Szerző Téma: Mazda  (Megtekintve 606073 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Mazda
« Válasz #1845 Dátum: 2013.12.23 13:50:27 »
DPF eltávolítás??? WTF? és a vizsgára visszateszed?
nézd meg ezt is: http://www.atc.hu/chiptuning
ez az atc drága.
ugyanazt tudja az ecotuning is.
szerencse,h az én mazdám motorja ugyanaz,m a 143lovas,csak gyárilag butább. ezt távolítja el a táti srác.
ez az 1mzr motor gyárilag 160lovat tudna csak a környezetvédö eu normák miatt kellett lebutítani.
dpf nélkül is átmegy müszakin
,ugyan olyan jó értéket produkál a gép a zöldkártyás vizsgálaton.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.23 13:53:16 írta akibor000 (Robi) »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Re: Mazda
« Válasz #1846 Dátum: 2013.12.23 14:30:14 »
dpf nélkül is átmegy müszakin
,ugyan olyan jó értéket produkál a gép a zöldkártyás vizsgálaton.

Még ha ez igaz is, akkor is az a szutyok, amit a DPF megfogott volna, ezután kijut a szabadba, amerre csak mész...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Re: Mazda
« Válasz #1847 Dátum: 2013.12.23 14:52:42 »
ez az atc drága.
ugyanazt tudja az ecotuning is.
szerencse,h az én mazdám motorja ugyanaz,m a 143lovas,csak gyárilag butább. ezt távolítja el a táti srác.
ez az 1mzr motor gyárilag 160lovat tudna csak a környezetvédö eu normák miatt kellett lebutítani.
dpf nélkül is átmegy müszakin
,ugyan olyan jó értéket produkál a gép a zöldkártyás vizsgálaton.

Akkor nem lenne értelme a szűrőnek :D Szoval ezt magyarázd el, miért lenne mindegy h van vagy nincs :hmmmm:
Nekem most a vizsgán mondták, hogy az enyém EURO 4-es, éppen azért mert nincs dpf rajta.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Mazda
« Válasz #1848 Dátum: 2013.12.23 15:12:16 »
Dizel tuning? "Legjobb"  :banging:
Majd erosebb autot veszek, hogy sose menjek mogotted  :flowers: :devil:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Mazda
« Válasz #1849 Dátum: 2013.12.23 15:14:26 »
egy 126le d4d ave meg kint várakozott. abban már van dpf? nem is tudtam.
A T27-esekbol mar csak DPF-es dizel volt Magyarorszagon is  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Re: Mazda
« Válasz #1850 Dátum: 2013.12.23 15:43:21 »
Még ha ez igaz is, akkor is az a szutyok, amit a DPF megfogott volna, ezután kijut a szabadba, amerre csak mész...
jaja,mint minden más dízel,pl a tiéd is.
ezt olvasd át.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/1/
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Re: Mazda
« Válasz #1851 Dátum: 2013.12.23 15:44:28 »
Akkor nem lenne értelme a szűrőnek :D Szoval ezt magyarázd el, miért lenne mindegy h van vagy nincs :hmmmm:
Nekem most a vizsgán mondták, hogy az enyém EURO 4-es, éppen azért mert nincs dpf rajta.
de,a nagy szemcséket megszűri,a kicsiket átengedi.
e témában is olvasd az előbb linkeltet.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/1/
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Mazda
« Válasz #1852 Dátum: 2013.12.23 15:45:38 »
Dizel tuning? "Legjobb"  :banging:
Majd erosebb autot veszek, hogy sose menjek mogotted  :flowers: :devil:
;) ;)
elég csak belső keringésre állítani a szellőzést.;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Mazda
« Válasz #1853 Dátum: 2013.12.23 15:46:54 »
A T27-esekbol mar csak DPF-es dizel volt Magyarorszagon is  :yes:
igen,azóta utánaolvastam. van is baj a dpf-es d4d-vel is.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: Re: Mazda
« Válasz #1854 Dátum: 2013.12.23 15:48:49 »
ez az atc drága.
ugyanazt tudja az ecotuning is.
szerencse,h az én mazdám motorja ugyanaz,m a 143lovas,csak gyárilag butább. ezt távolítja el a táti srác.
ez az 1mzr motor gyárilag 160lovat tudna csak a környezetvédö eu normák miatt kellett lebutítani.
dpf nélkül is átmegy müszakin
,ugyan olyan jó értéket produkál a gép a zöldkártyás vizsgálaton.
ezzel csak óvatosan, barátom. vannak olyan motorok, amelyeket a gyártó alapvetően az egyes országok adózási szabályai miatt kizárólag a vezérlőelektronika változtatásával készít (pl. a volvo régi 2.4-es szívóbenzinese, ami 140 és 170 lovas is bírt lenni), de sokszor különbözik ám a hardver is. ha jól emlékszem, a mazda5 dízelmotorja például a gyengébb változatban fix turbólapátos, az erősebbikben változtatható - de cáfoljatok meg, ha nem így van, nem vagyok benne biztos. gyakran erősebbek a hajtókarok, más a csapágyazás stb. én a helyedben utánajárnék, mielőtt belevágok. minden mérnök ismerősöm ellenzi a motortuningot. bár én azt gondolom, hogy 10-20% teljesítményt simán "benne hagy" a gyártó minden motorban, tekintettel arra, hogy a motoroknak a föld minden pontján üzembiztosnak kell lennie.  mivel pedig a mi éghajlatunkon sem nagyon hideg, sem nagyon meleg nincs soha, valószínű, hogy egy moderált teljesítménynövelésnek nincs komoly kockázata.
de az ugye nem gondolod, hogy "büntetlenül" ki tudsz szedni plusz 50% teljesítményt a motorból?

és lécci!!! a részecskeszűrőt ne szedd ki!! milyen pronyó dolog már, méltatlan egy ilyen kocsihoz. no meg hozzád is  :hug:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re: Re: Re: Mazda
« Válasz #1855 Dátum: 2013.12.23 16:04:27 »
de,a nagy szemcséket megszűri,a kicsiket átengedi.
e témában is olvasd az előbb linkeltet.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/1/
jaja,mint minden más dízel,pl a tiéd is.
ezt olvasd át.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/1/
Pont erről szoktam beszélni, legutóbb a benzines vs dízel részben  :ph34r:
Köszi a cikket, pár újdonság is volt benne, a részleteket tekintve  :yes:

Ez egy nagyon nagy faktor, ami miatt mégis úgy vagyok vele, hogy nem akarok dízelt - még ha mások akarnak is.

;) ;)
elég csak belső keringésre állítani a szellőzést.;)
Ezt csinálom is, plusz aktívszenes a pollenszűrőm, bár ez utóbbi túl sokat nem ér ellene  :wacko:

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Re:Mazda
« Válasz #1856 Dátum: 2013.12.23 16:07:07 »
;) ;)
elég csak belső keringésre állítani a szellőzést.;)
Attol meg ugyanugy nem latok  :lol: :)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Re: Re: Mazda
« Válasz #1857 Dátum: 2013.12.23 16:12:09 »
de,a nagy szemcséket megszűri,a kicsiket átengedi.
e témában is olvasd az előbb linkeltet.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/1/
Ez nevetséges, [rohog] a szűrő nélkül is átengedi a kicsiket.
Tehát egy kipufogógázvizsgálatnál a dpf csak javít az eredményen, és éppen ezért
már jobb eredményt, kategoriát várnak el tőle.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Mazda
« Válasz #1858 Dátum: 2013.12.23 16:15:07 »
De az új, rafinált nagynyomásos-elő-utóbefecskendezősek eleve jóval kevesebb nagyot termelnek  :hmmmm:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Re:Mazda
« Válasz #1859 Dátum: 2013.12.23 16:15:49 »
Attol meg ugyanugy nem latok  :lol: :)
Legalább látod hogy van füst. A földgázt is azért büdösítik, hogy érezd, ha szivárog [rohog]