Toyota Club Hungary [ Forum ]
Mindenféle => Autósport => A témát indította: Beken - 2009.01.14 13:42:12
-
-
Átírtam a címet simán Rally-ra, hogy ne egy autónak csináljunk külön topicot.
-
Átírtam a címet simán Rally-ra, hogy ne egy autónak csináljunk külön topicot.
Oké, rendben! Igazad van!
Köszi!
-
Pofoztam egy csöppet, ha nem baj... :whistling:
-
Pofoztam egy csöppet, ha nem baj... :whistling:
Nem baj! De min?
-
Pofoztam egy csöppet, ha nem baj... :whistling:
Nem baj! De min?
A linken... :clap:
-
gt4 rulez.... :devil:
-
gt4 rulez.... :devil:
CSEMEGE
:eek: :clap:
-
gt4 rulez.... :devil:
Igazítottam a linken. Trotter
-
Szenx :clap:
Ezen is. Trotter. :D
-
[/ftp]
-
Szenx :clap:
Ezen is. Trotter. :D
Most már sikerült... :surrender:
-
Kankkunen suli.... :punk:
-
Na,ja, ez más perspektíva.... :clap: :clap: :clap:
-
http://komalosok.blog.hu/
Új oldal! Egyik haverom hugáék csinálják.
Ide kerül fel majd a későbbiekben kép és videó is a régi versenyeinkről. + riport is!
A régi videóinkat már készítem. Videó kazettáról DVD-re, majd AVI-ba, darabolás (jelenleg itt tartok), összerakás (zene, effekt,...).
És remélem láthatja mindenki a jövőben ezen az oldalon.
Ja és hamarosan digitális formába hozom a képeinket is, hogy felkerülhessenek.
(jelenleg fejlesztés alatt áll az oldal, de megtekinthető)
-
Magas színvonalú rally szervezés: Video (http://video.racing.hu/crazy_multi_car_accident_crash_rally-_video)
-
kemény. egy embert kirakhattak volna a kanyarba a 3 kocsi elé.. :ph34r:
-
Magas színvonalú rally szervezés: Video (http://video.racing.hu/crazy_multi_car_accident_crash_rally-_video)
Te atya úr isten!!!
:pinch: :banging:
-
Kemény! :wacko: :1eye:
-
:eek: :eek: :eek:
-
Egész jo Itt (http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ)
-
Nem semmi Walter bácsi lábmunkája :excl: Mit nem adnék hogy lássak élőben menni egy B csoportos rallyautót. :)
-
Mint Michael Jackson
-
LOL
-
Klikk (http://sportgeza.hu/sport/2009/06/29/megertem_ha_ezert_kirugnak/) Most mire ez a nagy onostrozas? Errol most pont nem tehetett! :?:
-
dehogynem tehetett róla. az öreg Wilsonnak igaza van
-
Hogy kell eltorni egy kormanyrudat?
-
Hát sztem az, hogy egy viszonylag egyszerű szakaszon elkap egy teli hordót, az eléggé vezeti hiba szagú...
-
Nem Celica, de Carlos !!! :clap:
http://auto.indavideo.hu/video/Ford_Escort_Cosworth_es_Carlos_Sainz?action=video_site&video_title=Ford_Escort_Cosworth_es_Carlos_Sainz%3Ftoken%3Dec7d5c99dd733c6228ac5ab567fe435d
NAgyon kemény!!!
-
Szegény birka :(
-
http://auto.indavideo.hu/video/Ken_Block_aTop_Gearben
:clap:
-
Félelmetesen ügyes a srác, max respect :)
-
Kegyetlen jó a videó, nekem a motor-autó-repülőgép lassítva tetszett a legjobban.
Tud ez a Ken gyerek, meg kell hagyni. :clap:
-
Azért a második lónak mekkora mákja volt!!! :eek: (http://sportgeza.hu/sport/2009/08/19/raliauto_csapta_el_a_vadlovat/)
-
Nem tudom, láttátok-e az összefoglalót a spanyol futamról? (http://www.origo.hu/auto/wrc/20091004-hirvonen-csak-egy-ponttal-vezet-loeb-elott.html), de gyakorlatilag olyan szitu volt, mint az F1-ben mikor Barrichelo az első futamgyőzelméért hajtott, de csapatutasításra engedett. Sordo a cél előtt jól befékezett, majd szinte alapjáraton bekocogott a célba, ahol Loeb végül egy tizeddel átvette a vezetést az adott szakasz után... :censored:
-
Nem láttam, de most így elolvasva a cikket látom, hogy magyarok is versenyeztek itt. Miért nem ezzel kezdted ?
Végre valami itt is......
-
Nem tudom, láttátok-e az összefoglalót a spanyol futamról? (http://www.origo.hu/auto/wrc/20091004-hirvonen-csak-egy-ponttal-vezet-loeb-elott.html), de gyakorlatilag olyan szitu volt, mint az F1-ben mikor Barrichelo az első futamgyőzelméért hajtott, de csapatutasításra engedett. Sordo a cél előtt jól befékezett, majd szinte alapjáraton bekocogott a célba, ahol Loeb végül egy tizeddel átvette a vezetést az adott szakasz után... :censored:
Ha egész évben követed a rally VB eseményeit akkor láthatod hogy nem csak a Citröen de a Ford is többször megcsinálta ebben az évben, szabály nem tiltja. 1 verseny van hátra Loeb mehet a VB címért.
Valamint ezuton szeretnék gratulálni az Aschenbrenner-Pikó párosnak a kiemelkedő teljesítményükért, N/4-ben megszerzett 2. helyükért. Asiék a rövidebb szakaszokon WRC-ket is vertek az EVO IX-es Micuval, szervízparkban a gyári wrc-s csapatok vezetői nyújtogatták a nyakukat a sátor körül hogy ki ez a srác. A verseny végén a technikai bizottság darabokra szedte a kocsit, de minden rendben volt :clap:
Érdemes elolvasni a nap végi nyilatkozatot Asi-tól a www.duen.hu oldalon
-
Akkor eztán már a WRC-t is nézni kell , mivel van vagy lesz MAGYAR szereplője egy világversenynek.
Ált. ahol van magyar, mivel sok helyen nincs pl. F1 az ilyet azért szoktam megnézni.
-
Szerintetek őt mi hajtja még? (http://www.vezess.hu/hirek/loeb_hatodszorra_is_ralivilagbajnok/21147/)
-
Valószínű ugyanaz, mint ŐT (http://totalbike.hu/hirek/2009/10/26/rossi_mar_unnepel_pedig_meg_vege_sincs/). Szeretnek nyerni :yes:
-
Csak ez Rossin látszik is. Loebön már kevésbé. Ráadásul Loeb már minden idők legnagyobb rallysa. Rossinak még van hová rekordokat dönteni. (Giacomo Agostini, pl...)
-
így hogy Sebnek nem lesz F1 így már csak ez hajtja
amugy megnéztem volna az F1ben
-
Igazi csemege:
-
Gyönyörű félórás elfoglaltság volt tutinet, köszönet érte! :clap: :clap: :clap:
Igaán esszenciája a nyolcvanas évek rallysportjának. A film 89.-ben készült el.
A kedvenc pár másodpercem, amikor a Zil ugrik a 3. rész végefelelé...
Amúgy az egész film nagyon szerethető. Emlékeztet ifjúkoromra. :D :D :D
-
Gyönyörű félórás elfoglaltság volt tutinet, köszönet érte! :clap: :clap: :clap:
Nincs mit. Hatalmas a film.
Magyar olaj és gázipari Tröszt, Volán Tefu, ÁFOR, Merkur. Taurus Gumiipari vállalat. Állami Biztosító. Bakony művek.
De fura volt olvasni ezeket a cégneveket.
-
Nincs mit. Hatalmas a film.
Magyar olaj és gázipari Tröszt, Volán Tefu, ÁFOR, Merkur. Taurus Gumiipari vállalat. Állami Biztosító. Bakony művek.
De fura volt olvasni ezeket a cégneveket.
Nekem nem, sok Bakony gyertyát vettem annó, meg ÁFOR-nál tankolni, az volt a fíling, habár ha tehettem, - már akkor sem kellett a Áfor/Mol-os benya - nem ott tankoltam, hanem a kagylós kúton, és az legközelebb Kispesttől a mostani Lurdy mellett, a Könyvesen volt, gyakorlatilag ugyanott, ahol most is van.... Nosztalgia, no. :D :D
-
Nekem nem, sok Bakony gyertyát vettem annó, meg ÁFOR-nál tankolni, az volt a fíling, habár ha tehettem, - már akkor sem kellett a Áfor/Mol-os benya - nem ott tankoltam, hanem a kagylós kúton, és az legközelebb Kispesttől a mostani Lurdy mellett, a Könyvesen volt, gyakorlatilag ugyanott, ahol most is van.... Nosztalgia, no. :D :D
- No igen, ott elég sokat járt a Wartburg, meg a Lada is velem; Wartburgba kb 1l olaj, meg 98-as benya, -jól előretekert előgyújtással, -ment mint állat. :)
-
mikor müszerész ipariba jártam volt h a bakony müveknek kellett esztergálni egy két apróbb cuccot. nagyon komolyan vették , mikronos tűrések voltak..izzadtam velük sokat..hiába a magyar ipar a múlt már... :wacko:
-
Vatanen odab..sz :clap:
1:38-nál a legkeményebb :D
-
Ők tudnak vezetni az tuti. Nem semmi. Hozzájuk képest a Forma1 csak sétagalopp...... :clap: :clap:
Hihetetlenek ezek a kormánymozdulatok és nincvs 1 méter hely se se jobbra se balra....... :whistling: :whistling:
Többektől hallom, hogy a rally az igazi és eredeti autósport és itt kell a legjobban tudni vezetni nem az aszfaltos zárt pályás Formulás sportok esetében. Pedig ahhoz is mennyi rengeteg mindent kell megcsinálni.
-
Nem igazán lehet a kettőt összehasonlítani. Vannak példák arra, hogy valaki az egyikben nagy név volt, kipróbálta a másikat, és az meg nem volt olyan ígéretes.
-
Nem igazán lehet a kettőt összehasonlítani. Vannak példák arra, hogy valaki az egyikben nagy név volt, kipróbálta a másikat, és az meg nem volt olyan ígéretes.
Szerintem sem érdemes összevetni. Két tök más dolgot csinálnak, amelyekhez legalábbis részben eltérő képességek kellenek. Objektíven rangsorolni köztük lehetetlen.
-
Nem igazán lehet a kettőt összehasonlítani. Vannak példák arra, hogy valaki az egyikben nagy név volt, kipróbálta a másikat, és az meg nem volt olyan ígéretes.
Szerintem sem érdemes összevetni. Két tök más dolgot csinálnak, amelyekhez legalábbis részben eltérő képességek kellenek. Objektíven rangsorolni köztük lehetetlen.
Igen, a rally sokkal nehezebb ennélfogva több tudást igényel.
-
sztem a rally sokkal nehezebb. nem mindegy h fák közé vagy csak kavicságy..
a F1 mellett talán annyi szól, ha hozzáérsz vkihez már hullik szét az autó.
-
Jaja, meg aki jó a rallyba az az F1-be se lehet olyan rossz. Éppen Löeb volt az aki a miniautóversenybe (zárpályás fedett stadion) elverte Sumit , Cultartod meg Vettelt és összetettben nyert. Igaz ez nem F1 volt de nem is rally.
Sima általános vezetői tudás kellett a versenyhez és ez a rallysban volt meg a legjobban, szerintem nem véletlen.
-
Na, akkor magyarázzátok meg nekem, tényszerűen érvelve, hogy a rallye miért nehezebb?
Nem kavicságy van, hanem fák? Az F1-ben is sok helyen vannak falak, és a tempó "kicsit" magasabb.
Rallyeban nem igazán kapnak a pilóták akár 5 g-s terheléseket, pláne nem mindezt akár két órán keresztül.
Az F1-es pilóta egyedül ül a kocsiban, ez pszichésen nagyon más dolog.
Persze erre most nyilván lehetne sorolni ellenpéldákat - de van értelme? Ne mondjátok már, hogy ennyire félrevezet az az egyszerű tény, hogy a rallye látványosabb...
Nagy hülyeség ez a rangsorolási kísérlet!
-
Hm, Ken Block wrc-ben indul... (http://www.vezess.hu/hirek/videokiralyt_szerzodtet_ford_ralicsapata/22146/)
-
Nagy hülyeség ez a rangsorolási kísérlet!
Ezzel nem értek egyet. Miért lenne hülyeség a rangsorolás ?
Sok mindent szoktak rangsorolni nem értem ez miért értelmetlen. Sőt lesz élő példa is arra KIMI személyében aki majd tud nyilatkozni érdemben mindkét sportágról.
És ő is fog rangsorolni ebben biztos vagyok.
-
-
A kis 205ösöknek van a legszebb hangja :wub: :clap:
-
Amikor a mitfahrer nem csak azt mondja, amit leírt:
-
Räikkönen (http://sportgeza.hu/sport/2010/01/27/kimi_raikkonen_havon_mar_otthon_van/)
-
És ugrik :)
(http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/AndyBlackmore/2010/IRC/kimi.jpg)
-
Az a szögletes, lépcsőshátú akármi (pl. kb. 5:06-nál), az milyen Toyota? Nem jövök rá :hmmmm:
-
Esetleg ő? ;)
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3c/Celica_GTS_1983.jpg)
-
Én is erre gondoltam, de az orra nagyon más... Corollán agyaltam még, de erre a Celire tényleg jobban hajaz.
-
Én is erre gondoltam, de az orra nagyon más... Corollán agyaltam még, de erre a Celire tényleg jobban hajaz.
Csak csendesen jegyzem meg, hogy a Nissannak is van egy hasonló sportkupéja...
-
Raikkönen le is rendezte a C4-et az Artic rally 2. szakaszán, kijött a gyorsról, de 30 perces hátránnyal.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/sekalaiset/2010/873987.jpg
-
nem értek hozzá de nem neki való a rally már mondtam. nem elég gyorsnak lenni
-
Én is erre gondoltam, de az orra nagyon más... Corollán agyaltam még, de erre a Celire tényleg jobban hajaz.
Csak csendesen jegyzem meg, hogy a Nissannak is van egy hasonló sportkupéja...
De azon aligha lenne nagy Toyota felirat ;)
-
Nekem is egy Mitsubishi ugrott be elsőre, csak hát az a 6 betű...
-
"Raikkonen fának csapta autóját
2010. január 29. péntek 15:01
F1világ.hu
Kimi Raikkönen pénteken bemutatkozott a Lapföld-ralin, azonban nem sikerült túl fényesen a debütálása, ugyanis már a második szakaszban elvesztette autója felett az uralmát, és fának csapta Citroen C4-esét, azonban a legfrissebb hírek szerint folytatni tudja a versenyt."
:eek:
-
Kicsit lejjebb még kép is van... ;)
-
A 2010-es svéd rali végeredménye:
1. Hirvonen (Ford)
2. Loeb (Citroën) +42,3
3. Latvala (Ford) +1:15,4
4. Sordo (Citroën) +2:41,6
5. Ogier (Citroën) +4:15,3
6. H. Solberg (Ford) +5:53,4
7. M. Wilson (Ford) +7:53,9
8. Östberg (Subaru) +9:22,2
9. P. Solberg (Citroën) +10:17,5
10. Andersson (Škoda) +12:18,9
...
21. Grönholm (Ford) +23:30,8
30. Raikkönen (Citroën) 38:37,2
-
Raikkönen perec a VB-n (Mexikó)
http://www.rallyfanatic.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=4875
-
Raikkönen perec a VB-n (Mexikó)
http://www.rallyfanatic.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=4875
Ááá, nem való ez neki. Ehhez nemcsak padlógáz és vodka kell.
-
én megmondtam
-
Én sem fűztem hozzá túl nagy reményeket, igaz 2 verseny után kár lenne még leírni, majd meglátjuk hogyan folytatja a következő futamokon, ha még egy párszor eldobja a verdát akkor a Citröen is el fog vele beszélgetni szerintem...
Lassan itt van az Eger rally, szerepel benne az egyik kedvenc hazai pályám, SZUHA, ott a helyem alig várom :clap:
-
pestről mentek? betársulnék :flowers:
-
javascript:void(0);
pestről mentek? betársulnék :flowers:
Vácról megyünk, szoktunk szállást foglalni Eger környéki zergebaxta falvakban és ott vagyunk egész hétvégén, ez elmúlt évek tapasztalatai alapján nem is mentünk volna, nagyon unalmas, egyhangúak a pályák de most betették újra Szuhát, nem lehet kihagyni. 4-en vagyunk már a kocsiba.
Öcsém piszkál hogy menjünk ki Bulgáriába a VB-re meg a Németekhez, egyiket meg kéne ejteni, amíg legalább ott mennek a WRC-k, igaz lesz Egerben is még 1-2db az S csoportban.
www.rallyetours.extra.hu
-
akkor tele vagytok? kár.. :cry:
engem egy egynapos érdekelt volna
WRC is lehet h érdekel
meg is nézem :clap:
-
De jó hangja van :wub:
Láttam már élőben versenyen S2000-res autót, Fiatot, Peugeot, Skodát, igazából pörgetni kell mint a barom és akkor jól megy ez is, futóműve, féke állítólag olyan mint a WRC-jé.
-
Készült E12-ből is komoly versenygép, turbós motorral, nem tudom pontosan hogy Toyota motor vagy valami más gyártótól való, ilyet még nem láttam és szerintem nem is fogok, N-es EVO IX-hez hasonlítható hang alapján
S2000 az van Toyotából is, Corolla E12-ből, gyönyörű :wub:, de nem úgy szól ahogy kellene, ilyet egyébként egy magyar pilóta Spitzmüller Csaba kipróbált egyszer egy teszten egy Punto S2000-rel karöltve, a két autóval azonos időket ment de szerinte a Punto versenyautósabb, jobban össze van rakva
Van az újabb Corolla (nálunk Auris) ez nagyon jó, Bates sok versenyt nyer vele
Láthatóvá tettem a videókat. Kleingy
-
de komoly a középsö.. :ph34r:
-
Nagy kedvencem az "öreg", (http://www.vezess.hu/rali/mester_meg_mindig_tudja/23167/) és tetszik, hogy nem rozsdásodott még be :clap:
Mondjuk az elég látványos, hogy mennyire alulkormányzott tud lenni a quattro :eek:
-
kezd belejönni, 8. lett (http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=405&season=2010&rally_id=HKJ)
-
Bujdos tegnap meghempergette a miskolci prológon az Impreza WRC-t
-
Egy bátor (vagy inkább hülye) motoros a portugál futamon (0:34) :
-
Visszatér a Toyota? (http://www.autoblog.com/2010/06/21/toyota-set-to-return-to-world-rally-championship-with-prodrive/)
-
Raikkönen bedobta a susnyásba a vasat a Bulgár VB-n:
-
Raikkönen bedobta a susnyásba a vasat a Bulgár VB-n:
A 4.helyről :wacko:
Kár. Gyors, de sokat hibázik még.
-
Hozzá kel szoknia, hogy nem sima aszfalt, és nem 73x kell ugyanazt a 4km-et teljesíteni :D - de mindenképpen fejlődik :devil:
-
Raikkönen bedobta a susnyásba a vasat a Bulgár VB-n:
Látom megint nem adta ki neki :)
Menjen valahova F1-ezni, akkor jobb volt.
Valaki Veszprém rallyra megy?
-
Raikkönen most hétvégén Finnországban is csörömpölt egyet, tovább tudott menni lassan a szakaszon, 10 percet hagyott bent.
Hirvonenék nem úszták meg ennyivel, nagyon nagyot estek, szerencsére nem lett komolyabb bajuk, kivizsgálásra kórházba szállították őket
-
Úgy néz ki hogy ott lehetek a következő rally VB futamon, Németországban, Augusztus 19-22.
Hú de várom :sorcerer:
http://www.rallye-deutschland.de/start/index.php?SID&lg=e&flash=
-
Holnap délután indulunk 3-kor :clap:, terveink szerint csütörtök hajnal 3-4 körül ott is leszünk Trier környékén, reggel 8-tól teszt, beugrunk a szervízparkba is délután, este megnyitó, majd péntek-szombat-vasárnap verseny
-
Holnap délután indulunk 3-kor :clap:, terveink szerint csütörtök hajnal 3-4 körül ott is leszünk Trier környékén, reggel 8-tól teszt, beugrunk a szervízparkba is délután, este megnyitó, majd péntek-szombat-vasárnap verseny
Jó mulatást, sok-sok képet szereténk majd látni, egy élménybeszámolóval!
-
Hétfő kora reggel érkeztünk haza, nagyon tetszett a verseny, soha nem voltam még VB futamon. Az ottani gyári WRC-k össze sem hasonlíthatóak a nálunk futott privát WRC-kel, teljesen más világ. A teszten megnéztem vagy 20 rajtprogramot C4 és Focus WRC-től, az autótól 10 méterre még a talaj is rezonál, nagyon durva, gyorsulásukról nem is beszélve.
A versenynapok fantasztikusak voltak, jó szakaszok, szép táj, kultúrált emberek (részeg embert a 4 nap alatt nem láttam a pályák mentén).
Szervízparkba is voltunk vagy 3X, nap végén este bementünk.
Feltöltöttem pár képet az indafotóra, töredéke az egésznek csak sajnos nagyon lassú a feltöltésem, mozgó autót csak párat fotóztam, inkább szabad szemmel néztem őket, mert nagy élmény.
http://indafoto.hu/zoliwrc/adac_rally_2010_deutschland
Olyannyira bejött a dolog hogy már a Francia VB futamot tervezzük (szept30.-okt3.), nem látom akadályát, ott leszünk ::)
-
:clap:
mennyire megközelithetők a jó helyek a pályán? és a pódium? simán lehetett járkálni?
-
:clap:
mennyire megközelithetők a jó helyek a pályán? és a pódium? simán lehetett járkálni?
Elég jól megközelíthetőek, már az autópályákon is ki van táblázva hogy merre vannak a szakaszok, hol kell lehajtani, ezeken a szakaszokon nem volt nehéz jó helyet találni, mi úgy csináljuk hogy megnézzük az első 15 autót az adott pályán (top pilóták), majd azonnal át másik szakaszra, így naponta 4X is látható volt a mezőny eleje. Természetesen volt olyan nap is amikor a komplett mezőnyt néztük, de a végefelé azért elég here.
Kiemelném a Panzerplatte nevű szakaszt (katonai terület, 48km-es gyors volt itt) sikerült egy nagyugratóhoz menni "GINA" volt a neve. Itt a mezőny eleje a WRC-k nagyon nagyot ugrattak, az út mellett ki volt méterezve 20-25-30-35-40 méteres kis táblák, Latvala Focusának kartervédője 35méter felett hagyott nyomot az aszfalton, azt hittem lefosom a bokám :clap:
Pódiumhoz érdemes minimum 1-1.5 órával előtte kimenni hogy az első sorból nézhesd, mi ezt kihagytuk most.
-
Rajta van a videón 0:39-nél és még több helyen is a panzerplatte-i nagyugrató ahol az egyik körben álltunk, 4:22-nél meg a hülyegyerek majdnem kiesik az útra Solberg elé [rohog]
-
2 hét múlva ismét a Rally VB-re megyünk, Franciaországba, Alsace környékére.
Szép kis mezőny várható:
http://www.photos-rallyes.fr/wrc-rallye-france-2010-alsace-1779/#enga
-
kocsival mentek? van még hely?
-
Mercedes Vitoval, ez már tele van, de jön egy Peugeot Boxer is abba még van hely.
-
részvételi dij? :hmmmm:
-
részvételi dij? :hmmmm:
Utiköltség+szállás kb. 50ezer/fő. Plusz a kaja, meg amit még megkívánsz kint magadnak. Németen is kijöttem cakli-pakli 75K-ból és vettem ezt-azt a szervízparkban
Szerda délután indulás, hétfő reggel érkezés
-
nem rossz.
olyan rally nincs ahol tengerpart is van? Bulgária esetleg? :surrender: nem Japán :lol:
-
nem rossz.
olyan rally nincs ahol tengerpart is van? Bulgária esetleg? :surrender: nem Japán :lol:
Bulgária már volt, Spanyol VB lesz október végén, ott van tengerpart, de az sajna repülős út, arra én meg nem ülök :D
-
félsz a repcsin ::)..én is , előtte bevágok egy "jaffát".. :whistling:
bulgáriában van tengerpart közeli szakasz? mivel az autós/buszos az érdekelne
-
Tudtommal nincs Bulgáriában a tengerhez közel eső szakasz, és jövőre már nem is lesz Bulgáriában VB futam.
Franciára holnap foglalják a szállást, azzal mi a terved? Tudni kéne a létszám miatt
-
most erre nem tudok menni de a legközelebbi versenyre ha buszos akkor mennék-. sorry
-
Ok, idén már csak 2 verseny van a francián kívül, azok is mind repülősek, Spanyol és Brit.
Jövőre meg májusig csak repülős van, Svéd, Mexiko, Portugal, Jordán.
Én jövőre 3-4futamot tervezek ( Görög, Német, Finn, Francia) ezek buszosak.
Na meg meglátjuk a jövő évi WRC szabályoknak megfelelően, hogy hogy muzsikál az 1.6 turbómotor a mostani 2.0 helyett,
-
hú a görög nagyon baba lenne! :clap:
-
TZoli, a brit mikor lesz? Helyileg hol? Belepot mire/hol kell fizetni? Mennyibe kerul?
Melyik honlapon tudnek tajekozodni?
Szerk: Wales Rally GB 11 - 14 Nov 10
Az arakat nem talalom viszont :hmmmm:
-
TZoli, a brit mikor lesz? Helyileg hol? Belepot mire/hol kell fizetni? Mennyibe kerul?
Melyik honlapon tudnek tajekozodni?
Szerk: Wales Rally GB 11 - 14 Nov 10
Az arakat nem talalom viszont :hmmmm:
http://www.walesrallygb.com/
Nem tudom hogy ott van-e belépő, a Franciáknál jövő héten nem kell belépő sehova, a Németeknél 60-90EUR/fő volt a 3 napos
Figyelgesd a honlapot ahogy közeledik az időpont, ki szokták írni
Szerk: Itt van valami csak nem vágom az angolt sajna:
http://www.walesrallygb.com/spectators/ticketoptions.php
-
Ujsagoltam az asszonynak a nagy hirt, kozolte, hogy szart se latok az egeszbol, csak azt az egy kanyart, ahol megallok, azer meg minek?!
Szoval megyunk :)
A 4napos jegy 99£, a napijegy 20£, de azzal csak egy parkololatogatast lehet tenni. Minden tovabbi latogatas 10£. (ez szervizpark lehet? vagy indulasnal park ferme?)
A 4napos jeggyel mindenhova be lehet menni.
Jo a reklamfoto ::)
(http://www.wrc.com/content/calendar/great-britain-2010.jpg)
-
Én úgy értelmezem hogy 20 a napijegy egy szakaszra és ha aznap átmész egy másik szakaszra ott a parkolásnál levesznek még 10-el, meg lehet hogy a szervizparknál is, de nem vagyok 100%-ig biztos benne.
Ha több nap is ki akartok menni, akkor meg kell venni a 4 napost.
-
Mi lelte a tornászt? :hmmmm:
http://duen.hu/hirblog/crossboy/jovore_befejezi_sebastien_loeb
-
Ujsagoltam az asszonynak a nagy hirt, kozolte, hogy szart se latok az egeszbol, csak azt az egy kanyart, ahol megallok, azer meg minek?!
Én Anyám is így kezdte...azt láss csodát, feszt velünk jön, le se bírod vakarni :D
-
Ujsagoltam az asszonynak a nagy hirt, kozolte, hogy szart se latok az egeszbol, csak azt az egy kanyart, ahol megallok, azer meg minek?!
Én Anyám is így kezdte...azt láss csodát, feszt velünk jön, le se bírod vakarni :D
Mert félti s a kisfiát ! [rohog]
-
-
Ujsagoltam az asszonynak a nagy hirt, kozolte, hogy szart se latok az egeszbol, csak azt az egy kanyart, ahol megallok, azer meg minek?!
Én Anyám is így kezdte...azt láss csodát, feszt velünk jön, le se bírod vakarni :D
Mert félti s a kisfiát ! [rohog]
Nem kell azt félteni, tudjuk, hogy a Toyota nem papírdoboz(2 totálkár Apu által, ebből egy félig frontális)
Bocs a késői válaszért, nem pipáltam be az értesítőt :D
-
Rally memories
Erre még lehetne rálinkelni egy Autóversenyzők című filmet (valahol megvan, ha kell valakinek)
-
http://www.duen.hu/hirek/wrc_2011_-_bemutatok (http://www.duen.hu/hirek/wrc_2011_-_bemutatok)
Ezt látta már valaki?
-
Hazaértünk a Francia VB-ről éjfél után, nem volt rossz de a Német rally azért jobb volt...
Rengetegen voltak a pályák mentén volt is időbeni csúszás és szakasz megszakítás is emiatt. A szakaszok itt-ott elég taknyosak voltak főleg szombaton, és az erdős részeken vasárnapra sem száradtak fel.
Majd később teszek képeket.
A francia népség azért nem egyszerű, érdekes figurák, életveszélyesen közlekednek az autópályákon és a városokban :naspang:
Loeb ismét hozta a formáját és behúzta az újabb világbajnoki címet. Turán Frigyes is indult egy Peugeot 307WRC-vel, nagyon jó időket ment de sajnos már az első nap lecsúszott az útról és nem tudtak visszajönni.
Itt egy jó videó a futamról (Turánék rajta vannak többször is egy kék-fehér 307-el)
-
Ehe :D
Ezen a Francia rally VB összefoglalón még én is rajta vagyok 5:06-nál, baloldalt piros felsőben, meg a két baseballsapkás srác is velem volt.
Meg ezen is ott vagyok ugyanazon a gyorson 1:19-nél, piros felsőben, mellettem balra 3 haver, a piros baseball sapkás öcsém, a rendőr vagy mi akar lenni nagyon magyarázott a tömegnek hogy ott nem lehet állni de kiröhögték őt, olyan ideges volt hogy remegett a szája [rohog]
A videót magyar srác csinálta, ő is velünk jött csak másik kisbusszal
-
nagyon komoly akcentusa van Sordonak ::)
Ti meg szépek vagytok! :D
-
Csendőr volt az illető! :D
-
És ismét: sokáig éljen a Mecsek Rallye (http://indafoto.hu/palaczk/mecsek_rallye_2010/slideshow) :wub: :yes: :clap: !!!
Az autó motorháztetején lévő feliratot néhány kedves fórumtársunk figyelmébe ajánlanám :D :D :D :tt2: :tt2: :tt2:
(http://img10.indafoto.hu/6/1/80011_626a67dfc22e9cd1345975f0c2d91fb4/9680955_d29a7fd70d00801312fe2a818b2a5592_l.jpg)
-
Igazán jók a képek, gratulálok hozzá!
-
Jövőre talán IRC futam lesz a Mecsek, igaz addig sok víz lefolyik a Dunán és a Magyar rally haldoklik...nincs színvonal, ez meg is látszik a nevező és nézőszámon egyaránt, sok top pilóta inkább külföldre ment versenyezni, nagyon helyesen
Pár képem a Francia VB-ről:
http://indafoto.hu/zoliwrc/rally_de_france_2010/slideshow
-
Klassz képek mindkettőtöktől :clap: Zoli! Jól látom, hogy médiabelépőtök volt?
-
Igen, jól látod :yes:
A parkolásoknál és a gyorsaságik megközelítésénél nagyon jól jön, volt olyan hely most a Franciáknál ahol vagy 5-6km-t kellett volna gyalogolni a hagyományos nézői parkolótól a szakaszig, ezzel a matricával meg a pályától 3 perc sétára tudtunk parkolni
Így kivitelezhető hogy az első 10-15 autó után egyből tudunk indulni a következő szakaszokra hogy lássuk a "nagyokat" (Loeb, Sordo, Hirvonen stb) a kisebb kategóriák nem nagyon érdekelnek.
-
hihetetlen király képek! :clap:
köszönet
-
...a Magyar rally haldoklik...nincs színvonal, ez meg is látszik a nevező és nézőszámon egyaránt...
Tényleg látszott: én két éve voltam kint legutóbb, és ahhoz képest sokkal kevesebb volt a néző. Meglepően kevesen voltak. És az induló autók száma is alacsony volt, valóban.
Miben látod ennek az okát?
-
Én az MNASZ-ben, WRC-k hiányában, pénzhiánynak köszönhetően.
Sok néző járt ki a WRC-k miatt. Aki teheti inkább kimegy 1 VB futamra, aki meg nem marad itthon.
-
...a Magyar rally haldoklik...nincs színvonal, ez meg is látszik a nevező és nézőszámon egyaránt...
Tényleg látszott: én két éve voltam kint legutóbb, és ahhoz képest sokkal kevesebb volt a néző. Meglepően kevesen voltak. És az induló autók száma is alacsony volt, valóban.
Miben látod ennek az okát?
Én nem akarok köpködni, inkább itt egy interjú Janikával, olvasd el az utolsó bekezdést abban ott van minden finoman fogalmazva
http://duen.hu/hirek/pecsen_mar_nem_latjuk_ifjtothekat
Ja és a gazdasági válság sem tett jót a dolognak, nagyon sok támogató visszalépett csapatoktól
-
Igen, jól látod :yes:
A parkolásoknál és a gyorsaságik megközelítésénél nagyon jól jön, volt olyan hely most a Franciáknál ahol vagy 5-6km-t kellett volna gyalogolni a hagyományos nézői parkolótól a szakaszig, ezzel a matricával meg a pályától 3 perc sétára tudtunk parkolni
Így kivitelezhető hogy az első 10-15 autó után egyből tudunk indulni a következő szakaszokra hogy lássuk a "nagyokat" (Loeb, Sordo, Hirvonen stb) a kisebb kategóriák nem nagyon érdekelnek.
Így azért felettébb kényelmes a dolog :yes: Amúgy hogy lehet hozzájutni az ilyen belépőhöz? Csókosság vagy pénz kérdése? Vagy mindkettő?
-
Én nem akarok köpködni, inkább itt egy interjú Janikával, olvasd el az utolsó bekezdést abban ott van minden finoman fogalmazva
Ja és a gazdasági válság sem tett jót a dolognak, nagyon sok támogató visszalépett csapatoktól
Igen, ezt aláírom amit Janika írt, de azért szívesen megkérdezném Szabó G-t, kisÉrdit miért külföldön mennek inkább? :)
Illetve ide besorolhatnánk Janikát is, hisz kinn kiemelkedő eredményekkel ment, amikor nem csinált hibát, ami ugye, mint tudjuk olyan pilóták mellett, mint Loix nem megengedett... :)
Janika is csak azért megy itthon, mert nem lett elég pénz a büdzsében...bár már nincs benne az a motiváció, mint 13 éve... :(
-
Kgabe!
A media matricát az intézi akivel járunk a VB-re, nem csókosság kérdése és megvenni sem lehet, nem tudom mi kell hozzá, de jó hogy van. :flowers:
-
Asszem ezen a képen van egy "kakukktojás" :D
http://rallysport.hu/images/2010/Photo/HU/44_mecsek/11_ege_vasarnap/pages/RSHU_Photo_016_jpg.htm
-
Hihi, cartárs! :clap:
-
Palaczk Papa? ::)
-
Turánék hatalmasat estek a Spanyol rally VB futamon, szerencsére nem lett "komolyabb" bajuk, az autó viszont elég csúnyán néz ki, ami ezúttal egy M-Sportos Ford Focus 08 WRC volt.
Az abszolút 7. helyről estek ki egyébként ami igen előkelő.
http://www.duen.hu/hirek/friciek_jol_vannak
-
Aztaqrva :eek: Még jó, hogy nekik nem esett (nagyobb?) bajuk...
-
most volt a fokuszban riport a bukásrol..... :eek:nem semmi
azért Ken Blockot jol beosztotta a riporter :D
-
Asszem ezen a képen van egy "kakukktojás" :D
http://rallysport.hu/images/2010/Photo/HU/44_mecsek/11_ege_vasarnap/pages/RSHU_Photo_016_jpg.htm
:whistling: :D
-
Én is láttam, nem volt egy kellemes látvány :no:
Mihamarabbi gyógyulást és egy új vasat a fenekük alá :)
-
Én nem láttam sajnos, pedig megnéztem volna.
Bízok benne hogy nem megy rá a gatyájuk a károk rendezésére, egy ilyen autó ára 300.000 euró körül mozog, de szerintem még több is, és ez bizony TK.
Biztosítás az tuti hogy volt, kérdés hogy mennyi az "önrész"
-
Én nem láttam sajnos, pedig megnéztem volna.
Bízok benne hogy nem megy rá a gatyájuk a károk rendezésére, egy ilyen autó ára 300.000 euró körül mozog, de szerintem még több is, és ez bizony TK.
Biztosítás az tuti hogy volt, kérdés hogy mennyi az "önrész"
nézök, pályabirok vagy mi a rákok lopkodták széjjel az autot.... :ph34r:
amugy az rtl most-on megtudod nézni, szerintem holnap már fent lesz.....
-
Sajnos lopkodhatták, használható dolog nem sok maradt benne :no: Nem elég, hogy bélyeg vastagságúra törött, még ki is égett :cry:
-
Turánék esése kívülről:
-
Azta k....csoda, hogy kiszálltak belőle...
-
Egész jónak tűnik a 2011-es Ford Fiesta WRC a megszokotthoz képest 400 köbcentivel kisebb motorral, kicsit magasabb fordulaton dolgozik, érdemes lesz jövőre is vb-re járni, a héten haverok már hívtak is hogy mennek svédbe februárba, akarok-e menni, úgy foglalnak autót, szállást kintre. Szerintem ezt most kihagyom, fosok a repülőtől is.
2:28 nál mit megy :eek:
-
Kis_andras voltál rally GB-n?
