Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 724527 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis III.
« Válasz #2295 Dátum: 2014.08.10 13:39:27 »
Jó kis ketyere lehet.  :yes:
Tehát ha az ember jó magyar szokásra mondjuk indexelés nélkül vált/váltana sávot a pályán, akkor az elektronika visszakormányozza és nem engedi, vagy független az index használatától a sávtartó?
Ha indexelsz, nem szól bele, azt szándékos sávváltásnak érzékeli. Csak a véletleneket próbálja korrigálni.
Ha index nélkül váltassz sávot, akkor viszot ejnyebejnyéz, bár, ahogy Csufár is mondja, felül lehet bírálni, nem csavarja ki a kezedből a kormányt, de hangjelzés van, és érezhetően próbál ellenkormányozni is.

Pomk

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1216
Re:Avensis III.
« Válasz #2296 Dátum: 2014.08.12 10:13:52 »
Egyszer szívesen kipróbálnék egy ilyet.  :innocent:

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis III.
« Válasz #2297 Dátum: 2014.08.12 17:43:00 »
Egyszer szívesen kipróbálnék egy ilyet.  :innocent:
Írj rám ha egyszer Miskolc felé visz az utad, ha épp otthon vagyok, megoldható  :yes:

Pomk

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1216
Re:Avensis III.
« Válasz #2298 Dátum: 2014.08.13 08:18:16 »
Köszi, kedves vagy, de az nekem nagyon kiesik.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2299 Dátum: 2014.08.13 15:06:08 »

KITT -ről mindig ez a butus vicc jut eszembe: - KITT, zárd be az ajtót! Mire KITT: katt... (bocs  :D )

nekem meg , hogy májkül  kiugrik az autóból  és felkiált: KITT! MARADJ A KOCSIBAN! :D

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis III.
« Válasz #2300 Dátum: 2014.08.13 23:45:18 »
Köszi, kedves vagy, de az nekem nagyon kiesik.
No problem, előbb utóbb bizonyosan befut a lehetőség.  :yes:
nekem meg , hogy májkül  kiugrik az autóból  és felkiált: KITT! MARADJ A KOCSIBAN! :D
:yes: :D

Tolatókamerás kérdésem lenne. A kézikönyv szerint azokban a modellekben, amiben nincs navi (központi képernyővel), a tolatókamera képe a belső visszapillantó tükörben látszik, és ezeken megjelennek a tolatást segítő segédvonalak. A navis, központi képernyős modelleken viszont nincs segédvonal, "csak" a kamera képe látszik. Van vajon esély arra, hogy ezen a segédvonalakat be lehessen kapcsolni, vagy ez felejtős? Gondolom összetett szerkezet, kerékállást, vagy kormányszög jeladót is figyel, de annyi olyan készüléket láttam már, ahol csak szoftveresen volt letiltva néhány funkció, lehet ez is ilyen? Őszintén, a kamera képe teljesen jó, hogy még milyen közel mehetek a mögöttem lévő dologhoz, de a segédvonalak nélkül tolatni ugyanúgy tükörből tolatok, mint eddig, a képernyőt nem is nagyon nézem - így sokat veszít a funkcionalitásából.

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Avensis III.
« Válasz #2301 Dátum: 2014.08.14 07:29:27 »
A tolató kamera képe nekem is segéd vonal mentes, úgy emlékszem ez a beépített rendszertől függ és kérdésemre (szervizben)
azt a választ kaptam "ez ilyen" :)
És igen a funkcionalitása számomra is csökkent, de nem elsősorban a segéd vonalak hiánya miatt, hanem azért mert megszoktam a tolató
radart előző autóban! Ezt a hiányosságot szeretném majd pótolni, de még nem találtam megfelelő radart, nekem nem kell a ledes visszajelző, elég a csipogás.
Fery

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #2302 Dátum: 2014.08.14 08:39:42 »
A tolató kamera képe nekem is segéd vonal mentes, úgy emlékszem ez a beépített rendszertől függ és kérdésemre (szervizben)
azt a választ kaptam "ez ilyen" :)
És igen a funkcionalitása számomra is csökkent, de nem elsősorban a segéd vonalak hiánya miatt, hanem azért mert megszoktam a tolató
radart előző autóban! Ezt a hiányosságot szeretném majd pótolni, de még nem találtam megfelelő radart, nekem nem kell a ledes visszajelző, elég a csipogás.
Neked doszt elég lenne egy 8000Ft-os radar is a kamerához! 4db érzékelő hátra, a visszajelzőjét nem is kellene beszerelni. Jóbarátom Avéján is így van megoldva, sajnos a Prius és a Lexusok segédvonalas és kormányelfprdításra elforduló segédvonalas megoldását itt mellőzni kell gyárilag, nem tudom, miért...  :wacko:

