Igazából idézőjelbe kellett volna tennem.
Összességében azért jó autó,nagyon jó a fűtése,pontos és élénk a kormánya. Jó a világítása,stabil éles kanyarokban is jó (!) minőségű utakon,jó a féke. Motorikusan szerintem nagyon jó,erős és csendes a motor. A kollégám fél év után döbbent rá,hogy ez dízel
Váltó fokozatai jó kiosztásúak,a hifi jól szól. Szóval azért vannak bőven jó tulajdonságai. Szerintem viszonylagosan tágas a beltere. De,
szerintem nagyon alúl méretezett a futóműve a hazai úthálózatra. Az első futóműben lényegében minden ki van cserélve,de most is koppanik valami. Lehet megint a toronycsapágy lesz vagy a kutyacsont. Amint úthibákkal tűzdelt útra téved az autó,jelentősen romlik a futómű zajszintje negatív irányba. Egyszerűen zajos lesz. Főleg hátul,pedig van szövet a kerékjáratokban. A műanyagok kemények és sérülékenyek, a szövetek nem igazán tartósak,bár jó minőségűek. A padlókárpitn a kuplung pedál mellé nem sikerült semmit rakni lábtámaszként. Nem láttam még olyan M3-at ,amin ne lett volna megkopva. Klímája szerintem gyenge...bár kitudja mikor volt ez töltve,átvizsgálva. Tavasszal majd elviszem. A motorháztető zajszigetelője foszlik szét. Mindezek egy Avensis I-hez és egy Corolla E12-höz hasonlítva,azok ezekben a felvetett hibákban jobbak. Magukban hordoznak egy bizonyos tartósság érzetet,amit a Mazda-ban nem lelek. Alapvetően pozitív véleményem van a kocsiról,de bizony vannak számomra "negatív" tulajdonságai.