt benyomásra, ha meg újra megnyomod, akkor ki kéne engednie. Ill. amikor indulsz, akkor egyes típusok automatikusan kihajtják a tükröket, bár ilyet én még nem láttam.
Kézikönyved 107. oldalát nézzétek meg, ott van a kép róla.
Nem egy dologról beszéltek ;-)
 Nem a tükör behajtása, hanem a hátramenetbe kapcsoláskor lehajó tükröt kérdezte. Nem tudok róla, hogy ez az extra benne lenne az Avensisben

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #2563 Dátum: 2015.12.28 12:31:33 »
Érdekes, még nem láttam ilyet...

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2564 Dátum: 2015.12.28 13:12:06 »
Érdekes, még nem láttam ilyet...
Láttam, de nem Toyotában. Nagyon hasznos jó dolog.