A lényeg, hogy egy radar plusz ez a gyári kamera együtt tökéletes megoldás.  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
Avensis III.
« Válasz #2303 Dátum: 2014.08.14 10:19:02 »
Lehet egy tolatókamera-csere is orvosolná a dolgot. Egyszeri beruházás lenne.  ;)
Az enyémben vannak segédvonalak (de nem egy fejlettebb verzió, ami "reagálna" a kormánykerék/kerékszög állására is).
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2304 Dátum: 2014.08.14 14:15:46 »
csiszolod a holland nyelvtudásodat?  :flowers:

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2305 Dátum: 2014.08.14 14:18:44 »
egyébként, akinek mindkettő volt már, az igazán megmondhatná nekem, mi értelme van a tolatókamerának. én csak tolatóradaroztam mindeddig (ami a mostani kocsimba is jól jönne  :whistling: ) és nem értem, miben tud többet egy kamera, mint egy tolatóradar meg egy visszapillantó tükör. értem én, hogy lát hátra is, de lehet azzal is úgy centizni, mint egy radarral? engem nem igazán érdekel, hogy lássam is, mi az az akadály, amit megközelítek, elég, ha tudom, hogy ott van...  :hmmmm:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
Avensis III.
« Válasz #2306 Dátum: 2014.08.14 15:21:58 »
Kamerával sokkal könnyebb centizni, hiszen pontosan látod mi van közvetlen mögötted. Sok esetben (főleg Sedan esetében, ahol a hátsó szélvédő nem közvetlen az autó végénél van) ami az autó mögött van közvetlen a tükörből se látszik már - lehet akár egy közben odatévedt macska vagy bármi - , és azért csak a csipogásra figyelni (hiszen sok radaros autóban kijelző sincsen, marad a fokozódó csipogás-fülelés) sem mindig 100% pontos.
Én jól elvoltam a radarral is (szigorúan csakis kijelzővel együtt  :wub: ;) ), a kamera csak egy feature, ami belekerült (hiszen nem mindegyik gyári Navin volt tolatókamera kimenet).
Viszont a kamera sötétben nem az igazi ugyebár (mondjuk ilyenkor a visszapillantó tükör is kb annyit ér), illetve ebben az is közrejátszik, hogy az Avensisen gyárilag csak a jobb oldalon van tolatólámpa, szóval nem sok mindent világít meg az éjszakában.
És ilyenkor jön jól a kijelző.  :yes:  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
Avensis III.
« Válasz #2307 Dátum: 2014.08.14 15:30:29 »
csiszolod a holland nyelvtudásodat?  :flowers:

Onnan származott a fejegység eredetileg.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis III.
« Válasz #2308 Dátum: 2014.08.14 15:41:14 »
Onnan származott a fejegység eredetileg.  ;)

De nem lett átalakítva magyar nyelvűre? Vagy csak a navi lett magyar? Úgy emlékszem, mintha ezt írtad volna annak idején.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Avensis III.
« Válasz #2309 Dátum: 2014.08.14 15:44:07 »
egyébként, akinek mindkettő volt már, az igazán megmondhatná nekem, mi értelme van a tolatókamerának. én csak tolatóradaroztam mindeddig (ami a mostani kocsimba is jól jönne  :whistling: ) és nem értem, miben tud többet egy kamera, mint egy tolatóradar meg egy visszapillantó tükör. értem én, hogy lát hátra is, de lehet azzal is úgy centizni, mint egy radarral? engem nem igazán érdekel, hogy lássam is, mi az az akadály, amit megközelítek, elég, ha tudom, hogy ott van...  :hmmmm:
Na erre tudom a választ: nem mindegy hogy fehér bottal tapogatsz mi van elötted vagy látod is :devil:
Én ama ritka esetben ha két autó közé kell beállni és nagyon szűk a hely, kiszállok és megnézem mennyi hely van még :D :wacko: (évente max. 5x fordul elő)
A garázsban pedig van egy palló annak nekiengedem :szemez: