Ez addig tökéletesen rendben is van, amíg a márkanév ad is valami pluszt. Csak itt az a helyzet, hogy ha elszakadunk a 10 éve bebetonozott sztereotípiáktól - ami alapfeltétele volt annak is, hogy egyáltalán elkezdjen az európai ember japán autót venni - , akkor a márkanév némi értéktartást ad, és ennyi. Mondjuk aki erre épít ilyen bizonytalan autópiacon, annak egyenesen ajánlom.
Azt megértem, ha valaki meg akarja fizetni a BMW nevét. Kap presztízst (ami mondjuk pont nem izgat), innovációt, műszaki kifinomultságot, sportos menettulajdonságokat, olyan dolgokat, amiket máshol nem kap meg, akármennyit fizet. Subaru, Ferrari dettó. De számomra önmagukban pl. a VW, Toyota, Mazda márkanevek egy fillért nem érnek. Más kérdés, hogy olyan VW, Toyota, Mazda, amit akár drágábban is választanék más autó helyett a forma, a műszaki tartalom miatt - de pont a márkanév miatt soha.