ez az atc drága.
ugyanazt tudja az ecotuning is.
szerencse,h az én mazdám motorja ugyanaz,m a 143lovas,csak gyárilag butább. ezt távolítja el a táti srác.
ez az 1mzr motor gyárilag 160lovat tudna csak a környezetvédö eu normák miatt kellett lebutítani.
dpf nélkül is átmegy müszakin
,ugyan olyan jó értéket produkál a gép a zöldkártyás vizsgálaton.
ezzel csak óvatosan, barátom. vannak olyan motorok, amelyeket a gyártó alapvetően az egyes országok adózási szabályai miatt kizárólag a vezérlőelektronika változtatásával készít (pl. a volvo régi 2.4-es szívóbenzinese, ami 140 és 170 lovas is bírt lenni), de sokszor különbözik ám a hardver is. ha jól emlékszem, a mazda5 dízelmotorja például a gyengébb változatban fix turbólapátos, az erősebbikben változtatható - de cáfoljatok meg, ha nem így van, nem vagyok benne biztos. gyakran erősebbek a hajtókarok, más a csapágyazás stb. én a helyedben utánajárnék, mielőtt belevágok. minden mérnök ismerősöm ellenzi a motortuningot. bár én azt gondolom, hogy 10-20% teljesítményt simán "benne hagy" a gyártó minden motorban, tekintettel arra, hogy a motoroknak a föld minden pontján üzembiztosnak kell lennie. mivel pedig a mi éghajlatunkon sem nagyon hideg, sem nagyon meleg nincs soha, valószínű, hogy egy moderált teljesítménynövelésnek nincs komoly kockázata.
de az ugye nem gondolod, hogy "büntetlenül" ki tudsz szedni plusz 50% teljesítményt a motorból?
és lécci!!! a részecskeszűrőt ne szedd ki!! milyen pronyó dolog már, méltatlan egy ilyen kocsihoz. no meg hozzád is