-
Dehogy voltam, betegseg meg szabadsag miatt alig voltunk a cegnel, 14bol 6-8ember tudott dolgozni, 64orat kellett bent lennem a mult heten, szoval kepet nezni sem volt idom... Biztos jo volt azoknak, akik ott voltak.... :)
offtopic, de most kezdem nezni a forma1 brazil gp-t :)
-
Itt egy brutál jó videó a hétvégi Rally GB-ről, nagyon jó pályák, zsír a talaj is
Hangerőt feltekerni :clap:
-
füttyögős AE86
hány cinkeerö lehet 1 loerö?, mert ebben több ezer cinke lehet :D
http://video.racing.hu/pahi_rezgo_szekszard_kupa_2010_film (http://video.racing.hu/pahi_rezgo_szekszard_kupa_2010_film)
-
Egy kis Best Of válogatás 2010, bejövős :clap:
-
Bitang :D.
-
Bitang :D.
azám, föleg a porkék meg a 350z milyet szolnak :wub:
szombat reggel Üllésen láttam 2 fehér evo6 ost, meg egy ignis-t tréleren vitték, majd vasárnap délután Csolyospáloson keresztül hozták visszafeleöket.......
-
Mikulás rally volt a hétvégén Veszprém környékén, oda hurcolták őket szerintem
-
ez esetben jo nagyot kerültek, sokkal jobban jártak volna M5, M0,M7 szakaszon
-
Soha nem szerettem a zenés összefoglalókat, de ez nagyon jól sikerült, illik hozzá a zene is
-
Petter Solberg garázsa, van miből válogatni :hug:
Nagyon jófejek a Solberg tesók, imádja őket a közönség és a népes szurkolótábor
-
:clap: :clap: :clap:
-
szép videók
Solberg felesége milyen bajnok? apósnak is van ízlése... :yes:
-
Nem tudom itt mennyire ontopic, de az egyetlen sportesemény amit követni szoktam az a Dakar. A kérdés az, hogy online közvetítik-e valahol, mert az én kábeltévémen vannak magyar sportcsatornák (ott nem megy) és Eurosport, de az németül. Németül meg nem beszélek, csak angolul. Szóval van valakinek ötlete hol követhetném a versenyt?
-
Ha az eddigi eveket vesszuk alapul, akkor mindig az elozo napi kozvetitest felteszik netre, a torrentfajlt at tudom kuldeni. Amugy van Dakaros topic :)
Sajnos en sem tudom tv-n kovetni, de neten megteszek mindent. Ha fentlesz, akkor egy emailcimert cserebe kapod minden nap az anyagot :D
-
a dakart nem a rtl klub adja? eurosporton szoktak lenni összefoglalók
ami durva az a WRC . az valami motorsport adón van.
-
Az rtl-en csak rövid összefoglalók vannak, de engem ennél bővebben érdekel ::) .
András, majd kereslek, köszi! ::)
-
Esetleg itt Mondi, ha idén is rugalmasan töltik fel:
http://video.racing.hu/VideoList.aspx?cat1=dakar
-
Itt egy nagyon jó összefoglaló Petter Solberg és a C4 WRC 2010-es szerepléséről, brutál jól szól ez a Citröen.
A német rallyn a videón 4:40 és 9:00 visszafordítóinál voltunk a pénteki napon.
Sajna Petter jövője bizonytalan anyagi problémák miatt, az se kizárt hogy 2011-ben a WTCC-ben folytatja, a C4 WRC-t árulja 500.000 euróért :whistling:
-
jövök ma melóba az interconti előtt beleakadtam a Bamako társaságba :wub:
hát jó szakadt gépek vannak. a dai-k is jók! :clap:
[a csatolmányt egy admin törölte]
-
ez a navigátor kéész [rohog] :clap:
-
Hidd el, a pilóta sem egyszerű :)
-
Ez az ember se normális :)
-
Jajjj, az a jó kis rallys LADA (VFTS??) Jól nyomta a gyerek!!! :clap:
-
Azaz :) Ezek még "olcsó" autók...Én úgy hívnám, hogy beteg az ember :)
-
Na még 1-2 ilyet... :clap:
Azt hiszem elég lesz :) :surrender:
-
Lassan itt az idő az idei rally VB-re járásomnak, holnapra kell tuti választ adnom hogy ott akarok-e lenni, egyetlen félelmem a dologban a repülő, de le kell győznöm nincs mese :devil:
Szardínia rally lenne az irány, május elején
-
Repjegy megvéve :clap:
-
Hyvää syntymäpäivää Ari! (http://rallyedream.blog.hu/2011/04/27/hyv_syntym_p_iv_ari)
-
Repjegy megvéve :clap:
Van egy pólóm amire az van írva hogy FCUK.
Lehet, hogy kinézek a reptérre amikor mész :D
-
OK, a pozsonyira gyere, pont egy hét múlva! :flowers:
-
Banyek! Pont nemtok :D Meek nyaralni jövő szerdán :)
-
Zoli, majd számolj be milyen volt. Repüléstől meg ne félj, nem lesz vele gond! ::)
-
OK, fényképező lesz nálam, csinálok egy albumot és belinkelem.
Repüléstől nem félek csak egy picit tartok (még nem repültem soha), de biztos tetszeni fog.
Anyagilag is gazdaságosabb volt a repülőt választani, 17.000 forint lett a jegyem oda-vissza, ennyiből egy tank üzemanyag sem jött volna ki.
-
Na, megjártuk a Szardínia rally-t, az eddigi legjobb VB volt amiken eddig jártam.
Volt látványos visszafordító, vízátkelés, és 2 méter magason repkedő WRC-k.
http://indafoto.hu/zoliwrc/rally_italia_sardegna_2011/slideshow
Ennél az ugratónál voltunk csak a másik felén álltam az útnak, Novikov nagyon nagyot repült.
-
nagyon szép képek :clap:
hogy volt az odaút? közvetlen charter vagy átszállás?
digisport végre adja a WRC versenyeket, és összefoglalót! :clap: :clap:
ott követem én is.
-
Pozsonyból közvetlen járat megy Algheroba
-
Egy kis kaosz (http://auto.indavideo.hu/video/Csak_egy_sima_ralis_bukasnak_indult)... :ph34r:
-
Görög rally, brutál jó :cool2:
-
http://rallyedream.blog.hu/2011/06/28/10_perc_alatt?utm_source=TC&utm_medium=link&utm_content=2011_06_28&utm_campaign=index
végignéztem ahogy vezet felfelé, szerintem ezt az időt egy komolyan rally pilóta minimum fél perccel ütné, nagyon óvatoskodónak tűnik számomra, hamar fékez, lassan veszi a kanyarokat, főleg a nem aszfaltos szakaszokon.
-
http://rallyedream.blog.hu/2011/06/28/10_perc_alatt?utm_source=TC&utm_medium=link&utm_content=2011_06_28&utm_campaign=index
végignéztem ahogy vezet felfelé, szerintem ezt az időt egy komolyan rally pilóta minimum fél perccel ütné, nagyon óvatoskodónak tűnik számomra, hamar fékez, lassan veszi a kanyarokat, főleg a nem aszfaltos szakaszokon.
Akkor miert nem ment be eddig senki (meg a komolyabb rally pilotak sem :flowers:) mas 10 perc ala? A teljesseg igenye nelkul: Walter Rohrl, Ari Vatanen... Szerintem gondold vegig ezt az ertekelest :ph34r:
-
Azért 1988-ban (több mint 20éve !!!) 10:47-et ment Ari Vatanen, és ott nem volt ennyi aszfaltos szakasz. Akkor biztos jobban határon ment,mint a 60 éves Tajima. (Szeretnék én 60 évesen ilyen kondiba lenni...)
-
http://rallyedream.blog.hu/2011/06/28/10_perc_alatt?utm_source=TC&utm_medium=link&utm_content=2011_06_28&utm_campaign=index
végignéztem ahogy vezet felfelé, szerintem ezt az időt egy komolyan rally pilóta minimum fél perccel ütné, nagyon óvatoskodónak tűnik számomra, hamar fékez, lassan veszi a kanyarokat, főleg a nem aszfaltos szakaszokon.
Akkor miert nem ment be eddig senki (meg a komolyabb rally pilotak sem :flowers:) mas 10 perc ala? A teljesseg igenye nelkul: Walter Rohrl, Ari Vatanen... Szerintem gondold vegig ezt az ertekelest :ph34r:
Szerinted melyikük költött dollár milliókat arra, hogy csak egy ilyen jelentéktelen versenyre építsen magának autót, hogy 10 perc alá menjen? Ennek az embernek ez az élete, ez a 10 perc, erre készül évek óta. És átgondoltam, személyesen is ismerek olyan embert, aki ennél jobb időt menne ugyanazzal a géppel. Ha végignézed az egészet, minden kanyarban legalább 50m-el a fékezési pont előtt fékez aszfalton, nem aszfalton meg egyszerűen vicc mennyire lassan veszi a kanyarokat. Ezt minimum 1 perccel meg lehet dönteni, ha valaki kellő energiát szán a felkészülésre, de ugyebár egy komoly versenyzőt sem érdekli ez a marhaság, ez a japán meg azt hiszi, hogy ő valami brutális eredményt ér el, de tudjuk, hogy a vakok közt a félszemű a király.
-
http://rallyedream.blog.hu/2011/06/28/10_perc_alatt?utm_source=TC&utm_medium=link&utm_content=2011_06_28&utm_campaign=index
végignéztem ahogy vezet felfelé, szerintem ezt az időt egy komolyan rally pilóta minimum fél perccel ütné, nagyon óvatoskodónak tűnik számomra, hamar fékez, lassan veszi a kanyarokat, főleg a nem aszfaltos szakaszokon.
