Szerző Téma: Mazda  (Megtekintve 616088 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Mazda
« Válasz #2100 Dátum: 2014.05.10 14:03:02 »
nomeg a dízel 900 ropival drágább...bár az erősebb is
2 literes motor, 120 Le. Kicsit úgy érzem visszamentünk az időben 10 évet.
(nem rosszallás, csak érdekesnek tarom)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Mazda
« Válasz #2101 Dátum: 2014.05.10 14:26:27 »
2 literes motor, 120 Le. Kicsit úgy érzem visszamentünk az időben 10 évet.
(nem rosszallás, csak érdekesnek tarom)
A teljesítmény alapján alapmotor feladatát tölti be ez a teljesítmény szint. A konkurens autók is 110-130LE-sek, turbóval, vagy szívóban. Ennek a lökettérfogat mentette meg a nyomatékát. Jó kombináció ez a skyactive technológiával, engem azonban a hosszútávú tartóssága érdekel jobban, mire lehet számítani 150-200.000 km után? Az extrém magas kompresszió mennyire lesz érzékeny az üzemanyagminőségre, a speckó katalizátor, kipufogógáz visszavezetésnek milyen eddig nem ismert jellemzői/hátulütői lesznek. Lesznek egyáltalán?
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Mazda
« Válasz #2102 Dátum: 2014.05.10 15:44:49 »
A teljesítmény alapján alapmotor feladatát tölti be ez a teljesítmény szint. A konkurens autók is 110-130LE-sek, turbóval, vagy szívóban. Ennek a lökettérfogat mentette meg a nyomatékát. Jó kombináció ez a skyactive technológiával, engem azonban a hosszútávú tartóssága érdekel jobban, mire lehet számítani 150-200.000 km után? Az extrém magas kompresszió mennyire lesz érzékeny az üzemanyagminőségre, a speckó katalizátor, kipufogógáz visszavezetésnek milyen eddig nem ismert jellemzői/hátulütői lesznek. Lesznek egyáltalán?
Szerintem tartósabb lesz, mint a turbósak. A nyomaték meg egyértelműen elég jó  :otlet:
Munkahelyemen egy E2200 Mazda 5 (öt) évig ment egy töltet motorolajjal, mai napig pöccre indul télen is. Szóval tudnak valamit ott is  ;)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Mazda
« Válasz #2103 Dátum: 2014.05.10 20:13:57 »
2 literes motor, 120 Le. Kicsit úgy érzem visszamentünk az időben 10 évet.
(nem rosszallás, csak érdekesnek tarom)
Kit érdekel, hogy 120 lovas, ha a 3-ast 8,8 alatt rántja 100-ra? Felőlem lehet 1 lóerős is, nem az a lényeg, hanem ahogy megy. Meg lehet nézni, hogy a biturbó dízel Insignia hogy gyorsul 100-ra...Segítek, nem jobban ;) Jah, hogy erősebb 75 lóval? Na és? Tudom, nem azonos kategória.
Gabe 254.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Mazda
« Válasz #2104 Dátum: 2014.05.10 20:35:29 »
nomeg vagy ötszáz kilóval nehezebb is   :ph34r:

egyetértek, tökmindegy hány lóerős, ha jól megy vele a gép. a fogyasztása meg király. mondtam már, hogy nem vagyok a turbók nagy barátja?  :flowers:

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Mazda
« Válasz #2105 Dátum: 2014.05.10 21:01:00 »
2 literes motor, 120 Le. Kicsit úgy érzem visszamentünk az időben 10 évet.
(nem rosszallás, csak érdekesnek tarom)

Van a 2.0 benzinesből 165 lovas is, ha vki esetleg kevesli a teljesítményét.

Más kérdés, hogy a valós körülmények között miként érződik az a +45 ló. Jó lenne a két motorról egy összehasonlító tesztet olvasni.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Mazda
« Válasz #2106 Dátum: 2014.05.10 22:00:30 »
a 165 lovas csak fullextrával vehető meg. a 6-osban a 165 lovas fokozatkiosztása fura módon rövidebb, mint a gyengébb 145 lóerős változaté, gondolom, itt is így van.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Mazda
« Válasz #2107 Dátum: 2014.05.11 00:10:07 »
nomeg vagy ötszáz kilóval nehezebb is   :ph34r:

egyetértek, tökmindegy hány lóerős, ha jól megy vele a gép. a fogyasztása meg király. mondtam már, hogy nem vagyok a turbók nagy barátja?  :flowers:
Erről van szó. Semmi szükség egy túlhúzott, anyonturbózott motorra, ha a kocsi súlyát lent tudják tartani. Cserébe kisebb literteljesítmény is elég, hosszabb élettartammal.
Gabe 254.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Mazda
« Válasz #2108 Dátum: 2014.05.11 06:27:54 »

Erről van szó. Semmi szükség egy túlhúzott, anyonturbózott motorra, ha a kocsi súlyát lent tudják tartani. Cserébe kisebb literteljesítmény is elég, hosszabb élettartammal.
Igen, én is ennek a megoldásnak drukkolok.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Mazda
« Válasz #2109 Dátum: 2014.05.12 19:05:32 »
ma a biztosítós fószer körbemérte a kocsit. mindenhol 80 körül van a fényezés. leszámítva a bal első sárvédőt, ahol 280 körül, és a bal első ajtón is ekörül van, ami hátrafelé egyre kevesebb. ezek szerint a bal első sárvédőm is újra volt fényezve, és ráködöltek az ajtóra is  :ph34r:

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Mazda
« Válasz #2110 Dátum: 2014.05.12 19:10:01 »
Fater nem meselte miert?


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Mazda
« Válasz #2111 Dátum: 2014.05.12 19:35:26 »
nem  :censored:
de simán lehet, hogy nem is emlékszik már, egyáltalán nem érdeklik az ilyesmik. ha valami történik a kocsival, megcsináltatja aztán jóvan, nem foglalkozik ilyemikkel...
de most a jobb hátsó sárvédőn is lesz előbb-utóbb valami nagyobb vastagság...

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Mazda
« Válasz #2112 Dátum: 2014.05.12 19:52:27 »
Rozsda?

Jah, bocs eszembe jutott... a szomszedod  :flowers:
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.12 20:18:18 írta lablac »


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Mazda
« Válasz #2113 Dátum: 2014.05.13 07:04:59 »
nem, nem rozsda. remélem  :ph34r:
egyszer ki kellett cserélni az első lökhárítót, mert valami kisebb ütközésben eltört. talán akkor sérült meg a lemez is

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Mazda
« Válasz #2114 Dátum: 2014.05.18 02:38:07 »
Nem orulnek visszaulni egy dizelbe, de ahogy nezem joval ertelmesebb valasztek van beloluk mint benzinesbol  :cry:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX