A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
http://www.autonavigator.hu/teszt/toyota_avensis_2_0_d-4d_travel_edition_teszt-4776?hk
Az a kétliteres dízel (a 126 lovas) tényleg nagyon takarékos. Az 5,7 nekem is kissé alacsonynak tűnik városra, mert a rokonék Brüsszelben használt, - hozzáteszem, Brüsszel kiemelkedően rossz fogyasztási szempontból, mert ha éppen nincs dugó, a lámparendszerek nem ismerik a zöld hullám fogalmát - ugyanilyen motorral szerelt Versoja ott 7 literrel jár el, ha le is vesszük az egyterű karosszéria okozta többletet, akkor sem 5,7 jön ki, hanem 6,5 környéke. És ha jól emlékszem, whis kolléga Avensis II-ben is hasonló motor dobog, és ő is 6 literrel jár el. Szóval ha csak egy picit is, de alacsony ez az 5,7.
Ugyanaz az autó jár most végig az autós újságíróknál
Idézetet írta: Nagycitrom - 2011.04.27 18:26:09Ugyanaz az autó jár most végig az autós újságíróknál Nem mintha nem mindegy egyes autonal igy lenne Szerk.: Amugy erdekes, hogy Papp Tibi a minosegrol es a tartossagrol aradozik igy ~25 ezer km utan, mig Kgabe tapasztalatai szerint ~80ezer utan mar igen leharcolt egy ilyen auto.Amugy kene, igy ahogy van johetne... max lefujatnam vmi ertelmes szinre.
Idézetet írta: gomzol - 2011.04.20 09:54:05http://www.autonavigator.hu/teszt/toyota_avensis_2_0_d-4d_travel_edition_teszt-4776?hkhttp://www.autopult.hu/index.php/tesztek/tesztek/2048-h-szolga-hosszu-tavra-toyota-avensis-20-d4-d-teszt