Akkor miert nem ment be eddig senki (meg a komolyabb rally pilotak sem :flowers:) mas 10 perc ala? A teljesseg igenye nelkul: Walter Rohrl, Ari Vatanen... Szerintem gondold vegig ezt az ertekelest :ph34r:
Szerinted melyikük költött dollár milliókat arra, hogy csak egy ilyen jelentéktelen versenyre építsen magának autót, hogy 10 perc alá menjen? Ennek az embernek ez az élete, ez a 10 perc, erre készül évek óta. És átgondoltam, személyesen is ismerek olyan embert, aki ennél jobb időt menne ugyanazzal a géppel. Ha végignézed az egészet, minden kanyarban legalább 50m-el a fékezési pont előtt fékez aszfalton, nem aszfalton meg egyszerűen vicc mennyire lassan veszi a kanyarokat. Ezt minimum 1 perccel meg lehet dönteni, ha valaki kellő energiát szán a felkészülésre, de ugyebár egy komoly versenyzőt sem érdekli ez a marhaság, ez a japán meg azt hiszi, hogy ő valami brutális eredményt ér el, de tudjuk, hogy a vakok közt a félszemű a király.
[rohog]
Az auto eroben kb. kozepmezonyben van es nem csak ok koltottek milliokat egy oda felkeszitett autora... Felfele jobban lassul az auto fekre lepve mint egyenesben vagy lefele es rally-s belso kameras felveteleken ehhez hasonlo emelkedok nagyon nincsenek, de gondolom ezt nem kell Neked mondanom... :flowers:
-
Így van, nem kell mondanod, bármennyi pénzt feltennék rá, hogy hasonló épített géppel egy komoly pilóta, mondjuk akár Sainz simán ütné ezt az időt, de még az országhatáron belül is találnánk pár embert, aki minden gond nélkül jobban tolja. Csak egy a gond ezzel, hogy ez egy valamire való pilóta szemében annyi jelentőséggel sem bír, mint egy magyar ob1-es futam, ezért nagy valószínűséggel egy értelmes pilóta sem fog elindulni rajta, ha meg el is indít valamelyik csapat egy pilótát, max a saját versenyautóját kapja meg, ami kb fele teljesítményre képes, mint a japáné. Nem kell isteníteni ezt a japánt, persze 60 évesen jó eredmény, de továbbra is azt mondom, hogy semmi érdekeset nem csinált, nagyon sok időt bennhagyott szinte az összes kanyarban.
-
Itt a második helyezett menete.
Látszik a belső kamerán, fizikailag nem semmi igénybevétel felmenni 4000 fölé.
-
Nem kell isteníteni ezt a japánt, persze 60 évesen jó eredmény, de továbbra is azt mondom, hogy semmi érdekeset nem csinált, nagyon sok időt bennhagyott szinte az összes kanyarban.
Tenyleg felesleges isteniteni. Eddig nem gyozte le senki a hegyen. Nincs ha, meg nincs de... ;) Ugy is elso lett, hogy bennehagyott csomo idot szerinted. Akkor a tobbiek mennyit hagyhattak benne? :hug:
-
A többieknek nem erről a tíz percről szól az élete, plusz nem töltenek napokat a pálya minden miliméterének bejárására. Minden azon múlik kinek mennyire fontos valami, neki ez az élete, értsd úgy, hogy már a célba érkezéstől a jövő évi versenyre koncentrál, egy teljesen fanatikus ember, semmi más nem érdekli, csak ez, de ezek ellenére sem autózik még a határ közelében sem, ha igazán nagy versenyző lenne, nem csak egy sehányad rangú versenyen tudna valamit mutatni.
-
Megnéztem a 2. helyezett videóját, elég nagy a gyorsulás és végsebesség különbség, nem tudom mik az autó paraméterei, de a kamera is átadja azt, hogy az a red bull autó közel sem olyan gyors az egyenesben és rosszabb a gyorsulása.
-
Jövő kedden indulunk Finnországba Rally VB-re, régóta nagy vágyam ez a futam, jó buli lesz.
Kisbusszal megyünk, kb. 2300Km csak oda :devil:
-
Ez most rajtam kívül álló okok miatt mégse jön össze :no:
-
csöppet jol lép a kis colt :whistling:
-
Jövő hét szerdán indulunk a Német rallyra, Latvala már őrült módjára teszteli a Fiesta WRC-t a szőlősökbe...
-
végig aszfalt? semmi murva? jegy lesz?
-
Ez aszfalt végig, talán 1-2% murva van itt-ott. Ja, a Német belépős, 90EUR a 4napos jegy.
-
Német rally videó, jó volt ott lenni a versenyen megint, tetszenek ezek a jellegű pályák.
2 hét múlva indulunk a Francia rallyra, aztán idén már több VB versenyre nem megyek.
-
Csak egy auto... (http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2011/09/17/ferrari_csusszan_az_oceanba/) :ph34r:
-
Most hétvégén Francia VB futam, Loeb már teszteli a DS3-at a környéken. 2:30-nál nem sokat pöcsöl a megfordulással. Holnap este indulunk mi is.
-
Állat a hangja :clap:
-
zajlik az élet a WRCben. ogier köcsögöl Seb-el, a fordok erősödtek. :clap:
jó kis futam lesz ::)
-
Ez egy baromi jó verseny volt, nagyon jó helyeket sikerült kifogni, volt pár km murvás rész is, ilyet is láttunk 2 X is, aszfaltgumival király :cool2:
Petter Solberget sajnálom :no:
-
mesélj ::)
loeb-öt sajnáltam. lehet h idén nem lesz bajnok
-
1:45-nél ott gugolunk haverral az árokban, meg még pár autónál ugyanabban a kanyarban.
-
VW Polo WRC teszt :clap:
Király, csak pilótát honnan szednek majd, akivel esetleg meg lehetne szorongatni a Citröen-t vagy Fordot, aszfalton pedig a Mini-t Sordoval
-
Itt a második napi teszt, na itt már sokkal durvább a gép:
-
ezen a hétvégén dől el minden :yes:
nagyon súlyos lesz!
http://www.wrc.com/news/wrc-title-battle-is-on/?fid=15728
-
Loebnek kell győznie, Hirvonen idén "nem érdemli meg", nagyon gyenge volt ebben az évben. Szemre is azon a 3 futamon amin kint voltunk.
-
jaja. Miko pontjainak felét Jari Matii lassitása után szedte össze. nem érdemli meg. ogier meg nem nagyon szimpi..nagyon nyomul"szerencsére legutóbb elromlott az autója, lehet nem véletlenül. :hmmmm:
-
Hirvonen OFF!!!!!!!!!!!!!!!!
GO SEBASTIEN!! :clap:
-
jaja, miko lezúzta a hűtőjét, feladta. Örülök h Loeb nyert de jövöre változások lesznek. jari matti és ogier sem fog ezentúl a menők alá dolgozni
-
igazam lett. csak ma hallottam hogy Hirvonen átment a citroenhez. :ph34r: ogier helyére
de minek? ezt nem értem!! :helpsmilie:
Loeb alá dolgozni? nem értem...
-
Fordnál "rezeg a léc" a jövőt illetően. Hirvonen ezzel tisztában volt és nem akarta hogy jövőre esetleg állás nélkül maradjon, így ment a Citröenhez.
Abu Dhabi lehet hogy kiszáll a Fordtól mint támogató, az nem kevés pénzt hozott a csapatnak.
http://rallysport.hu/info/2011/11/11-17_wrc_nincs_helye_ogiernek_a_fordnal.htm
Loeb meg 2013 végén kiszáll a rallyból. Már a saját csapatát építi állítólag WTCC-hez.
Most hogy fogok én kinézni jövőre a vb futamokon Fordos Hirvonen-es pólóba? :devil:
-
az szomoru h a fordnál gáz van de hirvonen minek a citroenbe? semmit nem mutatott idén. akkor már inkább jari matti. de az meg gondolom kell az öreg wilsonnak ::)
-
Ogier megy a VW-hez!!
http://www.rallysport.hu/info/2011/11/11-23_wrc_ogier_a_volkswagene.htm
-
ellenszenves egy fickó sosem kedveltem. meglátjuk a VW mit mutat jövöre
-
Jövőre semmit, csak tesztelnek, 2013-tól mennek csak VB futamokon, de azért csipáznám ha jövőre a Deutschland rally-n indulnának a Polo-val, hogy mégis hol tart a fejlesztés.
Ogier-t addig egy Fabia S2000-rel futtatják a VB-n.
-
:wub:
-
Lezajlott az idei első VB futam a múlt héten, jó elnyújtott verseny volt, 5 napos :ph34r:
Ja, és persze hogy Loeb nyerte, majdnem 3 perccel a második előtt :devil:
-
A múlt hét második felében megjártuk az Acropolis Rallyt, nagyon király murvás futam volt, kegyetlenül néztünk ki a szakaszok után a portól.
Itt egy jó videó, ezen a 0:15mp-től kezdve 0:45mp-ig az összes kanyarban/ugratónál ott voltunk.
-
Itt pedig 1:19-nél egy magyar srác kamerázott, itt álltam a kamera mögött, jól látszik hogy milyen porfelhőt kaptunk, biztos ami biztos alapon ebben a kanyarban 2 kört is néztem, szépen néztem ki :D
Itt, 0:35-nél Nasser Al Attyiah kicsit besokall, az út túloldalán ott állok rövidnadrágban, szürke esernyővel egy ismerősömmel, jól elvert minket apró kavicsokkal.
-
Végül, a szerintem eddigi legjobb videó a versenyről, 5:34-nél és 7:43-nál ezen is rajta vagyok :D
-
Itt a hétvégi Nyírádi rallycross Supercars kategóriájának döntője, nagyon kemény volt élőben, 550-600LE-s kocsik.
-
nagyon keményen tolják..... állatok :clap:
multkor kakucson volt országos bajnokság, bár nem volt ennyi autó, de nagyon tetszett........ rajtnál a kocsik mögött áltunk, az als majd leszaggatta a ruhát rolunk :devil:
-
Asztaaa, még az AMS újságban is benne vagyok, kék pólóban guggolok a domboldalon.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=dinz60tsv163ls2pfuxp.jpg
-
http://www.vezess.hu/rali/visszater_raliba_toyota/38701/
-
Király :clap:
-
http://fmh.hu/video/20120825_rally_nemet_wrc_tuz
-
Nagyon brutál! Hogy le tud égni pár perc alatt.
-
Az a durva, hogy akik Prokopék után jöttek b.sztak megállni segíteni.
-
http://www.vezess.hu/rali/160_nal_szolotokek_kozott/38865/
-
Ez nagyon necces volt...
[ Invalid YouTube link ]
-
kicsit korán kezdett szüretelni :devil:
amugy olyan, mintha tovább nyomná a gázt :wacko:
-
Úgy-úgy, nyomta is, bízott benne, hogy a szőlősből kiérve egy mező lesz.. csak közbeszólt a villanyoszlop, pár ismerősöm élőben látta az esetet
Sajnos most ide nem jutottam ki, de jövőhéten irány Szardínia, az tavaly is nagyon jó volt és a murván azért látványosabb is mint aszfalton :innocent:
-
Úgy-úgy, nyomta is, bízott benne, hogy a szőlősből kiérve egy mező lesz.. csak közbeszólt a villanyoszlop, pár ismerősöm élőben látta az esetet
nem szoktak pályabejárást tartani?
-
nem szoktak pályabejárást tartani?
Dehogynem, csak azt az úton :-)
-
Na, Szardínia megvolt tavaly után idén is, ide érdemes visszajárni, nagyon jó hely...
Egy kis összefoglaló videó:
[ Invalid YouTube link ]
Kép egy fincsi ugratónál, Pattada felirat első A betűje mögött állok piros felsőben:
http://www.rally3.de/bilder/2012/rallye-sardinien/freitag-/album-3/sardinien12_wp8kh_004-273454.html
-
Hát ez szuper, nagy élmény lehetett. Néha egy kicsit veszélyben volt a közönség. Gondolom a versenyzők is aggodhattak egy kicsit még ő miattuk is.
-
-
Béres sztem külön kategória az összes magyar ralishoz képest, mint technika téren mint, vezetéstudás téren, de amúgy nagyon komolyat ment. mult évben szilveszter ralin is elég szépet ment. hát itthon egy toyota megy a mezönybe azt is árulják én személyszerint még szivesen látnék egy corolla wrc-t ujra, vagy egy auris ralit:)
-
Béres sztem külön kategória az összes magyar ralishoz képest, mint technika téren mint, vezetéstudás téren, de amúgy nagyon komolyat ment. mult évben szilveszter ralin is elég szépet ment. hát itthon egy toyota megy a mezönybe azt is árulják én személyszerint még szivesen látnék egy corolla wrc-t ujra, vagy egy auris ralit:)
Öcsém mesélte, hogy jó ez a Béres fiú, mert nem csak összkerekessel, hanem a Varga cigi BMW-jével is nagyon jól ment, meg még elsőkerekessel is, tehát megvan a tudás! :clap:
Huh, régen mikor először ment Turi Tamás a Corolla WRC-vel, na az sem volt rossz látványra sem, meg időre sem...
A 90es évek elejétől majdnem a végéig szinte minden versenyen ott voltunk...
1998-2000-ig hegyiztem.
2000től nem voltam versenyen... Elegem lett a körülményekből, de nagyon...
Azóta csak a magunk szórakoztatásából megyünk, néha egy kis pályanap, néha egy kis drift, télen egy kis csapatás a hóban, sajnos kinőni nem tudom az autózás szeretetét.
-
Öcsém mesélte, hogy jó ez a Béres fiú, mert nem csak összkerekessel, hanem a Varga cigi BMW-jével is nagyon jól ment, meg még elsőkerekessel is, tehát megvan a tudás! :clap:
Huh, régen mikor először ment Turi Tamás a Corolla WRC-vel, na az sem volt rossz látványra sem, meg időre sem...
A 90es évek elejétől majdnem a végéig szinte minden versenyen ott voltunk...
1998-2000-ig hegyiztem.
2000től nem voltam versenyen... Elegem lett a körülményekből, de nagyon...
Azóta csak a magunk szórakoztatásából megyünk, néha egy kis pályanap, néha egy kis drift, télen egy kis csapatás a hóban sajnos kinőni nem tudom az autózás szeretetét.
én amatőr raliztam imádtam, tovább nem léptem, most már jövöre lesz uj kocsim az is hobbyistaként drift, gyorsulás, pályázás lesz és toyota csak:)
-
én amatőr raliztam imádtam, tovább nem léptem, most már jövöre lesz uj kocsim az is hobbyistaként drift, gyorsulás, pályázás lesz és toyota csak:)
:clap:
Akkor te is szereted ezt:
http://www.duen.hu/video/ugye_mi_is_ezt_szeretjuk
-
http://www.duen.hu/hirblog/duen/video_-_egy_kanyar_sok_torott_auto
-
Jó a tempó... ::) , az emberekből nem is nagyon jön ki értelmes szó 0:22-nél
www.youtube.com/watch?v=0lRQ_zebLes&feature=share#t=0m21s
-
Jó a tempó... ::) , az emberekből nem is nagyon jön ki értelmes szó 0:22-nél
www.youtube.com/watch?v=0lRQ_zebLes&feature=share#t=0m21s
huh, tényleg durva a tempó.
Ezt biztos ismered, 2007-es, Leszek Kuzaj, elég híres 5másodperc lett:
-
Hajjajjj , láttam már, beteg...
-
ez nagyon komoly ez az 5 mp ::) :clap:
-
-
lightos, semmi extra:D:D eléggé a vége votla subarunak sztem:)
-
Nekem még mindig Ő a kedvencem! :cool2:
0:13-nál mekkorát csúszik már egy FWD-vel... :clap:
Ami Loeb a WRC-ben, az Ragnotti az FWD-ben... :cool2: :clap:
-
Folytatnáma sort a necces helyzetekkel:
-
Nekem még mindig Ő a kedvencem! :cool2:
Ami Loeb a WRC-ben, az Ragnotti az FWD-ben... :cool2: :clap:
Egyetértek!
Colin McRae után Ragnotti jön nálam is!
-
Egyetértek!
Colin McRae után Ragnotti jön nálam is!
Persze, Colin-t kifelejtettem, de ugye őt is inkább Loebhöz lehet hasonlítani, elvégre mindketten WRC-sek. :)
-
Ez nagyon jó belső McRae-től, igaz 1 vagy 2 gyorsasági szakasszal később k.rva nagy esést produkált, de az Tőle megszokott volt.
Magyarországon egy ilyen pályán kb. 38db lassítót betettek volna :flowers:
-
Magyarországon egy ilyen pályán kb. 38db lassítót betettek volna :flowers:
Á, itt a másik csapatnak "szurkolók" ilyeneket szoktak betenni (Kiss Ferinek, úgy emlékszem, 1999-es story):
Farönk az úton:
http://video.racing.hu/VideoItem.aspx?show=1000034555
Szikla nem várt helyen:
http://video.racing.hu/VideoItem.aspx?viID=1000036070
-
Ez nagyon jó belső McRae-től, igaz 1 vagy 2 gyorsasági szakasszal később k.rva nagy esést produkált, de az Tőle megszokott volt.
Huh... tulajdonképpen nem tett mást, csak kihasználta teljes mértékben a technika adta lehetőségeket. (brutálisan nyomta!!!)
:eek:
-
vicces, amikor a csapat (a videóban 1:54-től) próbálta lassítani, hogy a csapattársa nyerjen [rohog]
-
Leszek Kuzaj Kormoran Rally 2003
Ez is híres videóvá vált!
-
Igen, van neki...
Innen 2 néző többet nem is ment haza :no:
-
:D
-
Volt már ::)
Amúgy meg nézhetetlen, hallgathatatlan, borzasztó...
-
Volt már ::)
Amúgy meg nézhetetlen, hallgathatatlan, borzasztó...
Bocs..
És ezek?
-
Van benne pár ismerős rész :)
-
Ezt még nem láttam, öcsém küldte a linket:
-
-
"no, problem...
I'm OK, go!
No problem..." :clap:
-
5:55-nél érdekes szitu... (http://www.youtube.com/watch?v=TnlNlPttmHY) (Pikes Peak)
-
Áhhhh ez hoki.... Corolla WRC...
https://www.facebook.com/photo.php?v=192129670953357&set=vb.241928752577235&type=2&theater
-
Ez mekkora adrenalinbomba lehet! :1eye: A feje meg hogy gőzöl már a végén!
-
Május végén megjártuk a Görög VB-t ismét, kemény volt:
Másfél hét múlva meg indulás van a rallyk rallyjára: Finnország :devil:
-
Már tesztelnek a srácok :) Őrültek... :D
Jó lesz ez
-
Már tesztelnek a srácok :) Őrültek... :D
Jó lesz ez
:clap: Komoly! :yes: :whistling:
-
:whistling:
-
Tegnap este 11 órakor értem haza a Finn Rallyról, leírhatatlan élmény, jövőre újra el kell mennem. 5700km-es kisbuszos túra volt :-)
-
Tegnap este 11 órakor értem haza a Finn Rallyról, leírhatatlan élmény, jövőre újra el kell mennem. 5700km-es kisbuszos túra volt :-)
:eek: :clap:
-
Csütörtök hajnalban indulás van a Német VB-re...az egyik legjobb aszfaltos verseny.
Egy kis teszt a VW-től Panzerplatte-n (itt is lesz egy 41km-es gyorsasági szakasz, katonai terület, nem tudom mik lehetnek itt de nagyon szigorúan őrzik évek óta)
-
nem itt a német rallyn fizetős a nézők helye?
nézegetem a wrc összefoglalókat igazából nemtom merre tart az egész. Loeb megy a wtcc-be, már nem is indul minden futamon és tudja hogy ogier már gyorsabb nála így megy is tovább. Ogier nem szimpi, Hirvonen egy nulla, Latvala jó gyerek tud gyors lenni de állandóan bukik, így asse tom kinek curkoljak.. :hug:
anno a Gronholm-Loeb csaták milyen jók voltak. :innocent:
-
Fizetős igen, a Finnen is az volt, 65EUR egy négynapos belépő.
Ogierrel nekem nincs bajom, Hirvonent-Latvalát jól látod.
Loeb meg hétvégén itt volt a szomszédban, a Slovakiaringen ment egy GT autóval.
-
na, milyen volt? ::)
érdekes eredmény lett Sordo/neu/HIR .
ogierrel mi lett? bukott? csak a power stage-t vitte.
loeb nem is indult?
mesélj! :yes:
-
Ogier hibázott, partoldalnak vágta a kocsit és bal eleje úgy megsérült hogy ki kellett állnia, 2. naptól super rallyzott.
Estek-keltek, mindenkinek volt valami kalandja. Amúgy jó verseny volt, nekem tetszett.
Loeb idén csak 4 versenyen indul, legközelebb és utoljára 1 hónap múlva a Francia VB-n, így arra a döntésre jutottam, hogy azt is meg kell nézni élőben ::) .
-
Ogier hibázott, partoldalnak vágta a kocsit és bal eleje úgy megsérült hogy ki kellett állnia, 2. naptól super rallyzott.
Estek-keltek, mindenkinek volt valami kalandja. Amúgy jó verseny volt, nekem tetszett.
Loeb idén csak 4 versenyen indul, legközelebb és utoljára 1 hónap múlva a Francia VB-n, így arra a döntésre jutottam, hogy azt is meg kell nézni élőben ::) .
Melyik országrészben lesz? Csak francia katymaszt találok a guglin, és nem tudom kibogozni.
-
Már volt, október 3-6.-ig. Amúgy Strasbourg környékén volt, idénre ki is fújt számomra a VB-s kiruccanások sora. Még a jövő hétvégén van a spanyol, majd november végén a Brit futam.
-
a corival jársz ezeket megnézni?
-
Nem-nem az úgy drága lenne, egy 7 fős Vitoval járunk, vagy repülő, de idén nem repültünk, Finnbe is kisbusszal mentünk
-
http://www.rallysport.hu/info/2013/11/11-11_wrc_toyota_gt86_r3_rallycar.html
-
Már volt, október 3-6.-ig. Amúgy Strasbourg környékén volt, idénre ki is fújt számomra a VB-s kiruccanások sora. Még a jövő hétvégén van a spanyol, majd november végén a Brit futam.
Jövőre is ott lesz a futam?
-
Szerintem igen, eddig 3X voltam azon a versenyen és mindig ott volt.
-
Örömmel olvasom. Jövőre már -elvileg- több szabadidőm lesz, és itt van tőlem cirka 190km-re. Ha közeledik a dátum, akkor jegyvásárlásba meg egyéb tippekbe tudsz segíteni?
-
A Francia futamra nincs belépő, nem kell jegy sehova.
Meg ha már ott vagy olyan "közel" akkor érdemes lehet a német rallyra is átugranod, (ez jobb különben mint a francia), az Trier környékén zajlik augusztus 22-24-ig.
-
A Francia futamra nincs belépő, nem kell jegy sehova.
Meg ha már ott vagy olyan "közel" akkor érdemes lehet a német rallyra is átugranod, (ez jobb különben mint a francia), az Trier környékén zajlik augusztus 22-24-ig.
Köszi a tippet! Az kb. 400km, vállalható. :)
A szállás hogy van ilyen helyeken? Esetleg lehet kempingezni/vadkempingezni?
-
Szállást a verseny előtt kell keresni 1-2 hónappal a pályákhoz közeli hotelekben. Mi nem szoktunk kempingezni, de biztos hogy lehet.
-
-
A kis brigádom oszlopos tagjai kint voltak ezen is, én már a meló miatt ide nem tudtam menni, pedig Galli-t megnéztem volna a Focus WRC-vel.
-
A kis brigádom oszlopos tagjai kint voltak ezen is, én már a meló miatt ide nem tudtam menni, pedig Galli-t megnéztem volna a Focus WRC-vel.
Erre tényleg érdemes lett volna elmenni...
A hangulat is nagyon jó volt, látszik a közönségen.
-
Remekmű!!!!
-
Huh, eddig ezt még nem láttam. Szép esés, de semmi bajuk nem lett.
-
:eek:
-
akkor újra :)
https://www.youtube.com/watch?v=gg7j17cKdYA (https://www.youtube.com/watch?v=gg7j17cKdYA)
-
Én is kint voltam, de inkább csak a társaság miatt, 2-3 versenyző azért nem ment rosszul, de nagyon sok volt a borzasztó
-
Öcsi mesélte hogy sokan nem értek célba, vagy ha igen akkor törött állapotban.....
Szilveszter rally ha lesz Hringen, oda mennék Én is :)
-
Lesz a ringen Szilveszter rally a dec. 28-29.-i hétvégén.
-
Lesz a ringen Szilveszter rally a dec. 28-29.-i hétvégén.
Akkor ha nem jön semmi közbe, felmegyünk nyálat csorgatni :devil:
-
És egy hosszabb videót is összerakott.....
-
Akkor ha nem jön semmi közbe, felmegyünk nyálat csorgatni :devil:
Nevezési lista:
http://rallylive.hu/verseny/szilveszter-rallye-2013/nevezok
-
Nevezési lista:
http://rallylive.hu/verseny/szilveszter-rallye-2013/nevezok
Vannak egy páran :)
-
Jó kis videó a lengyelektől:
http://auto.indavideo.hu/video/Igy_raliztak_a_lengyelek_iden (http://auto.indavideo.hu/video/Igy_raliztak_a_lengyelek_iden)
-
http://totalcarmagazine.com/features/2014/01/23/a_small_miracle (http://totalcarmagazine.com/features/2014/01/23/a_small_miracle)
-
Jaj, de jó kis válogatás! :clap:
-
http://youtu.be/x9X0tGPq_FM (http://youtu.be/x9X0tGPq_FM)
Kivagyok ettől a hangtól :wub: :devil:
-
Jaj, de jó kis válogatás! :clap:
Nagyon kemény :yes: :clap:
-
http://youtu.be/x9X0tGPq_FM (http://youtu.be/x9X0tGPq_FM)
Kivagyok ettől a hangtól :wub: :devil:
Hát igen, Béres Józsit igen szeressük, meg az Audi hangját is...
-
Hát ettől kész vagyok...
-
Tavaly Kassa rallyn az egyik gyorson a rajtban álltam, amikor az "öreg" Béres elrajtolt ezzel az Audival, a hideg kirázott, valami eszméletlen ahogy szólt.
Ja és aszfaltversenyen murvagumival!!!, nehogy véletlen valahol íven tudjon fordulni :-)
-
Tavaly Kassa rallyn az egyik gyorson a rajtban álltam, amikor az "öreg" Béres elrajtolt ezzel az Audival, a hideg kirázott, valami eszméletlen ahogy szólt.
Ja és aszfaltversenyen murvagumival!!!, nehogy véletlen valahol íven tudjon fordulni :-)
Kénytelen leszek megnézni élőben is! :wub:
-
(http://25.media.tumblr.com/6155869610ee7ec626cb5996d458f676/tumblr_mzkiiqEjXb1qfyfgno1_1280.jpg)
-
Hali!Nekem volt szerencsém 2013-ban a Peterberg-i gyorsot végignézni! :clap: Ez volt hozzám a legközelebb 45 km-re!Hatalmas!Lehet kempingezni,csak azt is jó előre el kell foglalni mint ahogy a hoteleket!Az ADAC Motorsport oldalon mindent megtaláltok!Remélem idén is ott lehetek! :yes:
-
http://player.hu/tech-auto/auto-motor/a-vilag-legveszelyesebb-kanyarja/ (http://player.hu/tech-auto/auto-motor/a-vilag-legveszelyesebb-kanyarja/)
-
Ez nagyon kemény!! :eek: :eek:
-
-
7végi kis szösszenet :D
-
Hihetetlen, hogy pontosan 20 éve annak, hogy a kedvencem Colin McRae megnyerte a rally VB-t...
http://rallyedream.blog.hu/2015/11/22/colin_mcrae_rac_rally_1995_subaru_impreza (http://rallyedream.blog.hu/2015/11/22/colin_mcrae_rac_rally_1995_subaru_impreza)
-
egész jó ez a mostani Dakar.
van Loeb, Peterhansel, Sainz, Hirvonen , többiek. nézem, jó! :clap:
-
Én itt követem évek óta... Valóban jó, csak keveset mutatnak. :)
http://video.racing.hu/VideoList.aspx?cat1=dakar (http://video.racing.hu/VideoList.aspx?cat1=dakar)
-
A sok idióta:
http://www.origo.hu/auto/20160129-valogatas-nelkul-pusztitotta-az-autokat-ez-a-kanyar.html
-
Így kell ezt csinálni! :clap:
http://hvg.hu/cegauto/20160311_sebastien_oiger_rali_vilagbajnoksag_baleset (http://hvg.hu/cegauto/20160311_sebastien_oiger_rali_vilagbajnoksag_baleset)
-
Na azért ez tényleg nem volt semmi:
http://totalcar.hu/belsoseg/2016/10/18/oktoberre_meg_is_lett_az_ev_autosportos_elozese/
-
-